11 Ekim 2014 Cumartesi

¸.•*´¨`*- .Wishlist¨`*•.¸¸.•*´




.....灌........灌.- ..... 
....灌..灌.....灌.灌- .... 
.....灌..灌....灌..- .... 
......灌..灌..灌.灌.- .... 
.....灌......... 灌.... 
...灌............- 灌... 
..灌.............- .灌.. 
.灌......WİSHLİST !...- ..灌. 
灌...............- ...灌 
灌...............- ... .灌 
灌.....∩.......∩.- ....灌 
灌. ................- ...灌 
灌. ...◎....U....◎...- 灌 
.灌..............- ....灌. 
..灌灌............- 灌灌.. 
....灌.灌.灌.灌.灌.灌.- ... 



Nars Orgasm !

Allık aşkımın büyümesinden korkmaktayım :| ama kolay kolay bitmedikleri kokup bozulmadıkları içinde içim rahat alıyorum. E buda dupe olarak hot mama allıkla kıyas ediliyor,bence alakası yok ! tamam ışıltıları minicik simleri benziyor olabilir ama
tamama bakıldığında birkere renk olarak fark var. Bu daha bebek pembesi ,çok farklıgüzellikte ,oda daha şeftalimsi kendi çapında güzel.Bu ayrıntılar bile buna duyduğum hoşlantıya değer ,duruşu -hafifliği-ışıltıları beni benden aldı götürdü :*


Mac Diva !

Bendeki bordo aşkına ben bile şaşıyorum bazen ya :) bunu ne kadar zamandır alıcam alamadım resmen girdaptayım :) 2 kere uygulatmışlığım var ıkısindede dışardan kızlar tarafından çevrilip iltifat almışlığım ,mac 'e para kazandırmışlığım var ,bence hiç birşeye (wet ın vıld chery bomb dahil) dupe olmayan bir tonu bir rengi var.Kalıcılığıda çok iyiydi kesinlikle yeni çıkanlara falan aldanmadan gidip direk bunu almak istiyorum.


CLINIQUE Chuby Stıck !

Çok ciciler yaa ,chuby mı kaybettiğimden beri çok üzgünüm aramadığım yer kalmadı bulamadım :( o yüzden rujlarda en beğendiğim nemlendirmesini ciddi anlamda yerine getiren nadir renklendirici ruj tarzındaki en iyi ürünler! Fazla renk vermiyorlar dudakta nıvea lip balm tarzında duruyorlar belki onlardan bir tık daha renk veriyorlardır, fakat uygun fiyata bulup set halinde alınmaya değerler .


Mac Bold bare !

Tonu çok çoook güzel yine mac'e gidip denediklerimden ve dudaklarımda duruşuna bayıldıklarım arasında ! Doğal nude bir tonu var.Dudak kalemine verilen hertürlü para değer,bitmiyorlar kolay kolay azalmıyorlar ve kalıcılar.

Benefit Primping Set !

Geçen yenı yıl isteklerimin arasındaydı ,gene bu yılda buna duyduğum sevgi azalmadı.Çok lazımmı hayır ama evdeki birşeyler azalınca gidip bundan alabilme ihtimalim artar diye düşünüyorum en azından bahanem olur.Yada alır bir köşede durur dayanamam kullanırım falan yani olabilir böyle durumlar :D

MıSSha bb Krem !

Kullandığım bb krem bittiği zaman tekrar tekrar alıp kullanacağım, markaya güvenimin dahada arttığı bir bb kendileri.Yoğun yapılarından dolayı pahalıda olsa kolayca bitmiyor,su gibi yapıları yok allahtan güzel bir marka ,kore ürünlerine aşıkız zatin,tartışmasız.

Mac Strobe !

Krem kıvamında,cilde canlılık ve ışıltı veren bu güzelliğede bayılmadan olmazdı.Buna benzer piyasada satılan birşey göremedim ,bu kadar güzel ve doğal sağlıklı bir duruş sergileyen birşey yok ,dupeSi falan  yok olmazda.!


Mango Süet kovboy !

Son olarak yaklaşık fix 2 senedir mangoda görüp beğendiğim ayakkabıyıda hayallerimin arasına birgün alınmak üzere sıkıştırıyorum. Kızın ayağındaki renk değilde diğer sağdaki renk favorim,bir arada giyip denemiştim ama bir trlü indirime denk getiremedim :/ ne zaman kısmet olursa artık.





Bakalım artık inş.en kısa zamanda hepsine belli zaman aralıklardada olsa sahip olurum.
Hepsi benim hayallerimi süsleyen bebeklerim  ! 


Sevgilerimle
{hayal kurmaktan vazgeçmeyin bazen 
küçük hayaller büyük mutluluklara sebep olur.}



5 yorum:

Bella Vita dedi ki...

Orgasm ve Diva benim de wishlist'imde. Diva tam bu sezonun ruju önümüzdeki ay kendime hediyem o olacak sanırım :)

mor rimel dedi ki...

Missha hariç bu listeyeme aynen katılabilirim :))

Eylem Delacroix dedi ki...

Harika ürünler secmissin canim, özellikle Clinique Chubby Stickler müthis ya ben de bayiliyorum. Bendeki "two ton tomato" ve o oldukca yogun renk veriyor! Öneririm. :)

Nilgün M dedi ki...

Mac Diva, Strobe ve Nars Orgasm benim de listemde. Daha önce kullandım, mutlaka gene alıcam dedim ama tekrar sıra gelemedi bir türlü..

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

bella あ Alınmıyacak gibi değiller ki , bende ne zaman alırım merak ediyorum canım (:

mor r.あ OO iyimiş :D

Eylem あ eyvallah tatlım,biliyorum bılmemmi ya,onların yerini tutan göremedim daha .

nılgun あ kullanıp bitirdiysen süpersin ablam sen ya , dıva yerine başka birşey almalısın bence yeni çıkan mac sin falan var oda çok hoş bir bordo.