10 Ekim 2014 Cuma

MıSSha Perfect Cover BB Cream No:21




Hellüüüüüüüğ :}

Sonunda yazısını yazıyorum; benim için bb kremler arasında
 top on listesinin birinci sırasında yer alıyor.


korece bilen varsa buyursun :-p

Vaadleri *

Rengi tek memnun kalmadığım özelliği çünkü durdukça külleşen yapısı var.13 numarası tam uyum sağlıyacaktı ama 20 ml olanı yoktu ne yazıkki :/


Aradaki anlatmak istediğim fark ,bu yüzümdede aynısı oluyor 
boyun bölgeme bakılınca anlaşılıyor.Aşırı beyazlığın sorunsallıklarını yaşıyorum hep :/

Kalıcılığı yüzdeki duruşu,yağlandırmaması ayrıca kurutmaması bunların hepsi birer artı.

Çok iyi bir örtücülüğü bununda yok, ama diğerlerine oranlara su gibide değil ve daha iyi tam istediğim kıvamda.

Kokusu hafif çiçekimsi güzel bir koku.

Fırça yada süngerle daha iyi uykulanıyor bilhassa sünger.Ama çok emip ürünüm boşa gitmesin dersemde fırça,sonrada parmakları kullanıp iyice doğallaştırıyorum görüntüyü.Alında çizgi oluşturuyor çünkü fırçayla uygulamada,oda iyi durmuyor haliyle parmak şart!



Bittiğinde alıcaklarım arasında kendileri farklı numarasıyla tabiki ve 50 ml bu defa.
Tavsiye ederim,çok kuru olmayan ,ve sorun yaşamayan ciltler dışında herkesin seveceğini düşünüyorum.






ڪےevgilerimle
 



5 yorum:

  1. kıyafetlerime bulaştırmadan bb krem kullanmayı beceremiyorum :) ama etkisi kesinlikle harika. güzel bir tavsiye olmuş canım :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/2014/10/gezi-mallorca-adasi.html

    YanıtlaSil
  2. Bende kullanmistim ve güzel üründü ama sanirim rengini bir türlü tutturamamistim ve bende gri gibi duruyordu en acik renk :) Misshanin keske dükkani falan olsa,bir kac ürünlerini daha denemek isterdim.

    YanıtlaSil
  3. Samira ☞ teşekkürler SamıraSm :* bende her defasında ellerimi ıslak mendillen siliyorum :p

    Viva ☞ .tenden tene,açıklıktan açıklığa çok değişiyor işte Soğuk Sıcak olayına giriyor renklerdeki duruş. evet buralarda biryerede açılacaktı bekliyoruz bizde.

    YanıtlaSil
  4. bu ürün Türkiye'de var mı canım ?

    YanıtlaSil
  5. Evet tatlım var blogumdada adresi var hatta ben ziyaret etmiştim

    http://kzmtkkokos.blogspot.com.tr/2013/12/missha-ankara-gezmesi.html

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁