10 Aralık 2018 Pazartesi

LİLA KUTU ALIŞVERİŞİM 💜



Merhaba !
Bu güzel Lila Kutu alışverişimle beraber bırakıyorum sizi.
Geçtiğimiz ay doğum günü ayım olduğu için ve almak istediğim bir krem olduğu için 
%15 indirimden yararlanıp alıverdim.


Organique Hydrating Teraphy Göz Çevresi kremi (20ml) bal kabağı özlü göz kremini aldım. Pompalı sistemiyle hijyen yönünden içim rahat.Göz çevrem kuru olduğu için,doğru ürünü ve en zararsız organik olan ürünleri kullanmaya özen gösteriyorum,bu markada onlardan biri,iyice kullandıktan sonra yorumunu yaparım. Bunun yanında sitede deneme ürünü seçebiliyorsunuz,ben cilt sıkılaştırıcı serum seçmiştim.Ama ekip sağolsun,başka başka minnak testır ürünlerde eklemişler,bide doğum günümü kutlayıp not yazmışlar pembiş kağıda 😍 O kadar tatlışlar ki çok mutlu ettiler beni.Kısa sürede gelen kargom ve bu güzel incelikleriniz için Teşekkürler 💋



ڪےevgilerimle
💖

24 yorum:

  1. Goz kremini cok merak ediyorum canim yorumlarini mutlaka duymaliyim lila kutu harikadir💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından 1-2 ay kullanayım hemencecik yorumlarım kelebeğimee 💜

      Sil
  2. Lila kutu alışverişinizde cilt sıkılaştırıcı serumlar ilgimi çekti.. ben de düşünüyorum benzer bir ürün kullanmayı..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde hepsi birbirinden değerliler,yağ şeklindeler daha bi sevdim. Bi 2 hafta oldu şimdilik aramız iyi bakalım uzun vadede nasıl olacak bende merakla yorumlamayı bekliyor olacağım :* 💜

      Sil
  3. göz kremini çok merak ettim :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman accık spoiler verim :) Şimdilik rahatlatıyor göz çevremle arası haşır neşir:*

      Sil
  4. Aralık doğumlu musun ?Ben gibi :) yay burcusun o zaman .Güzel hediye olmuştur kendine güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım geçtiğimiz ay yazmıştım yazının ilk girişinde gözden kaçırdın sanırım :) Kasım ayında doğdum, evet yay burcuyum yükselen ay burcu en yengeç olanından :)) Çok teşekkürler :*

      Sil
  5. Geçmiş doğum günün kutlu olsun. Lila Kutu'yu biliyorum ama hiç incelememiştim..Güzel ürünler,güzelliklerle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. 💜 Bende ama pek kullanmam kıyafet takıda nedense :)

      Sil
  7. Organique Hydrating Teraphy Göz Çevresi kremi deneyimlerini paylaşırsan sevinirim canım. Benim de göz çevrem çok kuru. Organik ürün olduğu için ilgimi çekti.
    Lila kutu alışverişinde aldıklarını sağlıkla, iyi günlerde kullan.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabisi biraccık kullanayım iyice fikir sahibi olayım hemencecik paylaşırım canıms. Sorma çok fena bir durum o kuruluk sorunsalı:| Çook teşekkürler çok tatlışsın <3 Sevgiylee kal!

      Sil
  8. güzel günlerde kullan canım , ürün yorumlarını da bekliyoruz :) bu arada nice güzel senlere doğum günün kutlu olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaah çok sağol Teşekkürler kuzucukum,gelicek gelicek 1-2 aya yazarım :-*

      Sil
  9. Ben çok severim böyle kutuları karıştırmayı. :) Rengi de mükemmelmiş. Güle güle kullan cancazım. Bal kabağı özlü kremi merak ettim. Neler de üretiyorlar yahu. Ben bal kabağının yalnızca tatlısını bilirim :) :) Merak ettim kullanmak lazım o kremi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım diğer mesajıda bence de daha rahat oldu (: Çok tenk yuğ dostum, kabak tatlısını bende pek severim olsa da yesek (:

      Sil
  10. Ne güzel ürünler bunlar..Güle güle kullan😊

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁