5 Mayıs 2020 Salı

FARMASİ ALIŞVERİŞİM 💝


Merhaba !

Farmaside gelişine gelen ürünler şahane gerçektende, yapmak istediğiniz alışverişleriniz varsa kapınıza kadar geliş fiyatından sizlere gönderebilirim.
Hinbdiba kahvesi

Tahıllı kahve

Collagen takviye

Bianca parfüm

Ve testarlar...

Geçen ay alışveriş yapan herkese testar coşturmuşlar. Güzel oldu içinde denemek istediklerim vardı. Hepsi çok uyguna geldi. Özellikle collageni merak ediyordum şuan aramız çok iyi 1 ayın sonunda yorumlarım. Kahveyi ise bilmeyen kalmadı sanırım zayıflatmada üstüne yok tadıda çok güzel.


Benim alışverişlerim bu kadardı bu ay siz neler aldınız yada alacaksınız ?



ڪےevgilerimle 

7 yorum:

  1. Pek alışveriş yapmıyorum bu ara.Sadece gıda harcaması yapıyorum.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkide gıda harcamasıydı hehe :) parfüm hediye..

      Sil
  2. Hinbdiba kahvesi ve tahıllı kahve güzel duruyor. Farmasiden en son dezenfektan seti almıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hındıba cok faydalı kılo verdım ben onunla tavsıye ederım.

      Sil
  3. Annem bir ara Farmasi yapıyordu, tahıllı kahvesini de sipariş etmiş, güzeldi tadı. Collagen takviyeyi merak ettim:)

    YanıtlaSil
  4. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: QUARANTINE NUTRITION AND WORK OUT ♥

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁