10 Eylül 2013 Salı

*** Art Deco''Long Lasting -15- Lip Stylo ***






Hüllürüüüüüüü :)
Bir alman markası olan art deco markası'nın bu rujuna 
 bayılıyorum !




 

İçeriğide bu şekilde ;



Daha iyi anlaşılması için 
dudaklarımdaki halinide çektim;)


 ♬ Ne kırmızı ne turuncu ne birşey dudakta okadar güzel bir rengi var ki bu güzel rujun,inan bana bayıla ayıla kullanıyorum!

♬ Kalıcılığı 10 numara,gün içerisinde yenilenme ihtiyacı hissetmiyorum silinse bile dudaktaki hafif domates kırmızımsı halini çook seviyorum.

♬ Dudakları kurutmuyor nemlendirici özelliğide var .

♬ İsmi sanırım -scarlet red-diye geçiyor tam kutusunun üzerinde yazmıyordu ben araştırmalarım sırasında keşvettim desem yeridir.

♬ Parfümlü bir kokusu yok normal bir ruj kokusuna sahip kendisi güzel yani.

♬ Ve görüldüğü üzere simli değil sadece hafif parlak bir bitişi var okadar.!





Daha başka  denicek söz yok bu ruj üzerine alın deneyin yada gittiğinizde testerını sürün ve evinize gidin bakın bakalım kaç saat dudaklarınızda bu ruj :)









11 yorum:

  1. çok güzel bi rengi var :)

    YanıtlaSil
  2. Dudaklara bak maşallahh! Rengi çok güzel birtanem, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  3. HÜÜLLÜÜRÜÜÜ ???? :)) azbiraz kokoşluktan ziyade kaçıklık var sende ben diyim :))) bayıldım bu renge..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görümüş dudağında. Artdeco güvendiğim bir marka zaten. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. * Eda *
    Evet bende bayılıyorum :D

    * Buse *
    Oyyy..iltifatın kralını yapmış busecim yeyim <3<3<3 (: Teşeküğler hayatım !!

    * Oje *
    Dimi dimiii ^^

    *Aysel *
    Hahah !! Herkes biraz kaçıktır ayselim unutma :))

    *Meral *
    Aynen :)

    *Makyaj *
    Tesadüfen bakıp almıştım iyikide almışım.. Sağol kebeleğim binim,daha güzelleri senin ossun inş !!

    YanıtlaSil
  6. *Rebel*
    Öyledir ablası güzeldir benim keratanın rengi :D !!

    YanıtlaSil
  7. Artdeco'dan hiç bir ürün kullanmadım daha önce ve merak ediyorum açıkçası .Dediğin gibi bu ruj ne kırmızı ne turuncu arada bir renk ama gayet hoş görünüyor .Yaz-kış kullanılabilcek güzel bir renk olduğunu düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  8. *Merve*
    Bende almışken alayım dedim ve sağolsun aşkitomla beraber almıştık canım :) Ama tekrar birşey almadım dahada alırmıyım biliyorum,ama tavsiye ederim bu ruju çok iyi,aynen yaz kış fark etmez kullanırsın daim ;)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁