11 Mart 2019 Pazartesi

THE BODY SHOP ALIŞVERİŞİM 🎀

Здравствуйте!
Merhaba !

Uzun zamandır aklımda olan bir alışverişin detaylarıyla 
sizleri baş başa bırakıyorum..


Japanese cherry blossom parfümünü bayadır kolluyordum indirim olmasını,en sonunda %40 indirimde aldım. %50 kolay kolay olmayacaktı çünkü farkındaydım artık hani. Sürekli zam üstüne zam bindi birde.İlk aldığımda 50 tl ye aldığım parfümü zamlanmış halde aldım. Parfümü 2.kullanışım ilkini kışın almıştım çünkü kışa çok yakıştığını düşünüyorum. Geçtiğimiz kasım ayında o güzelim soğuklarda aldım severek ve kıyamayarak sıkıyorum. Ambalajı değişmiş mesela, önceden daha güzeldi,dikdörtgendi şişenin üzerinde kiraz çiçekleri vardı🌺

2 al 1 ödeden yararlanıp yanına birde kendi kokusunu taşıyan kardeşi olan koltuk altı deodorantını aldım. Teri önler mi diye çok tereddüt ettim, çünkü böyle parfümlü veya kokulu olan ürünler genelde önlemez ama beni yanılttı diyebilirim. Bitenlerimde görürsünüz artık, detaylı olarak yazarım. Tester olarak bir adet yeni çıkan çilekli jel vücut losyonlarından verdiler. Tester konusunda ellerini bol tutmalarını bekliyorum firmaların artık 
rica ediciğim! 




ڪےevgilerimle !

28 yorum:

  1. parfümün kokusunu merak ettim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifi zor aslında ama çok hoş bir kokla gidersen ve sık kalacakmı sendede 🤔

      Sil
  2. Body shop ürünlerini severim , yakinimda yok ama Istanbuldayken hep giderdim 😃

    YanıtlaSil
  3. Deodorant ya da roll-on'larda antiperspirant özellikli olduğu yazıyorsa terlemeye değil ama ter kokusu önlemeye bir nebze faydalı oluyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu öğrendiğim iyi oldu demekki ondan tereddüt etmiş iç dünyam 🙏🏻😀

      Sil
  4. bu parfümü mağazada denemiş çok beğenmiştim ama indirim yok dediklerinde indirimde alırım diye çıkmıştım mağazadan :)) güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sırf başta 50 tllik bir koku nasıl bu kadar pahalandı diye bocaladığım için bekledim bekledim ve bekledim aldım :)Çokkk sağol lerzan ablacım

      Sil
  5. Body shop burada yok hiç bir şey alamadım ama parfümü çok merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yah üzdün beni ama söyle ora nereyse body shop açtırıcamm!! :)

      Sil
  6. Tester konusunda ellerini bol tutmaları güzel olur tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen baksana bir adet verdiler bende diyemem dahada verin başka yokmu diye 🙂

      Sil
  7. çilekli jel miiiii ayyyy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvet deepcim güzeldi ama dokusu hissiyatı alınır aslında 🧸

      Sil
  8. Markanın ürünlerini seviyorum, keyifle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
  9. Parfümün ne tarz bir kokusu var merak ettim . Ama kışın kullandığına göre yaza uygun değildir sanırım. Kokusunu yazarsan indirimini takip etmeye başlayabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Ya nasıl biliyormusun ımm vanilya yasemin sanki biraz gül odunsuluk meyve desem değil şekerimsi desem değil farklı ve bence body shoptaki en güzel koku. Anlatmayla oldumu bilemedim ama gidip koklama şansın varda bak derim ben🦋 Yaz kış kullandığımı yazmayımı unuttum acaba bilemedim ama fark etmiyor benim için hafif ama etkili bir koku boğmuyor bunaltmıyor.

      Sil
  10. Uzun zamandır body shootan alışveriş yapmadım. İlk çıktığı yıllarda çok populerdi. Güle güle kullanın 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, 🥰 bence hala popüler ürünleri baya güzel kulllandığım kadarıyla hiç memnun kalmadığım olmadı.

      Sil
  11. Parfümün kokusunu Ben de merak ettim Bir de çilekli jeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin bak kokla bir ara gidip esra abla. Hafif insanı boğmayan bir koku

      Sil
  12. Ne tatliş şeyler almışsın kuzum :) güle güle kullan hepsini sonra detaylıca anlat bize ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bebeyimmm 🤩 Timam anlatırım tabisi fotoları hazır bile 💖

      Sil
  13. The Body Shop mağazası burnumun dibinde olduğu halde nedendir bilmem, şöyle bir bakmak için bile girmek gelmiyor aklıma. Belki de bundan yaklaşık 2.5 yıl önce 21 lira verip aldığım oje çıkarıcı deneyimimin hüsran ile sonuçlanmasındandır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🥺Ya kötü olmuş o asetonu esefle kınıyorum, yaseminlin ve bu parfüme bakıp bi sıkmanı tavsiye ederim.

      Sil
  14. Çok haklısın tester da olsa biraz kullanışlı olsun en azından kuş kadar gönderiyorlar dimi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzu gönderim değil mağazadan yaptım alışerişi bizzat yüz yüze olduğum halde durum bu 🙂

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁