30 Mayıs 2019 Perşembe

LİTTLE BUTTERFLY İLE YAZA MERHABA PARTİSİ 🎉


Merhaba !

Little Butterfly blog'unun değerli sahibesi Sena'mın davetiyle Mekanımız 
'' Çukurambar 1453 Osmanlı '' Kafeye geldik. 
Ve bizler için bu güzel zaman saat tam 2:00 da başlamış oldu ! 
Şimdiden söyleyemeliyim bol görsel içerir 😉 

Ankara Kızılay Güvenparktan Çukurambar dolmuşlarına bindiğiniz zaman max.15 dakikada oradasınız. Yer olarak çok yakın ve ben mekanın dizaynına, ferahlığına ve oturma yerlerinin rahatlığına bayıldım!! 




Senacığımın bizler için özenle hazırladığı masa düzeni 💁💖

Ferah, renkli, sakin düzgün insanların uğradığı güzel bir ortam. Özel vip salonları, evlilik tekliflerinin yapıldığı kırmızı odasıda ayrıca dikkatimi çekti 😍 Çocuklarınızla da çok rahat gelebileceğiniz bir oyun parkı mevcut.🎪



Dilfiruz hanım görme engelliler için bir menü hazırlamış,(İsmi: ışık menüsü )bu inanılmaz özel ve kıymetli bir durum. Bütün işletmelerin yapması gerekir aslında, umuyorum yakın zamanda rastlarız.


Yemeklerin lezzetini çok beğendim ! 
İkramlarıyla bizleri mutlu ayrıca mutlu ettiler.


Etkinlik güzeli Sena'nın bizlere hoşgeldin konuşması yaparken ki karesi :)


El emeği göz nuru çantalar !! Işıl hanım o kadar güzel çantalar yapıyor ki
 instagramdan bakabilirsiniz. 👉 Işılınçantaları


Farmasi' de bizleri yalnız bırakmadı bizlere markasının güzelliklerini anlattı.


Markam kozmetik hepimizi ayrı ayrı düşünmüş ve bizleri şımartmak için ellerinden geleni yapmışlar, ekip süper Fatma hanımada bizlerle beraber olduğu bulunduğu için çok teşekkürler.


 

Zaman nasıl geçti inanın anlamadım, sohbet muhabbet fotograf çekimleri güzellikler derken birden bitiverdi. Bu arada fotograf çekimleri için Sevgili Yeşil Gözlü Doğa Fotoğrafçılığa çok teşekkürler!


Masamızın güzelliği, o kelebekli pipet peki ya o sena'nın elleriyle yaptığı cupcake 💁 Çok lezzetli olmuştu özellikle şeker oranının düşük olması hoşuma gitti (:


Princess berrin bloğunun sahibi berişimle güzel bir kare 💖


Pembe dünyam Ümran'ım ve ben deniz kokoşunuz :) 
Ve 3^ü bir arada artık daha güzeliz 💪😇








Toplu bir fotoğraflar karesi,🚩 hep gülümseyelim, gülümsemek içten gelir.🌺

 Bu cicimi cici pozumuzu seveyim 😍💚💕

Her şey çok çok güzel ve kusursuzdu! hiç bitmesin dediğim etkinliklerden birisi oldu benim için.Yeni tanıdığım kısa sürede kaynaştığım blogger arkadaşlara tekrar selam olsun buradan😘 Daveti ve emekleri için arkadaşım Sena'ya çookça Teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda değerli sponsor firmalarımızı göreceksiniz.





ڪےevgilerimle💋


34 yorum:

  1. Eğlenceli bir etkinliğe benziyor, süper kareler çıkmış ❤❤

    YanıtlaSil
  2. Etkinlikler güzel ve keyiflidir hep..

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir etkinlik olmus canim 😘

    YanıtlaSil
  4. iyiki tanıştık canım o güleryüzün hiç eksik olmasın :)!!! yeniden bi araya gelmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümranım iyi ki❤ Seninde eksik olmasın hiiç! İnşallah gene buluşuruz bir mukabele ❤ Öperim çook !!

      Sil
  5. Dizayn ve konsept harika. Her yaşa, her zevk ve ihtiyaca göre incelikler düşünülmüş. Teşekkür ederim paylaştığın için, benim de hiç bitmesin dediğim bir yazı oldu...

    YanıtlaSil
  6. güzel bir gün oldu sosyal medyadan takip ettim..

    YanıtlaSil
  7. tanistigimiza cok memnun oldum canim. Senacimin etkinligi gercekten bir harikaydi👏👏👏👏

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir etkinlik olmuş gibi, sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. mekan da siz de çok güzelsiniz, keşke ben de gelebileydimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah aycelim keşke, ben yaparsam çağırırım senide❤

      Sil
  10. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. mekan gerçekten de çok güzel. Etkinlikler hep güzeldir yeni tanışmalar yeni markalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle bu sayede bizde tanıyoruz ürünleri ve kullanıyoruz.

      Sil
  12. Harika bir etkinlik herkes birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  13. Harika bir etkinlik olmuş. Mekan da ayrıca çok güzel.

    YanıtlaSil
  14. Kokoşum sana bayıldım. Renklere, ortama herşeye bayıldım. Ama en çok sana ❤❤💗💗🌟🌟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ya ama bebeğimsin çok merci incim benim 💗_💗

      Sil
  15. Elbisene bayıldım çok hoş olmuşsun Sena gene mükemmel bir etkinlik düzenlemiş yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. gerçekten çok güzel bir etkinlikti :) başta seni olmak üzere birbirinden iyi arkadaşlar edindiğim için çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok musmutlu oldum, keşke hep bir arada olsak <3

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Evet yaa, çok memnun kaldım bende canım sağolasın<3

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁