28 Temmuz 2019 Pazar

RE LIFE DETOX BANDI 💎

Merhaba 

Farklı ve değişik tarzda bir ürün dimi, e haydi gelin inceleyelim
 


Detox = Zehir demek . Toksik maddeler, doğadaki kirlenme sonucu solunum, yiyecek, içecek ve fiziksel temas yoluyla vücuda girerler. Ayrıca metabolizmamız çalıştığı sürece toksin üretir.



Her bir paketin içerisinde 2 adet çıkıyor.
1 paket eksik ben ürünü fotolamadan hemen kullanmıştım :)


Bezler bembeyazdı normalde, bir gece sonraki halleri bu şekilde oluyor. Yukarıdaki yazanları okuduysanız, benim bu kısacık kullanım sürecinde deneyimlediğim etkileri; sabahları daha rahat hafiflemiş ve huzurla uyanmış olmam ve haliyle stresimin azaldığını hissetmiş olmamdı. Tabi kilo ve bağışıklık sistemimin güçlendiğini anlamadım. Halbuki çok sık hastalanan bir yapım var geçen kış fazlasıyla grip oldum.

Sürekli kullanmak doğru değil 2 veya 3 ay geçtikten sonra tekrar satın alabilirsiniz. 4. gün rengin dahada açıldığını gördüm oda bir gerçek yani, inanılmaz! Fakat tek eksi yanı kokusunun çok pis kokuyor olması ve ayak tabanımda yapışkan bir balçık gibi kalıntıları kalması. Ben bazen bir ıslak mendil yardımıyla sildim (sebebi, işe geç kalmamaktı🙊) yada suyla ayaklarımı yıkadım, korkmayın yani arınması zor değil. Ben ayak tabanıma yapıştırdıktan sonra çorapta giyiyordum sağa sola yatağa bir şey bulaşmasın diye, hiç de öyle bir sorun olmadı şükür ki...



Tekrar almak isterdim fakat maalesef fiyatı fırladı ! bu konuda kızgınım. 30₺ almıştım ben rossmandan şuan fiyatı 40₺ 😞 Güzel bir indirim olursa belki yeniden hem anneme hemde kendime almak istiyorum.



ڪےevgilerimle 



16 yorum:

  1. İlk defa görüyorum. Çok farklı ve çok etkili bir uygulama gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir aralar meşhurdu sonradan gene düşüşe geçti (:

      Sil
  2. Bunu denemek isterim. Çokkkkk teşekkürler canım 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene bakalım kuzumcum, yorgunluğun gidecektir seninde :) öpüyorum !!

      Sil
  3. Bloğumda detoks üzerine çok yazıyorum, her açıdan arınmak gerek diyorum. Tabi detoks deyince detoks suları akla geliyor hemen. Bu şekilde bant yoluyla detox da pratik olduğu için tercih edilebiliyor, bantın içeriği çok iyi. Re-life detox bandı ile ilgili her şeyi açık açık anlatmışsın, çok teşekkürler. Fiyatlar yazın pahalı olur, eylülden sonra düşmeye başlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah takip butonun olsada panelime düşsen canım ya:/ Favorılere bakmak aklıma gelince bakyorum yada senın yorumunu görünce(: Yaa o fiyatlar ah ah yani bazen belli bir miktar alışverişe 20 oluyor bazen 30 hep o civarlarda en son 50 tl falan olmuştur artık:))

      Sil
  4. indirime girdiğinde ben de denemek istiyorum. Bayağı farklı bir bantmış

    YanıtlaSil
  5. Çok ilgimi çekti, daha önce de duymuştum ama hiç kullanmadım

    YanıtlaSil
  6. Değişik bir ürünmüş bakayım buna

    YanıtlaSil
  7. Aaaa baya iyi bu bende not ettim teşekkürler canımmm.

    YanıtlaSil
  8. merak ettiğim bir ürün aslında

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁