16 Mayıs 2015 Cumartesi

The ßalm ''_Put A Lıd On It_'' Far Bazı !



Selamlar,bir far bazı yazısıyla sizlerleyim,bakalım ben sevdimmi sevmedimmi .!



Mini mini minicik İçerik yazısıyla destan gibi mubarek (:

somon renginde ve cok sıvı cıvık yapıya sahip
 yani jelimsi krem gibi değil,göz kapaklarına belirgin bir renk vermiyor.


-Emilimi hızlı değil,emildikten sonra her far bazı gibi hafif kayganlığı gidiyor sertleşiyor 

-Anlamadığım biçimde yedirirken göz kapaklarımda sıcaklık hissediyorum .

-Ne sürersem süreyim gün içinde kırışıklıkların içine doluyor ! Evet ben nefret ettim bu bazdan aldığıma alacağıma pişman oldum ne yazık ki . Bir iki saat düzgün duruyor durmuyor okadar yani onun dışında hiçbir özelliği hiçbir güzelliği yok.Tekrar tabikide ölene kadar almam uzak dursun benden.Şuana kadar kullandığım abartmak istemiyorum ama en berbat en pişman olduğum ürün far bazı buydu galiba. Arkadaşınızda falan varsa küçük bir kutuya denemeniz için koysun bence deneyin öyle karar verin.Color tattoları far bazı olarak kullanıyorum o kadar memnunum ki keşke onlarında ten rengi falan çıksada gidip birtanede o renklerinden alıversem.



ڪےevgilerimle
!

2 yorum:

  1. Merhabalar benimde gözlerimde ısınma yani daha doğrusu hafif bir yanma yapıyor ama hemen geçiyor. Çizgilere dolma yapmado benfe fakat kullanırken oldukça korkuyorum zarar verir mi diye ürünü de daha yeni aldım. Çöpe de at ak istemiyorum. Kullanmamın bir sakıncası olur mu sizce? aldığıma pişman oldum ben de :(

    YanıtlaSil
  2. Merhaba; mervecım ben açıkcası dogru bulmadım bu yanma işini bazende yanmıcagı tutuyor garip bir baz,artık kullanmıyorum denemek isteyen birine hediye edeceğim,bence sende oyle yap, eğer elınde color tattolardan varsa onu faz bazı olarak kullanabılırsın mukemmel oluyorlar baz olarakta tek başınada cok başarılılar.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁