13 Haziran 2019 Perşembe

HUNCALİFE SÜRPRİZ KUTU 💝


Merhaba !

Huncalife ürünlerini daha önce kullandınız mı bilemiyorum 
fakat ben ilk defa deneyimliyorum👍


Sevgili Selin hanım bana çok güzel bir kutu hazırlamış
 içerisinde yok yok gerçektende! 

🎁Delight serisinin kil maskesi,yüz kremi ve göz kreminden oluşan narlı bir set.  

🎁Huncalife meşhur olan soğuk kahve tonlarında mat likit ruj.

🎁Soyulabilen cildi yenileyen altın maske.

🎁Ciltteki kusurları yok eden,hafif lekeleri azaltan spf10 bulunduran skın perfect krem.

🎁Tatlımı tatlı gül kurusu tonlarında simli bir oje💅



Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ürünleri, hepsinin yorumu gelecek.
Özellikle merak ettiğiniz bir ürün varsa yorum çoğunluğu ile ondan 
başlayabilirim isterseniz😊

Ayrıca Selin hanım, İnstagramdan ve buradan beni takip eden tüm
 takipçilerime ürünleri geliş fiyatına deneme fırsatı sunuyor kendisi.Eğer denemek isterseniz bu fırsatı kaçırmayın derim.






ڪےevgilerimle💋

24 yorum:

  1. Altın maske 😊 bekliyorum yorumlamalarını ...

    YanıtlaSil
  2. Huncalife mat likit rujunu bende kullanıyorum. Çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa heyecanlandım bak dudağıma daha sürmedim kuzum, bende bir huy var ya tam olcak ya hiç :) Fotograf çekeceğim zaman süreceğim hemen, sonrada deneme sürüşüne çıkacağım.

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan kokoşcum ♥

    YanıtlaSil
  4. ben de yeni kullanacağım ürünlerini bakalım nasıl merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  5. Altın maske yorumunu merakla bekliyorum:)) inşallah güzeldirrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam kuzu bakıcaz bende denemedım :) Takipte kal hikayemdede paylaşırım belki

      Sil
  6. Güle güle kullanın 👍 yorumları bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. ben de altın maskeyi merak ettim

    YanıtlaSil
  8. Renk seçimleri dikkat çekici, soğuk kahve tonları ve gül kurusu...Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seçmedim aslında ama hepsi zevkime uygun gönderilmiş oldu, teşekkürler :*

      Sil
  9. Kutudaki ürünler çok güzel seçilerek hazırlanmış. Ürün yorumlarını da takipte olacağım.

    YanıtlaSil
  10. Güzel günlerde kullan hepsi çok güzeller. En yakın zamanda yorumlarını bekliyoruz özellikle altın maskeyi merak ettim :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁