30 Ocak 2024 Salı

ASTROLOJİ & BİRAZ SOHBET

Selam Canlar ,

Dinlediğim okuduğum ve çoğu güvendiğim astrolojiden anlayan nadide insanlar bu sene yeni bir döneme geçiyoruz diyorlar . Yani eskiyi bırakıcaz yeni bir sayfa açıcaz. Ve inanılmaz gelişmeler olucak diyorlar bu 2024 senesi için.

Ocaktan sonra hele ilişkiler aklımda kaldığı kadarıyla yengeç yay boğa oğlak ikizlere Terazilere sanslı olacak . Finansal para olarakta keza öyle . 2023 bana göre eğlenceli ama biraz sessiz kendi halinde boş geçen bir sene oldu bence, umuyorum sizinkisi daha güzel geçmiştir. Bazılarımız böyle durumları garipsiyor mesela saç kesimini doğumunu bile olumlu en ılımlı saatlere göre yapanlar var, şahsen bende öyleyim bir işe başlıcak olcağım zaman mutlaka normaldede her hafta düzenli baktığım astrologlara tekrar bakarım ki doğru hareket edeyim. Faydasını görüyorum tabiki ama bazende ne kadar dikkatte etsen kaderin önüne geçemezseniz bu sadece önlem almaktır öyle düşünün ama işe çağrıldınız veya başlanmıcak zamanda başladınız e bunda yaşayacak görecek öğrenecek günleriniz var demektir. Ben olabildiğince bakıyorum tabiki herkese değil! malum bazıları ya kopyacı oluyor yada çok boş bilgilerle bu piyasaya çıkıyor. Max 5 kişi var önerilerine güvendiğim zaten hepside hemen hemen aynı bilgileri söylüyor çünkü gezegenlerin hareketlerini güzel okuyorlar haliyle ağızlarıda bir oluyor bazılarının hisleride var tabiki oda ayrı. Eğitim almak biraz uzun süreceği için sadece ona odaklanamadım açıkcası ama alsam süper olurdu, çünkü ben normaldede kendimce anladığım kadarıyla bakıyorum yakınımdaki ınsanlara soruyorum onlarınkınede bakıyorum. Bu bazen beni sıksada genede bilmek insanların özellikleri açısından iyi bir ön izleme oluyor. Birazda allah vergisi sanırım bu görünce iyi analiz yapıyorum bazense nötr kalıp biraz daha gözlemlemek gerekebiliyor. Yani gördüm tamam denmiyor , hiçmi yanılmıyorum tabiki insanım nadirde olsa yanılıyorum ama bazen sonradan seviyorum sevsem bile ruhlarımız aynı olmadığı için bir süre sonra o sevgide azalıyor. Daha mütevazi daha hareketleri kısıtlı insanları seviyorum bundan kastım aşırı uyanıklık gözlerin seri hareket etmesi . Sanıyorum bu gözlemi yapmamdada kişisel gelişim ve piskoloji üzerine kitaplar okumamın etkileri var. Gözlemden ziyade his aslında benim ruhum onu sevmiyor zaten bir şekilde uzaklaşıyorum öyle insanlardan. 


Geçenlerde birden aydınlanma geldi bana sanki daha farkında yaşıyorum, olanlara yaşananlara bu yüzden deyip kabulleniyorum, Sizde farkındamısınız bilmiyorum ama koca bir devir kapanmış ve yeni bir sayfa açılmış gibi. Ben açtım açıcam demiyorum bakın açılmış diyorum, biraz ilginç ama durum bu. Aile içi ilişkiler ebeveynler özellikle bazen onları anlamıyoruz yada ters gelen kalıplar oluyor, olay aslında affetmek ve benimsemek üzerine. Yeter ki özgür kalabilin dilediğiniz gibi hareket edebilin gerisi gelir geçer çünkü hayat sizin başkasının ellerine o ipi asla vermeyin bu en yakınınız dahi olsa. Bir şekilde o maddi gücü elinize almaya bakın, herkesin kendi özgürlüğü kendisine çünkü. Tabi ben bunu 33 yaşımda söylüyorum sizlere, yaşlarınız küçükse özellikle 20 ve yukarı yada aşağı , biraz sabır demek istiyorum (: Az isyan edin ve çok şükredip çok çalışın üretken olun, dolu sohbetler yapın kişileri değil kendinizi dinleyin kendinizi keşfedin . Zaman değerli lütfen zamanınızı boş muhabbet dedıkodu yapan kişilere harcamayın , sohbeti sadece giyim kıyafet makyajdan ibaret olan herkezden uzak durun, benden size bir abla tavsiyesi olsun buda. Bunu okumakda tesadüf değil herşey akışında olması gerektiği gibi, akışa müdahele etmeden usulca kabullenin mesajı almaya bakın. ( bu beni rahatlatan çok sevdiğim sözlerdendir) 

ilişkiler konusunu bence hiç açmayalım ha ne dersiniz! zaman çok değişti o eskiler bile yani Z kuşağı olmayanlar bile herşeyi z gibi yaşıyor çünkü onu gerektiriyor herşey artık ona uyum sağlayarak ilerlemek lazım belki, onuda kabullendim anlıyorum yani. Birde insanların çevresinde o kadar kötü örnek varki ınanın cok sıkıldım duymaktanda dınlemektende, bırısıde cok mutluyum ıyıkı evlendım demıyor, yanı yenı evlenenler hariç tabıkı. Ya boşanmıslar yada farklı seyler var, hal boyle olunca erkekler evlılıge yakın olamıyor ne yazıkki, e ülkenın ekonomık şartlarıda foraaa  yanı buda cok onemlı , hele asgari ucretse mumkunatı yok bır erkek ıstemıyor evlenmek. Değilsede karsısında ıyı bır ısı olan kadınla evlılık ıstıyor. E sosyal medya var herşeyin en iyisi var , doyumsuzluk zaten daha fazla artık, böyle insan gibi insan iyi bir kalp çook nadir çıksa bile bazen fiziki size uymaz yani hoşlanamazsınız bile, bazıları parası olsun yeter gözüyle bakıyor ama bir yere kadar, o insanla onu beğenerek birlikte olmazsanız bir süre sonra batar size üzülürsünüz, o yüzden hoşlanmak beğenmek bana göre en başta gelir, biraz şekilciyim ben en başta beğenmem aşırı önemli sonra kalbi içi ve en sndada maddi durumu geliyor bende 1. sırada değil yani. Zaten o kişi kendine güvenirse adım atar ciddi şeyler için poposu yerse yani.. Durumlar büülee... İyi olanı kimse anlatmaz, anlatmasında zaten herkesin özeli kendine kalsın kem gözcüler nazarcılar oluyor enerjı dışarı dagılıyor o yuzden gerek yok. 

Kalem kağıtla yazmayı sevmem  oyuzden boyle buraya yazmak benım ıcın daha kolay oluyor, hem hızlı hem pratık . Günlük misali... Şuan kıtap olarak oblomov okuyorum, biraz sıkıcı gidiyor çokta kalın bir kitap ona gelene kadar birçok kitap bitirdim, bilmiyorum ne zaman biter ama biten kitaplarımı instagram sayfamda yayınlıyorum öne çıkanlarımda bulabilirsiniz. Her zaman yazabilirsiniz dertleşiriz, anlatmak bazen güzeldir, çözümü olsada olmasada insan tek değildir ve yalnızlık bize mahsus değil biliyorsunuz. Şimdilik kaçıyorum belki gelirim bir başka konuyla...






Sevgilerimle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁