28 Ocak 2018 Pazar

Çöpe Чollananlar -45 ஜ

Son zamanların en bitenlerinden Merhaba o zaman (: 💓 2-3 aylık bir aksatmadan sonra
tekrar karşınızdayım.



Revox Renk Koruyucu Şampuan : At kuyruğu bitki özlü şampuanı sevmeyen varmıdır bilemem ama benim tarçın bakır boyalı saçlarıma çokca iyi geldiği bir gerçek.Kullandığım süre içinde gerçektende saç rengim daha geç aktı açıldı.Normal açılma süresini uzattı.Etkinliğimin hediyesi olduğu için fiyatına hiç merak edip bakmadım ama indirim dönemlerinde alınabilir kanısındayım.Köpürmesi temizlemesi kokusuda güzeldi!

Bio Tru Lens Solüsyonu:Daimi kullanıp memnun kaldığım yegane solusyon.Fazla söze gerek yok.

Seranem Vucut Bakım Şampuanı : İçeriği baya güzel ,temizlemesinede bayıldım.Tek sevemediğim özelliği fazla köpürmüyor oluşu vede kokusuydu. Azcık esans koku bişi koysalarmış daha keyifli olurmuştu 👽

Ceradolin Krem : Epilasyon tarzı vb..Lazer sonrası işlemlerinden sonra tedavi edip rahatlattığını söylüyor.Ben her banyodan sonra kullanıp çok memnun kaldım.içinde hydorolonık asıt falanda var oyüzden belkide çok sıkılaştırdığını hissedip hep bacak kol karın kullandım bitirdim. Sevdim alınabilir.

RDL Hydro Sprey : Ferahlatıcı sprey diye geçiyor fakat bunların ağız kısımlarının mekanızması bozuk olduğundan ötürü hiç keyifle kullanamadım sinirimden ürünün işlevini nasıl olduğunu bile unuttum.Alovera bi yumuşaklık veriyordu sanki yüzüme o kadar.Akıttığı içinde birde arada fırçalarımı ıslatmak amaçlı kullanıyordum.

Forever Aloe Koltuk Altı Rolon: İnanılmaz mis gibi bebek kokusu gibiydi..Bitmesine çokca üzüldüğüm acayip severek kullandığım ve hiçbir kaşıntıya sebep vermeyen bu ürünü satan biryerler bulursanız banada haber verin alayım.Yaz kış terlemeyi değil ama herhangi bir koku oluşumunu dahi güzel önlüyordu.Sürümüde yumuşacık tende kayıp gidiyor.

Otacı Gül Suyu: En son ağız gargarı olarak bile kullandıktan sonra tekrar almaya karar verdim aslında cildime çok iyi gelmediğini düşündüğüm için almayacaktım tekrar fakat işlevsellık boyutunu düşününcede dedim neden olmasın 😏

Pantene Saç kremi : Köpük şeklindeki bu saç kremini bir merakla alayım dedim tester tarzında minnak olunca 2 tl falanda olunca dedim denemeliyim.Beğendimmi hayııır :S Kokusu için falanda mı alınmaz yani bence onada hayııır. Yani güzel kokuyor evette saçta kalıcı değil o bağlamda hani..Tekrar deniyeceğimi düşünmüyorum.👎



Caudelia El Kremi :Yapısını dokusunu o elimdeki kadifemsi yumuşaklığını seviyorum.Set halinde almıştım elimde bir adet daha var.Kokuları accık kötü ama beni rahatsız etmiyorlar.Baya organik doğadan gelen bir koku gibi kokuyorlar.Ama nem vermesi emilimi çok güzel tavsiye ederim bu markanında genel olarak ürünleri  çok güzel.

Splat Chılı Diş Macunu: En merak ettiğim macundu,bunu sağolsun firma yolladı denemem için. Haketten bir acılık geliyor ağıza ama tatlı bir acı varla yok arası.Herkes aman aman övmüştü bunu beyazlık anlamında sevmedim ama normal her splat macunu gibi bunuda sevdim diyebilirim. Tekrar bu çeşidini almayı düşünmem ama diğerlerini denemeye devam.

Sıgnal Dış Macunu:Bunu ben almadım ama arada sırada kullandım sabahları bazen splat akşamları değişik kullandığım zamanlar oluyordu.Bu çeşidi yine mavılık verenden kat be kat iyidir onu sevmemiştim çünkü hiç.Signal bana göre pek değil sanki ısınamadım markaya.

Avon Planet Spa Maske:Arganlı bir kıl maskesı dıyebılırız yuzu yumuş yapan güzel bir maske kendısı fakat okadar yogunkı yapısı kım bılır ne zamandır benımle diye her kullanışımda düşünmeden geçemiyordum.Hal böyle şüphe şüphe de 👀olunca çöpe atma vakti geldi diye düşünüp yolladım.☺

Diadermıne & RT Süngerleri : Dıadermıne neredeyse hiç kullanamadan atıyorum çöpe,rossmanndan hedıye olarak vermışlerdi. RT ise tabıkı bayılaraktan kullandım fakat onuda sankı uzun süre kullanamadım malesef son zamanlarda parça parça döküldüğü için yüzümde dahada kullanılmadı ama beauty blendardan daha çok sevdim ben bu süngeri o derece diyebilirim.👍Aklınızda olsun alacaksanız RT kesinlikle!!

Perlodent Diş İpi : Dış ipleri vazgeçilmez olmalı bence her fırçalama sonrasında ıllakı şart! bu mınnak seyahat olarak alınan ipten deneme amaçlı aldım zaten uzuncanaa kullandım hatta 2 kişi kullandık. Ben memnun kaldım baya güzel rossmann ın diş ıpleri kalıtelide oral-b ye oranla baya kalıteli hatta ondan daha başarılı.

Pot Dudak Balmı: İlk cıktıgı zamanlar aa dudaklar şişiyor falan naneli olayından ötürü almıştım ama etkisini beğenmedim ama çok kuru olduğu dönemlerimde o nanenın freshlıgınden zannımda,bir rahatlattığı oluyordu.Tekrar almam çokta hoşlaşmadım kendısıyle.Bitiremeden atasım geldi kendısını.Keskin bir nane ferahlığı yok en azından ilk zamanlarda öyle olsa bile zamanla azalıyor o koku.Ruj sürmeden önce sürülebilir veya geceleri.Fiyatını haketmıyor sanki..

Be Beauty Göz Makyaj Temızleyıcısı:Gratısten bir yokluk zamanımda almıştım,miniktir iyidir belki diye amma alerjı yaptıgı yetmedıgı gıbı bende kaşıntıya sebep oldu.Başka amaçlarla kullanıp bitirdim aman dikkat edin alırken ederken bu tarz şeyleri.

RDL Dudak Yağı :Yıllar önce almıştım ıcındekı cıcek cazıp geldı demekki 😛 Ama hiç mi hiç sevmedim bunuda yumuşatmak yerıne ıyıce kotu yapan yağlar balmlar vardırya buda öyleydı.Şimdilerde tekrar goruyorum farklı şekılde belkı ıyıleştirmişlerdir içini kim bilir.Ama bence alınmamalı sanki çok değmez.Onun yerine blıstex bır numaralı dudak ürünü! klasık olanı hemde en ıyısıde oydu suana kadar ki kullandıgım.

Pretty Eye Roll On : Gratisten almıştım göz çevresini ferahlatan rol on, böyle ürünler bende işe yarıyor en azından o serinlik hissini seviyorum.Yapış yapış oluyordu azcık ama genede hafıf morluklara ıyı gelıp o aydınlık gorunum vermesini falan sevmiştim.Başka birşey denemssem tekrar alırım.



Artık kuruyan biten ojeciklerime veda ettim... Kalyon oje cozucu var aralarında oda kuruyan ojelerı tedavı etmede gayet başarılı bir çözücü bıttıkçe alıyorum kendısını.
Essence Argan yağlı Tırnak yağınıda arada derede kullanıp bıtırdım gayet guzel kuru tırnak kenarı görünümüne baya iyi geliyor.

Bol bol tester bitirdim, merak ettıklerınız varsa sorabılırsınız..





Bir sonraki bitenlerimde görüşmek üzere,barışla,sevgiyle aşkla kalın !
✋👄
ڪےevgilerimle 




2 yorum:

  1. air optix renkli lensler hakkinda yardimci olur musun? instagram hesabin varsa ordan yazabilirim?

    YanıtlaSil
  2. Tabıkı sağ tarafı ıncelersen orada ınstagram lınkım mecvut ulaşabılırsın rahatça.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁