8 Ekim 2014 Çarşamba

Çöpe Чollananlar -18 ஜ





Yeniden çöpe yolladıklarımla beraberiz hadi bakalım,geçen günler içinde neler bitirmişim ...




1-Panten aqua lıght:Silikon içermez saçları ağırlaştırmaz. Gerçekten görevini iyi getiriyor,saçları mükemmel temizliyor.Yalnız diplerde bazen kuruluk yapıyor,biraz nem sağlaması açısından en sonuna dalin bebe şampuanı kullanıyorum .

2-Anew sıkılaştırıcı:Selülütle ilgili bu ürünü satıcı bana sıkılaştırıyorda aynı zamanda diye verdi :) ne kadar doğru yalnış bilemedim ama kullandım ben bazen vücut bacak karın kullandım.Orıflamenki kadar beğenmedim ama onuda birsüredir bulamıyorum inşallah bulup alıcam onun vucut el ürünlerini seviyorum çünkü.

3-Neva saç spreyi:Kokusu dokusu sertleştirmesi güzeldi, genelde saçlarıma maşa yaptıktan sonra kullanıyordum .İşini orta derecede yapan bir sprey,beğendim diyebilirim .Etkinlikte hediye aldığım için nereden nasıl ulaşacağınızı bilmiyorum .

4-Loreal volum veren köpük:Yumuşacık dokusuyla hem saça şekil veriyordu hemde hafif bir sertlik.Uzun zamandır benimle olduğu içinde artık kullanıp bitirmek istedim.Tekrar almıyacağım yeterli bulmadım .

5-Raphella armanı code parfüm:Bargellanın yan ürünü diyebiliceğim bu açık parfümün kokusunu ve kalıcılığın gayet yeterli buluyorum .Geçen gün gene aldım aynısından tavsiye ederim bu markayıda.



6-Fantasy duş jeli:Mor simli simli çok güzeldi yaa,hem kokusu hem kalıcılığını çok beğendim,tende hafif hafif parfümsü çiçek kokusu gibi kokuyor.Temizlemesini beğenmedim yalnız ama denk gelirse alabilirim kendilerinden .

7-Tabia kayısı yağı:Organik bir marka olan tabianın bu ürününü cilt bakımımda bolca ve ara ara kullandım .Cilde çok faydası olan kayısı çekirdeği yağı hemen hemen göz-yüz-boyun her yerde kullanılabiliyor.Artık dibinde azcık kalmıştı ve kokusu acayip değişmişti bende direk attım gitti.Ama memnun kaldım nemlendiricilerimden sonra kullanmıştım cilde yumuşaklık ve pürüzsüz bir doku kazandırıyor.

8-Lux disk pamuk:Benrıler kadar sert değil orta yumuşaklıkta bir pamuk,kullandım bitti memnun kaldım idare etti sonuçta beni.

9-Puren Soft intim: Watsonslarda satılan bu markanın mini ürününü gayet uygun bir fiyata aldığımı hatırlıyorum.Çok bi temizlık hissi sağlamadı tekrar almıyacağım,su gibiydi.Yeni ürün aramalarına almacalarına devam ediyore .

10-Arko nem tester krem:Vücuduma sürdüm,misler gibi turunçgıller kokuyor.Yumuşacık yaptı ve çok güzel koktu,fakat tam boyunu almam.

11-Kıehl's göz kremi:Gece için özel olan bu mini boy kremi ben sabah akşam allah ne verdiyse kullandım :) yaklşık 1,5 ayda bitti diyebilirim.Hem yoğun yapısıyla hemde güzel nemlendirmesinden dolayı beğendim yani.Benim kupkuru göz altlarıma yeterli geldiğini söyleyebilirim.Belki daha sonra tam boyunu alabülürüm!

12-Golden rose lip plumper:Dolgunlaştırıcı özelliği olan bu lıp glos tarzı olan şeyden nefret geldi ,tam atıcam dedim atamadım falan bu günlere kadar geldi gene :/ içine tarçın falanda dökmüştüm,zaten yoğunlukla tarçın kokuyor.Güzeldi nemlendirmesi ama yapış yapışlık hissinden ve işe yaramadığından dolayı ,e dibinede yaklaştığımdan dolayı e artık Çöööp ! :P



Bitip tükenen kitap köşeme gelirsek : Bu yazarın yazarlığına hayran kalıp sevdiğimi her seferinde söyledim.Ama bu sefer aynı şeyi bu iki kitabında söyleyemiyeceğim.) Yazarın ön kapakta okuduğuma göre 2. çıkarttığı kıtaplardn birisiymiş .Yeni yazmaya başladığından olsa gerek bence baya acemice olmuş! Çıplak ayaklı gecede : Hikayeler çok birbirinden kopuk ve çookca sıkılıp bayılmak üzereyken bitirdiğim kitaplarından birisi oldu,yani bitirmek için baya dua ettim:)) Çok zottiri olmuş be ahmet bu kitabın üzgünüm. Diğeride alevilikle alakalı ama olaylar okadar gereksiz yerlere gitmiş ki ,cinayet tarzı birşeye girmiş ama geldiği konum olaylar bayağı kopuk yani.Sıkıcı bir dil ve acemilik kokularını almamak elde değil.İnanın içlerinden bir hikaye bile ilgimi çekmedi şuan aklımda hiçbirşey hiçbir kare yok ! Normalde kitap sarmadımı bırakıyorum ama ahmetin kitaplarında bunu yapmak içimden gelmiyor sonuna kadar tek tek okuyorum .Birdahaki sefere patasana yada kavim adlı kitabını alıp okuyacağım.....Tavsiye edeceğiniz daha başka akıcı sürükleyici tarzda kitaplar varsa bekliyorum :*




13-Johnsons baby ıslak mendil & Cala makyaj temizleme mendilleri:Nemlendirici formulu ve elleri kurutmayan yapısıyla baya hoşuma giden bir ıslak mendil oldu kendileri,kokusuda cabası :*} tahriş etmesi sıfır,aksine sulu sulu değil temizlemesi  güzel ,kalınlığıda orta ve geniş. Makyajımı temizlemede bile kullanmıştım...bebişiniz varsa bu markadan şaşmayın bence :p
Calaları ise beğenmedim, :( herkes ayılıp bayılıp kullandığını yazmıştı fakat ben ne makyaj çıkarmasını beğendim nede kokusunu.Yüzümü hafiften yaktı ,ve yoğun yüz makyajlarımı iyi temizlemiyordu,göz makyajımı ise hiç iyi çıkartmadı ,tekrar almayıda düşünmüyorum.

14-Lilibe oval pamuk:Rossmandan aldım gene, benrilerden bulamayınca alıveriyorum hemen.Fena değiller, birazcık yumuşaklar aslında iyi birşey bu ama genede azcık sert olsalar fena olmıcaklar diye düşünmekteyim.

15-Benri kare pamuk:En güzel işlevini fazlasıyla yerine getiriyor.Ama nedense gene bu gratis indiriminde almadığım pambuk :D elim bir türlü gitmiyor fiyat artışımıdır nedir ama diskten aldım çıkdım.Birdahakine belki  alocoğum .....

16-Kıehls gece serumu:Yağlı gibi duran ama ciltte hemen emilim sağlıyor.Kokusu freş,cilde yumuşaklık veriyordu,nemlendiricilerimin üzerine 2-3 damla şeklinde kullandım.Ama bir faydasını etkisini göremediğim için tam boyunu almak için yeltenmem.

17-ClınıQue tonık :Sephoradan set halinde almıştım karışık cilt bakımı içinde,karma ciltler için olan serisinin toniğinide kullandım bitirdim.Süper temizlik sağladı,sanırım alkolü yoğundu :D sevmedim değil ama daha hafif toniklerden yanayım, mentollü kokusundan dolayıda yüzümü yaktı :/ genede kızartmadığı ,sivilce oluşturmadığı için kullanıp bitirmek istedim.

18-Golden rose calcıum mılk: Bir yazımda uzunca anlatmıştım bunu ,kısa ve net çok beğenmedim işe yaramayan anca baz niyetine kullanıp bitirilebilen tırnak ürünüydü.Tekrar almam...!

19-Lierac spfli güneş kremi: Turuncumsu bir rengi vardı renklendiricili gneş kremi gibi garip birşeydi. Kokusun hiiç sevmedim :/ tam boyu olsaydı kullanamazdım yada ucuzda olsa kullanmazdım.Sözde eczane ürünü olan bir marka ama kimileride böyle sevilmiyor.

20-Avon Little black dres:Severek kullanıyorum bu parfümü her seferinde,artık bunaldım,bundan tekrar almam! içeriğini değiştirmişler gibi ayrıca farklı geldi kokusu önceki aldıklarıma göre.Avonun çiçeksi parfümlerini sevmiyorum ,yeni çıkanlarınada bakmadım denk gelirsede beğenirsem alırım tabi genede.

21-The body shop parfum:Tam kış kokusu desemde,kış yaz demeden pıss pıS sıktım.Çok müthişti, kalıcı oluşu iyi değildi ama kötüde değildi.Tekrar alırmıyımkine bilmiyorumda,ama farklı bir kokusu var,henüz denemediyseniz bakmanızı isterim.

22-Burt 's bees lıp balm: Ne nemlendirmesi yeterli geldi nede yapısı + kokusu ! beğenemedim ama sonuna kadrda kullanıp bitirdim.Rujların altına baz olarak falan kullandım son zamanlarda.Tekrar almam nemlendirme amaçlı.Blıstex aldım zaten 2.alışım belki çok beğenilen yves ın balmlarından alırım bitirmeye yakın.

23-Watsons| Dragon sauna maskesi| : Bayıldım ! cidden değişik ilginç bir maske.Sürdüğüm andan itibaren bir sıcaklık oluyor yüzümde,bir anda ısınmaya başlıyor sürüp ovaladığım  yerler.1 dakkaya yakın sürüyor bu durum, daha snra birkaç dakka beklettikten sonra yıkıyorum.Sonuç :tertemiz yumuşacık bir cilt .2-3 kullanımlıkta gitti bana baya büyük geldi içindeki,2 tl ye almıştım.Markanın başka maskelerini denemek istiyorum.




Eveet hepisi şimdilik bu kadarcık bitti, birbaşka bitişte görüşmek dileğiyle esen kalın tatlışlar .




ڪےevgilerimle







8 yorum:

Eylem Delacroix dedi ki...

Ne cok ürün bitirmissin. Cok güzel bir yazi olmus canim :)

Belgin Guven dedi ki...

maskeyi merak ettim ilginçmiş:)

Buralı Olmayan dedi ki...

İlahi kokoşcum kitapla ilgili zottiri yorumuna kahkaha attım :)) Çok tatlısın :))

Çalışan Anne dedi ki...

Maşallah! Oh rahatlamış olmalısın! Hani yeniler?

Nilgün M dedi ki...

oh bayağı ürün gitmiş :) kitabı ben de almayı düşünüyordum, çok şaşırdım iyiki almamışım...

LibyLiby dedi ki...

Kiehls kiehls kiehls en delicesine merak ettiğim göz çevresi kremi! sen sevince daha bir ilgimi çekti Kokoş'um ilerleyen zamanlarda alınabilir (malum fiyat azucuk yüksek) bir de o makyaj temizleme mendilini bende sürekli görüyorum duyuyorum merak ediyordum ama beğenmediysen hiç değmez fresh'n soft ya da nivea ya devam :) öperim seni yorumlarına sağlık <3

Aslıhan Karaaslan dedi ki...

Bayagi çok ürün bitirmissin canım. Güzel bir post olmuş. :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

eylem ☞ bu ay öyle oldu birazcık cinim yea ,çok mersi (:

belgin ☞ he valla aceyipti yalnız,almalısın.

Buralı.o☞ güldürebildiysemde ne mutlu beybim(((:

Çalışan a.☞ :* e geldiya birkaç post aşağıda :-p aşk olsun kaçırdımmı yazımı cık cık kkk...

Nılgun☞ Gittiler yenileride geliverdiler hemencecik :} hiçç sorma alınacak bir eser değil inanki.

Lıby☞ Bu bile bayağı gitti düşün bebişim yani,yoğun olduğu için verilen parayıda hakeder bu krem .Süreyi falanda düşünme zaten düzenli kullanıcaksın,illahi kokmadan akmadan havada karada biter.O kadar merak ettim tam bir fiyasko çıktı ya :( bebak bile flormarınki bile daha güzel. Bende öpüyorum çook bidenemm <3

aSlıhan ☞ Öyle oldu azcuk Aslıcımm,çok teşekkür güzel yorumun içün :*