30 Ağustos 2019 Cuma

CATRİCE NOİR CİLA NO:06 !


Merhaba !

Catrice ojelerine bayılırım!
Gerek örtücülüğü gerekse kalıcılıkları çok güzel...



Siyaha yakın bir koyu yeşil aslında, çok dikkatli baktığınız zaman görebiliyorsunuz anca. Yoğun ve örtücü yapısından dolayı, ojenizi en son çıkartırken de zorlanabiliyorsunuz. Açıklamasının en alt kısmında astar kullanınız ibaresi var. Muhtemelen tırnağa kalıcı renk vermemesi açısından yazmışlar. Bende zaten astarsız oje kullanmıyorum ki biraz daha kolay çıkartabileyim. Çok çabuk kuruyor, tek katta rengini veriyor, ihtiyaç duyduğum tırnağıma dahada koyu olması için 2 kat sürüyorum. 

Önceden Rossmann'larda satılan Catrıce markası artık EveShop raflarında yerini aldı.
Bazı gratislerde görüyorum bazen, 5₺-19₺ fiyatları arasında gidip geliyor.Sizin en sevdiğiniz oje markası ve fiyatı nedir? Yorumlarınızda bekliyorum💗




ڪےevgilerimle💋


8 yorum:

  1. Bu yaz Catrice ürünlerine de baktım eskiden uygun fiyatlıydı ama çok pahalanmış her marka gibi bu yaz ilk kez kozmetik almadım.

    YanıtlaSil
  2. ben bu renge bayıldım gerçekten de çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim laci siyah renklerden birisi,teşekkürler lerzomm <3

      Sil
  3. Siyah ojeye bayılırım 😊

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel, çok ta yakışmış. Epeydir göremiyorum seni, iyi oldu uğradığım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok mercii <3 Evet ya napayım blog alemini öldürdüler yorum yok bişicik yok bende saldım :D

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁