10 Eylül 2013 Salı

MİMMM# 4 # Hayata Dair Sorular&Cevaplar...





Sevgili  ^^Parisalwaysparis ^^
bloğunun şeker sahibesi beni mim yağmuruna tutmak istemiş :)
Bende zevk ile cevap vermeye çalıştım sorulara. 
Ve bir başlığı olsun istedim sorulara uygun,
umarım uydurmuşumdur.






1-HAYATINIZDA  HİÇ  MUCİZE  OLARAK  NİTELENDİREBİLECEGİNİZ  BİR  OLAY  YAŞADINIZ MI?
Evet çok şeyler yaşadım.Fakat muziceler öyle ulu orta anlatılmaz heralde sonra mazallah uğuru kaçabilir:)


2-ALMAYI  DÜŞÜNÜP  DE  ALAMADIĞINIZ BİR ŞEY VAR MI?

Olmazmı ah ah var tabikide. İyikide var!!  açıkcası öyle herşeye sahip olabilen mutsuz insanlardan olmak istemezdim. Genetikmidir nedir ama manzara gibi güzel olan resimlere oldum olası bakmayı severim ve fotograf çekmeye meraklı birisi olarak İyi bir fotograf makinem olsun istiyorum hatta adı nicon olsun,olması için küçük engeller var ortadan kalkarsa inş...olabilir :) 

Ve ''Benefit primping Stars adlı setini istiyorum ,sonra bir ara nette pudra araştırırken görüp bayıldığım mac fix plsun pudrasını istiyorum bi zahmet :)Bu isteklerim baya pahalı şeyler oyüzden çalışıp zengin oluncaya kadar hayal edip durucam :)


3-KIYAFET  KONUSUNDA TAKINTILARINIZ VAR MI?

Humm.hımm.!! sanırım var :S Uyumsuz giyinmeyi sevmiyorum,ogün o kombinime uyduracak bir küpem dahi olmassa çıkarırım hemen,o kıyafeti yada tşortü asla katiyennn giymem ...:/ Taki eksik olan şeyi tamamlayana bulana kadar :)


4-NEFRET ETTİĞİNİZ HUYLAR VE İNSANLAR VAR MI?

Nefret demiyelim biz buna ya çok kaba kaçıyor ! Ama kısaca söyleyeceğim Hırslı ! Her türlü Kıskanç ! Ve Özenti yani (Taklitçi ) insanlardan hoşlaşmıyorum !


5-SİZİ EN ^^NET^^ TANIMLAYAN KELiME NEDİR?

Kelimeler olsaymış keşke,çünkü bir insanı bir kelime değil birçok özellik tanımlar.
Duygusal ve merhamet timsaliyim,yeri geldiğinde inatçı keçinin huysuzun teki olabiliyorum.Çok şüpheciyim ! Yanılmam şüphelerimde.Asla kin tutmam,ama yaşadığım olumsuz olayları çabuk hatırlayıp üzülürüm yada sinirlenirim.

Ha birde böyle hiçbirşeyi takmayan insanlar varya hayranım ben onlara yada takmıyormuş gibi yapanlar varya süperler onlar yeeaaa!! :)


6-HAYATA YENİDEN GELME ŞANSINIZ OLSA,HANGİ ÜLKEDE DOĞMAK İSTERDİNİZ?

Türkiye Amerika almanya isviçre hiç farketmez açıkcası,modern güzel bir ülkede ve en öenmliside ^^Müslüman^^ olarak doğayımda gerisi boş :)
7-TEK BAŞINA BİR İNSAN KEYİFLENMEK İÇİN NE YAPABİLİR?

Bir insanı bilmem ama ben->>ihtiyacım varsa dışarı çıkıp alışveriş yaparım,film izlerim yada kitap okurum.Ama genede keyiflenemem :)
8-NİKAH MASASINDA EVLENECEĞİNİZ KİŞİDEN HAYIR CEVABI ALIRSANIZ NE YAPARSINIZ?

Öncelikle Allah kimseye böyle üzücü olaylar vb..olaylar yaşatmasın.Bir tokat atardım illa birşey yapardım tekme falan atardım :D sanırım sonra koşa koşa giderdim napcam yahu :S

9-İNSAN KADERİNİ Mİ YAŞAR,KADERİNİ Mİ YAZAR?

Kaderinde ne varsa onu yaşarsın! Ve bil kaderi hayrihi ve şerrihi minallahi teâlâ) ifadesi, kaderin,hayır ve şerlerin hepsinin Allahü teâlâdan olduğuna iman etmeyi bildirir !!

10-AKLINA GELEN İLK İNGİLİZCE KELİME?

Don't tell me 
:S 


11-İNTERNETTE SAHİP OLDUĞUNUZ İLK NICKNAME NEYDİ?

Rimel :) di galiba :)(': Çok küçüktüm çocuktum yani,hatırlamıyorum haliyle idare edin :)









7 yorum:

  1. canım benim ellerine sağlık...çok güzel mim olmuş eğlenerek okudum ^.^ ❤

    YanıtlaSil
  2. küçükken de kozmetikle ilgli bir nick bulmuşsun kendine. tam kokoşsun adına layık. benim de çitlenbik ti hatırladım şimdi :))))

    YanıtlaSil
  3. ❤Paris g.❤
    Rica ederim kujum herzaman^^sen mimle beni hemen yapayım hehe :) Teşekkürler çok sevindim <3

    ❤Aysel❤
    Hhihi bak hiç aklıma gelmemişti bu he :D Ya sen çitlembik gibi çıtırdak şen şakrak bir kızsın zaten yirim ben seni .:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, okurken eğlendim..

    YanıtlaSil
  5. ❤sena❤
    Teşekkürler, ne mtlu bana ^^

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁