6 Haziran 2019 Perşembe

LİTTLE BUTTERFLY İLE YAZA MERHABA PARTİSİ SPONSORLARI 💐


Merhaba !

Etkinlik sponsorlarıyla yeniden karşınızdayım.
Sevgili Sena hepiciğimize süprizler ciciler hazırlamış,hadi gelin tek tek bakalım...



@thebriddesside  tek tek zevkimize tarzımıza göre bizlere inci tokalar hazırlamışlar. Bu sene saçlarda bu tarz takılar çok moda! Ben bana olmaz yakışmaz diye almamıştım ama en çok beyaz olan pek güzel durdu saçlarımda😍 Daha nice tasarımları var, bakmak için sayfalarına göz atabilirsiniz.


Hep tadını merak ediyordum sonunda karşılaştık Chocopie *ile hemencecik 
yedim ve tadı da çok hoşuma gitti.💁



Tiande *daha önce duymadığım markalar arasındaydı,
 yeni tanışmış olmama rağmen bu bitkisel diş macunumda hemen kaynaştık (:


Diana Monroe *markası da hep gördüğüm ama bana ulaşılmaz olduğu içinde merak uyandıran bir markaydı, rujun rengine bayıldım bittim zaten💖
 Kullandıkça sizlerlede paylaşacağım, sizin en merak ettiğiniz hangisi ise ondanda başlayabilirim.


Highegenic ürünlerini evimizde hiç kullanmadık diye hatırlıyorum, ve en çok merak ettiğim ürünü fırın,ocak,mangal, aspiratör temizleyicisi. Ocaklarımız siyah cam olduğu için sık sık tozlanıyor umarım performansı beni memnun eder. Fairy Platinum Plus , başarılı bir marka bulaşık deterjanını kullanıyoruz annem daha nelerini kullanıyor gerçi bilemiyorum, memnun kalmama şansımız yok her eve lazım.


Otacı ✔El ve vücut kremi, gül suyu yüz spreyi ve çeşitli testerlar. 
Gül suyu çok güzeldir ama bu formülasyonunu hiç denememiştim güzel oldu.


Origüzellik bizlere oriflame'dan son zamanlarda en çok satılan ve popüler olan Love Nature serisinin yüz kremi, göz jeli ve tabisiii The One Tremendous Big Volume Maskarasını denememiz için göndermiş. Biraz daha deneyimleyip sizlere yazacağım. 

Farmasi *markasının yeni Pure Rose serisi gerçekten efsane !
İlk gözlemlerimi söylüyorum sadece, özellikle 2 haftadır en sık kullandığım gül suyu👌


Markam kozmetik * yetkilisi Fatma hanım ve ekibi bizlere dolu dolu 
bir sepet hazırlamışlar.Şımarmamak elde değil, süslemiş püslemişler bide yahu sepet ayrı güzel ürünler ayrı. Kullanmaya başladım bile yorumları gelecek.💛



Miya Design '' Mymiaplanner '' tasarımıyla gene beni kendilerine hayran bıraktılar! Leoplar deseni kalp ben (: Tek sıkıntım sayfalarını çeviremiyor oluşumdu, tel kısmında sıkıntı var sanırsam :/ olsun dedim buda nazarlık olsun. İçerisinde yok yok, motive edici mottolari kedi patili bir cetvel, sizi çocukluğunuza götüren stıkerlar💙Planlayıcıya ihtiyaç duyanlar için biçilmiş kaftan. Kendi planlayıcınızı kendiniz oluşturmanız açısından,kendinizi çok daha değerli hissedeceksiniz. Aynı zamanda çokta güzel bir hediye seçeneği olabilir.


Real Tecniques * yeni çıkan 4^lü gold bakır renklerinden oluşan Flawless base set, Kaşık fırça ve ecotools fırçalarını göndermiş. Kalitesinden asla şüphem yok severek ilk çıkan fırça serisini kullanıyorum bunuda mutlu mutlu kullanacağım.

Revox *yetkilisi Gamze hanım'da bizleri yalnız bırakmadı, 
gelirkende markasının mis gibi kokan kuru şampuanı ve şampuanını getirmiş.
Hc Care * ürünlerini daha öncede denemiştim özellikle saç kurtarıcı maskesi efsane kızlar benden söylemesi! Peeling cleanser yeni çıkmış galiba onuda denemek için sabırsızlanmaya başladım.



El emekleri göz nurları iki güzel parça. Birisi  @isilincantaları  hesabının sahibi Işıl hanımın yaptığı örgü lacivert çantası diğeri ise Think For Fun hesabının bu şirin takısı! Daha birçok çeşit var akla gelmeyen güzellikler.


@Viabezcanta  İnstagram isimlerimizi yazmış ve böylesine güzel işlevsel bir 
bez çantanın üzerine tasarımınıda ekleyerek bizlere güzellik yapmış.


Yves Rocher * Eflatun rengindeki yumuşacık kalem rujunu çok beğendim. 
Deneyince sizlerede göstericem bu güzel rengi.


Eda Taşpınar * Fiziğine hayran birisi olarak çıkarmış olduğu vücut spreylerinede hayran kaldım. Amber kokusunu andıran bu kokuyu çok sevdim.


Vione Köpük Sabun * Kokularının meşhurluğunu bilmeyen yoktur. 
Köpük sabun pratikliği işime gelecek ✌


Neva Color * Sultan bakırı rengine bir an önce boyamak istiyorum,
uzun zamandır saçlarımı bu renklerde kullandım,neva boyada güzel bir marka.


Buccotherm * Daha önce denediğim bir marka aslında, diş doktorum bana minik testerlarını vermişti,oldukça hoşuma gitmişti. Kaliteli ve diş eti sağlığı açısından tercih edilesi bir marka. Beyazlatıcı diş macunu, ağız ve diş için termal suyu ve hassas diş etleri için macunu. 


OrganıQue markası * yalnız bırakmamış bizleri, mis kokunla seviyorum naifliğini inceliklerini demek istiyorum💓Alg Maskesi ilk dikkatimi çekenler arasındaydı.Shea butter balm peki o minnaklıdır nedir öyle yerim bu balmı😛 Banyo tuzu ve yüz maskesi ve nemlendirici testarları.


E tabi tüm bu tatlı yorgunluklardan sonra, 1453 Osmanlı kafenin Türk kahvesini yudumlarken yanında,
leziz mi leziz böğürtlen drajesininde tadına baktım.





Ve son olarak bizlere böyle süprizlikler hazırlayan Sena'ya, 
tüm değerli sponsorlarımıza çook Teşekkür ediyorum.🙏




ڪےevgilerimle💋



24 yorum:

  1. Ne güzel şeyler tanıtmışsın. Aralarında severek kullandığım markalar var. Teşekkürler tanıtım için :))

    YanıtlaSil
  2. Harika bir tanıtım ve yazı olmuş canım. Farmasi üyesi ve ekibini genişleten biri olarak Farmasinin ürünlerini gördükçe de ayrıca mutlu oluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çook teşekkürler, hehe tabi insan gurur duyuyor <3

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel ürünler. Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  4. Sena çok güzel sürprizler hazırlamış bize güle güle kullan canim :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya dimi, evet canım benüm çok teşekkürler💓

      Sil
  5. Senaya, sponsorlara ve tabi ki de sana çok teşekkürler. Bazılarını not aldım.

    YanıtlaSil
  6. hepsi harika urunler. sena cok guzel secmis gercekten😍

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullanın :) çikolata çok tatliş

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir tanıtım olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Dolu dolu bir etkinlik olmuş. Bazı ürünler benimde merak ettiğim, denemek istediğim ürünler. Yorumlarını bekliyor olacağım. Sevgiler,
    kozmetikyorumlarim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım hangileriyse söyle onları önede alabilirim.

      Sevgileer

      Sil
  10. Birbirinden güzel sponsorlar hepsi de canım :) yazın çok güzel olmuş çok keyif alarak okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle hepsi kullanılabilir (: Sağol balım :*

      Sil
  11. çok güzel ürünler keyifle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsini keyifle kullan canım :))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁