9 Eylül 2013 Pazartesi

MiMMM # 3 # '' Kozmetik&Bakım&Güzellik&Formda Kalma''





Sevgili ^^ Biricit ^^Sena Dursun ^^Kozmetik Turu 
sağolsun benide mimlemişler,
bende hemen dahada fazla geciktirmeden yapmak istedim.
Mimi beğenip yapmak isteyen herkes yapabilir !
Ben genede 
Nilgün Mete 
Makyaj Sayfam 
Ayselce'i mimliyorum !!




Bloğunuzun Adı ve Linki?
MADAME KOKOŞ KOZMETİK ÜRÜNLERİ
&


Ne Kadar süredir blog yazıyorsunuz? 
Şansa bak uğurlu sayılarımdan birine denk geldi :) Tam 7 ay olmuş beeh,7 aydır iyi-kötü blog yazıyorum.

Kilo Problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? 
Yani şaka maka hiç hatırlamıyorum böyle bir zayıflayayım aman çok kilo aldım diye ortalığı birbirine hiç katmadım,açıkcası hep zayıftım,sadecedikkat ettim  kiloluları göre göre insan o hale gelmemek için dikkat ediyor haliyle.Sonuçta Allahın verdiği bu güzel bedene iyi bakmak lazım şükretmek lazım dimi ? !!

Formda kalmak için ne gibi bir yöntem uyguluyorsunuz? 
Çok kasmıyorum öyle ama hergün düzenli olarak vücudumun şekilli olarak kalması için bacak hareketlerimi yapıyorum,plates yapıyorum bazen topuyla bazen sadece hareketlerini yapmak yetiyor.Yeşil çayımı mutlaka (tabiki şekersiz) tüketiyorum,sindirimi kolaylaştırıp o acı tadınında toksinleri bütün zehirleri attığına inanıyorum.

Hiç ekmek yemem mesela :S millet çorba'nın yanında bile tüketirken ben tüketemiyorum aramıyorum yani ekmeği,etli yemeklerde falan yerim anca.Onun dışında unonun kare ekmekleri varya kepeksiz-kepekli farketmiyor onlardan küçük ufak diye tüketiyorum kahvaltıda falan vede sadece 2 dilimiyle doyuyorum.
( Ve tabiki özellikle 7'den sonra yemek yememek lazım ! )


Çıkıp düzenli olarak yürüyüş yapmıyorum ama biryerden biryere giderken kendimi bildim bileli çok hızlı yürürüm,yavaş yürümekten nefret ediyorum :S Lise yıllarımda hergün 15 dakika otobüs durağına kadar ve yokuş yukarı hızlı hızlı yürüdüğümü bilirim oyüzden bacak kaslarım çok sert ve güçlüdür.Üşenmeyin sizde ve otobüse binmek yerine yürüyün!

Gün içerisinde sade şekersiz (bazen bir kesme şekerle) neskafe tüketiyorum,bilmeyeniniz veya yalnış bileniniz olabilir ama,neskafe selülit oluşumunu önlüyor ve gene sindirime yararlı bir nimet !

Meyve yemem gerekirken çok yiyemiyorum aslında bu çok yalnış biliyorum :/Muz-çilek-erik gibi meyveleri seviyorum.Elma sevmem yeşil ekşi elma severim ama tatlı elmadan yediğimde midem bulanır :S Yediğim ve yemediğim zamanlardaki farkı görebiliyorum.Mesela az tükettiğimde tırnaklarımın diplerinin altı soyuk soyuk oluyor, buradan anlayabilirsiniz vitamin çok önemli!

Su ve sodayıda çok tüketiyorum,gün içerisinde 4-5 şaşal bazen daha çok su içiyorum.İçemediğim zaman suyu zevkli hale getirmek adına,suyumun içerisine yarım limon sıkıp o şekilde içiyorum.

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama,destek vb.ürünleri kullandınız mı?
Böyle bir şeye ihtiyacım çook şükür binlerce şükür ki olmadı ! Kullananlarında sağlıklı bir şekilde zayıfladıklarına inanmıyorum...

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleriniz var mı? 
Kür deyince aklıma maske veya evde yapılan tarifler geliyor :) Her türlü cevaplayayım ben bu soruyu en iyisi.:) Normal günlük bakımımı asla ihmal etmiyorum işte kremiydi toniğiydi gibi.Onun dışında kil maskesi ve çamur maskesini mutlaka yüzüme uyguluyorum.Zaman zaman salatalık kabuklarını alıp yüzüme yapıştırmaya bayılırım (: 

Ve normal diğer kullan at maskeleri kullanmayı seviyorum,zevkli ve kullanımı kolay oluyorlar.Onun haricinde saç bakım kürlerim vardır,saç bakım yağlarıyla serumlarıyla haşır neşirimdir.Doğal yağlar yerine herhangi bir yerden saç bakım ürünü alıp kullanmak daha kolayıma geliyor.Saçlarıma cildime verdiğim önem kadar hassas davranıyorum.Dudaklarımada kendi hazırladığım kahveli peeling uygulamasını 2haftada bi yapıyorum.Dudaklarımda ruj sürdüğümde soyuk soyuk gözükmesin diye çok önem verdiğim bir alan.

Her akşam uyumadan önce tabia markası'nın kayısı yağıyla normal nemlendiricimi karıştırıp,boyun bölgeme sürüyorum çok yararını göreceğime inanıyorum 30'lu yaşlarımda!Önceleri yüzüme yapıyorum bu işlemi sonra bıraktım sıkıldım,şimdi yüzüm için gündüzleri argan yağı ve normal nemlendiricimi uyguluyorum.


Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri neler ?
Aylaynırım=) Siyah Göz kalemim,Kırmızı rujum,Yüz Maskelerim,Yüz & Göz Kremlerim,Rimelim &Vücut Kremlerim diye diye gider bu liste ! :p






Teşekkürler kızlar,
Sevgiler 
Umarım işinize yarar cevaplar bulabilirsiniz!




10 yorum:

  1. ahaha yerim seni yaa aylaynırım demiş :D :D

    YanıtlaSil
  2. *ceyda *
    Hihih :) bende seni yiyim kujum :)

    YanıtlaSil
  3. yaptım canım çok saol

    YanıtlaSil
  4. *aysel *
    Cevap yazdım bende kujum ne demek recaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim birtanem yarın blogda :)

    YanıtlaSil
  6. Bu arada yazmayı unutmuşum mim çok güzel kuzum, özellikle formda kalmak için yaptıklarımız çok benziyor :)

    YanıtlaSil
  7. Canım benim:)) Teşekkür ederim:)) Elimden geldiğince erken yazıcam:)) KOOOOOOCAMAN öptüm*-*

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık canım yanıtladığın icin tesekkurler:)
    kahve peelingini denicem dudaklarıma:)
    ekmeği bende yemiyorum gercekten de etkisi var bana sahsen ekmek kilo yapıo:)
    gorusmek uzere sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık,okuması çok keyifliydi:)

    YanıtlaSil
  10. *buse*
    Hadi bakalım bekliyoreee canım :)
    ahahh.. ne güzel bebeyim,herkes formda olsa keşkem ne güzel olurdu..

    *Nilgün*
    Ben beklerim seni acelen yok kujum,reca ederim muaaahh !!

    *Biricit*
    Ne demek canım elimden geldiğince çabuklaştırdım mimimi ;) ekmek no ekmek ! :) Herşeyin azı güzel,
    Kahveli peelingide zeytinyağıyla dene ;)

    *Kozmetik*
    Yorumuna sağlık tatlım,mutlu oldum sevindim beğenmene ;)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁