17 Ağustos 2019 Cumartesi

HUNCALİFE CARMİNA NAİL💅 { Gül Pembesi }


Merhaba
Simli oje severler bir el kaldırsın görelim bakalım.
 Sevecek misiniz bu rengi merak ediyorum😉





 Bu arada ilk defa bir Huncalife ojesini kullanıyorum ve çok beğendim! Normal simli ojeler uçlardan çıkar ama asla çıkmadı, üstelik üzerine cila vs geçmediğim halde. Asetonlada birkaç bastırmayla geçiyor ben uğraşmadım en azından fazla, diğer marka ojeler gibi eziyetli değil. Belki minik diye belki şeklinden bilemedim. 

Sade kullanmayı istedim, ama siyah- beyaz ojenin üzerinde de harika duracaktır.
Her zaman ki gibi altına baz uyguladım, sonra simli ojeyi sürdüm. Sarı ve pembe simleri var, bunun yanında belli belirsiz mavi-yeşil yansımaları var. 

Çok sık kullandığım bir tarz değildir ama bazı zamanlar ışıltı istiyorum, o anlarda Allah ne verdiyse sürüp sürüştürmeyi seviyorum😊 Hunca ürünlerini satın almak için instagramdan '' Selin hanıma ulaşabilirsiniz. Peki siz nasıl buldunuz ?




ڪےevgilerimle 


8 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁