2 Nisan 2024 Salı

SON ZAMANLARDAKİ İZLEDİKLERİM / DİZİ /FİLM



Selam Dostlar,

İnstagramımda öne çıkanlarımda daha birçoğu mevcut ama buradan da hem bu vesileyle duyurayım hem de sizlere bir merhaba diyeyim dedim. Malum ramazan ve accık ağır geçiyor, uyuştuğum ve halsiz düştüğüm için içerik konusunda da biraz tembelleştim, günde 3-4 çekerken günde 1 e düştü :) Neyse efenimm dizilere filmlere geçelimm, öneriniz olursa yazın lütfen. İnsta adresim anasayfanın en sağında yer alıyor.

Ekonomidir borsadır krıptodur bu tarz konulardan cok uzagım ama genede ıs yerındekı hırslarını rekabetlerını merak edıp ızledım. Blue tv dizisi zaten zar zor türkçe dublaj buluyorum orada , ya eski filmleri koymuşlar yada dublajı yok.  Başta güzel gidiyordu sonradan sıkmaya başladı meraktan izledim sonuna kadar pekte bir albenisi yoktu bence. Sanki başka bir şirketi ve ıcındekı ınsanların hayatlarını uzaktan ızlıyor gibiydim, o tat var yani dizide. 10 uzerınden 3 veririm ayıp olmasın diye (:


Tam bilim kurgu dizisi, 2016 olduğu için izlerken sanırım ben bunu izlemiştim dedim ama çok eski tabiki tam hatırlayamadım. Eski tarz nostajık zaten dizideki çoğu sahne kıyafetler. 
Filmin bazı yerlerinde eksikler vardı şuan hatırlamıyorum ama kesilmiş sahneler gibi, bana hafiften dark dızısını anımsattı. solucan delıgıne daha sık girip gelse daha heyacanlı bir yapım olurdu bence , çok yaratıcı olmamış, sonunu daha iyi beklerdim. Puansızım buna .. 8 bölümlük mını dizi gibi. Aşk var oda güzel geçmedi bana, bir tek oyuncular çok iyi tipler güzeldi belki onun hatırına 5 verebilirim. 





Sevgiler 
💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁