9 Haziran 2019 Pazar

ORİFLAME LOVE NATURAL SERİSİ & TREMEN DOUS MASCARA !

Selam !

Oriflame güzel bir seri yapmış, gelin biraz inceleyelim..


Bu seriyle Sena'nın ''Yaza merhaba partisinde bizlere ürün gönderen 
Origüzellik sayesinde tanıştım. Oriflame kayıt olmak isterseniz şimdiden bu güzellikleride alışverişinize dahil edebilirsiniz,hem fiyatları uygun hemde kaliteli ürünleri barındırıyor.



💗Love Natural Mattıfyıng Face Lotıon ;Organik çay yağı içeren yapısıyla yağlı ciltlerin ihtiyacını karşılayacakları yeterli nemi sağlayarak kullanabileceği bir krem. Hemen emilen, sizi uğraştırmayan bir yapıya sahip. Karma cilt yapısına sahibim, herhangi bir sıkıntı yaşamadım.Kokusu ise çok fresh rahatsız edici hiç değil.




💗Love Natural Refreshing Eye Gel; organik aloe vera ve hindistan cevizi özleri içeren ferahlatıcı canlandırıcı göz kremi ise nemlendirici,ferahlatıcı ve koyu halkaları azaltacağı yönünde vaadleri var fakat benim göz altlarıma malesef nem konusunda yeterli gelmedi.Sanıyorum jelimsi ürünler bende pek işe yaramıyor,göz altlarım oldukça kuru çünkü. Ama ferahlatma konusunda baya güzel, özellikle buz dolabına koyup denemenizi tavsiye ederim.



The One Tremendous Bıg Volume Maskara; 300 den fazla kıla sahip, oriflame'nin en büyük fırçası olarak biliniyor.
Kıl fırçaları hep sevmişimdir...

Bir kirpiğime hiç maskara sürmedim ki aradaki bariz farkı görün diye.
Nasıl tek tek ayırıp uzatmış volüm,kıvrıklaştırma konusunda gayet başarılı buldum.
Simsiyah bir maskara,ben 2 kat sürdüm,
eğer kirpikleriniz çok seyrekse 2-3 kat geçebilirsiniz.

Yoğun ve fazla kirpik varmış gibi göstermedi ama 
buda yeterli geldi benim için.Akma dağılma yapmadı desem azcık yalan olacak,
akmadı fakat hafif dökülmeler oldu tabisi, makyaj çıkarıcınızla ise çok kolay çıkartabilirsiniz.


Oriflame cilt ürünleri Alkol ve paraben içermez.Dermotolojik ve oftalmolojik(göz hastalıkları) olarak test edilmişir.

 Katalogda neler var diye merak ediyorsanız sizde
 Oriflame Kataloğunu inceleyebilirsiniz.





ڪےevgilerimle💋

32 yorum:

  1. Güzel inceleme olmuş teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. ben de bayıldım bu seriye��

    YanıtlaSil
  3. Ürünleri harika tanıtmışsın.Iceriklerinin alkol ve paraben olmaması çok iyi.Turkiye ye gidince mutlaka bakarım
    Teşekkürler canim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağoL, evet kesinlikle öyle!! öperim çook :*

      Sil
  4. İyi günlerde kullan canım . Özellikle maskara süpermiş ✌️

    YanıtlaSil
  5. Kayınvalidem Oriflame aktif üyelerinden. Kozmetik alırken kayınvalideme ihanet etmemeye çalıyorum 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe illahi, çaktırmadan bak diğer markalarada kız nolacak :DD

      Sil
  6. Fırçası en sevdiğim fırça tipi resmen bakarım ben buna 😍

    YanıtlaSil
  7. Rimele bende bayıldım. çok daha iyilerini kullandım tabii ama fiyat olarak kıyaslandığı takdirde buda çok çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, bende aynı düşünüyorum seninle.

      Sil
  8. Maskara güzele benziyor, hepsini güle güle kullan, çok sevgiler ❤❤

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir inceleme yazisi olmus 😊

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir seri teşekkürler tanıtım İçin

    YanıtlaSil
  11. keyfin yerindee son zamanlardaaa ne güzeel :)

    YanıtlaSil
  12. Özellikle maskarayı merak ediyorum, etkisi çok iyiymiş

    YanıtlaSil
  13. The One Tremendous Bıg Volume Maskarayı kullanmıştım.

    YanıtlaSil
  14. maskarayı çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  15. Oriflame ve Avon olmasa biz garibanlar makyaj yapamayız :))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁