11 Mayıs 2015 Pazartesi

H&M | Kaş Sabitleyici Mascara |


Selamlar!!

H&m lerde bulabiliceğiniz ucuz yollu ama çokta almak için ısrarcı olmamanızı gerektiren bir üründen bahsedeyim dedim ;-}



Silinmiş az az gözüken yazı dizini .:/ :Pp


Ne fırçasını beğendiğim nede sabitleme özelliğini beğendim ! 7-8 tl arasında bir fiyatı var bence 5 tl bile etmez. Hiç beğenmedim essence'nin kaş ürünü bunun yanında papaz II.georgia yeaaa :) Attan indik eşşeğe düştük misali bir hale düştüm kullanmaya başlayınca.Şimdide sırf bitsin diye kullanıyorum. Biraz düzeltip hafifce sabitlemekten başka bir görevi yok. Kokusu yok denecek kadar hafif. Fırçası küçük olması gerekirken büyük,kıllarının sıklığı iyi allaktan o iyi :D Ama böyle ürünlerin en uç kısımlarına neden fırça eklemezler anlamam resmen demir çıkıntısı var kullanırken hissediyorum o sertliği.

Beğenmedim işte hıh ! Almam almayın beğenen varsa güle güle kullansın ne diyeyim.
Hepinizi öpeledim kızçeler baş baş görüşürüz...


ڪےevgilerimle



2 yorum:

  1. Mersin'de H&M yok zaten istesem bile alamam :))))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel değil ürünleri ben deniyorum hep dudak kalemi,boronzerı,şimdide bu okadar matah ürünler getirmiyor bence :/ uzulme canım bence :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁