23 Kasım 2019 Cumartesi

DENE BUNU EKİM KUTUSU !

Merhaba !

Kırkta yılda bir çıkan #Denebunu kutumuzun içerisinde neler var haydi bakalım...



Pril power bulaşık deterjanı
Vernel yumuşatıcı
Gliss Saç açıcı sprey 
Eti form Ekşi mayalı
Colout Catcher Mendil
Simple Yüz yıkama jeli


Vernel yumuşatıcı, evden eksilmeyen bir yumuşatıcıdır. Pril ise farklı çeşitlerini hep kullandık bunuda deneyip çok beğendik annemle. Gliss ilk defa denedim kokusuna bayıldım! Colour mendillerinide denemiştik daha önce gayet başarılı. Simple jeli ben sevemedim sadece, bende biraz kuruluk yapmıştı yaz ayında kullandığım sıralar. Eti form ise dillere destan bir tadı var, ben çok beğendim.



Dene bunu sitesine üye olup kutuyu yakalamak için üye olmanız gerekiyor.
İlk fotografa tıklayarak sitelerine uğrayıp üye olabilirsiniz.Kutu her ay binlerce kişiye çıkıyor. Fakat ara ara girip kontrol etmeniz gerekiyor, yoksa yakalama şansınız çok düşük yada şansa kalıyor.



𝕋𝕖ş𝕖𝕜𝕜ü𝕣𝕝𝕖𝕣 ve 𝓢𝓮𝓿𝓰𝓲𝓵𝓮𝓻...

18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İnşallah canım bu sene güzel gidiyor genel olarak (:

      Sil
  2. Gliss merak ediyorum ürünlerini bana uzun zamandır çıkmıyor kutu insAllah bu ay çıkar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek merak ettiğim marka değildi ama güzel oldu, inşallah çıkar.

      Sil
  3. Üye değilim, ama neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  4. Ben ekşi mayalı Eti formu sevemedim. İlk defa yedim. belki de ondan damak tadıma uymadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tatlıdan çok ekşimsi şeylere bayılırım herhalde ondan beğendim yoksa herkesin tarzı değil doğru :))

      Sil
  5. Sana çıkmasına sevindim, hepsini güle güle kullan! Bana sanırım 1,5 senedir çıkmıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canımcık<3 wuu baya olmuş ama takıpte kalmazsan zor kuzu

      Sil
  6. 2-3 aydır kaçırıyorum ben:)) güle güle kullan tatlım
    sevgiler
    makyajlıkareler

    YanıtlaSil
  7. Dene bunu kutusu güzelmiş, bi bakayım. Ürün yorumların için çok teşekkürler, bence hepsi de kaliteli markalar.

    YanıtlaSil
  8. Güzel ürünler varmış bana bir yıldır çıkmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anınıda girmen lazım hikayelerinde gördüğün anda işte.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁