28 Mayıs 2019 Salı

BİODERMA SEBİUM PORE REFİNER 💚


Selam !

Yağlı ve karma ciltler için gözeneklerin belirginliğini azaltmaya
 yardımcı bakım kremi kendileri.

Kapağının açılımı çok kolay ilk çevirişte açılıyor :)




Ambalaj & İçerik listemiz 🙅



Yapısını renginide gördüğünüze göre biraz detaylarda boğulalım...

Eğer ki yüzünüz iyi peeling yapılmamışsa veya iyi nemlenmiş bir sabaha uyanmadıysanız, kremi sürdükten sonra üzerine herhangi bir bb yada fondöten sürdüğünüz an alttan paramparça minik minik soyulmalar meydana gelebilir. Hatta bazen tek başına yüze sürerken bile bu şekilde olabiliyor. Dikkat etmenizde fayda var. 

Gözenekleri azaltıyor mu ? Cevap veriyorum hayııırr ! 😁 Amaa makyajın altına öyle güzel bir baz oluyor ki değmeyin keyfime. Çok başarılı baz konusunda, sabahtan akşama kadar yerinden oynamıyor allığım vs.. Sebium serisinin yağı engelleyici özelliği olduğu için haliyle t bölgemde de yağlanma yaşamıyordum. Fazla gözeneğim yok ama düzenlide kullansanız düzensizde kullansanız azaltmıyor bilin istedim! Ben nemlendirici baz niyetine aldım hani, istediğim etkiyi de aldım memnun kaldım o yönden. Yazın ter bezlerimiz daha çok çalıştığı için yağlanmayan cilt yağlanır, bu krem kötü günlerin dostu olsa gerek.



Sizin bu konudaki düşünceleriniz nedir merak ediyorum,
benimle de paylaşırsanız sevinirim.

ڪےevgilerimle💋


22 yorum:

  1. Baz etkisi güzelmiş. cildim de karma. deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Bioderma ürünlerini seviyorum, bu ürün benim cildime uygun olmasa da kullandığım diğer nemlendiricileri dediğin gibi makyaj altına harika baz oluyorlardı ^_^ Güle güle kullan Kokoş'cum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulyam; dediğin doğru, bu bana baz olarak çok gitti, diğer kremler bu kadar baz olamadı bana :D Öptüm çok !!!

      Sil
  3. Bir ara kullandım diye hatırlıyorum. Baz konusunda hem fikiriz iyi iş çıkarıyor.

    YanıtlaSil
  4. Tavsiyen için teşekkürler deneyebilirim bende . Gözenekleri de kapatsaymış iyiymiş ama .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bende düzenli kullanımda bekledim kısmet olmadı :D

      Sil
  5. Genellikle bioderma ürünlerini severim işlevini yerine getirmemesi kötü olmuş

    YanıtlaSil
  6. Markayı severim ürünü Denemedim baz olarak kullanılması güzelmiş

    YanıtlaSil
  7. Bir de vaatlerini yerine getirseymiş..

    YanıtlaSil
  8. Benim cildim cok kuru ama farkli bioderma ürünlerini kullaniyorum zaman zaman 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün pek olmaz canım sana ama, kurutmuyorda fazla nemde vermiyor aslında :)

      Sil
  9. Ben de bu ürünü minik boyunu gönderdiklerinde denemiştim birkaçç gün, benim cildimle pek anlaşamadı :)

    YanıtlaSil
  10. tavsiyeler ve ürün tanıtımı güzel olmuş karma ciltler için uygunsa denenebilir :)

    YanıtlaSil
  11. Baz olarak fena değil ama gözenek küçültücü olarak maalesef 🙄

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁