27 Eylül 2018 Perşembe

TUĞÇE IŞINSU-''OL'' DER VE OLUR ! 📓



Merhaba! Herkes okumayı sever mi ? bilinmez ama;özellikle bir süredir kişisel gelişim üzerine yazılan,görselleştirilen videolara ve yazılara çok yoğunlaşmış durumdayım.Bana katkısı olan yararı olan hayatıma dokunan olumlu yönde değiştiren her türlü yazıyı,kitabı,vıdeo yayınlarını okuyorum izliyorum takip ediyorum. Kitap yorumlarımı instagram'dan yapıyordum genelde ama buraya da taşımaya karar verdim sonuçta google bu konuda nankör! sayfaları kitap sitelerini gösteriyor genelde,bide her insan instagram kullanamıyor o bakımdan düşünceli olup buradan da paylaşacağım sevdiğim anlamlı bulduğum kitapları.

İlk önce ön yargılı baktığım Tuğçe ışınsu hanımın kitabını okudukça çok sevdim hem olumlu hem olumsuz eleştirilerim elbetteki var.Ön yargılı dedim çünkü oradan buradan fotolarına resimlerine bakıp araştırdığımda bu ne dedim bu kadında yazar mı olur falan diye bir dolu düşünce geçti içindem 😊 Ama görünüm değil zeka düşünce önemli tabisi bu durumlarda bir kez daha anladım. Zaten zaman zaman hikayemde paylaştım, olumlu düşünmenin ve evrene güzel mesajlar göndermenin önemini o kadar güzel anlatmış ki,okudukça okuyasım geldi biran önce sonlara gelmek bitirmek istedim.


Kendini tekrar eden cümleler çok vardı, onun dışında meleklerle falan olan kısmı pekte normal bulamadım. Elbetteki melekler var,lakin sadece güzellik için ufak tefek aksiliklerde koruyucu görev ve yardım için iyi kotu günahlarımızı yazmak için bizimleler ama insanlarla iletişime geçme gibi bir şey olamaz tabisi.Benim bildiğim bu kadar en azından (: İçindeki duaları çok beğendim özellikle kısa olanları uygulayacağım okuyacağım. Ama iş güç sahibi değilseniz fazla sorumluluğunuz olmayacak kadar boş vaktiniz varsa 1ooo-5ooo e kadar artan okuma sayısındaki dualar sizi bekler 🙏

Onun hemen öncesindeki yazılar sizi olumlu güzel hissettirmenin formüllerini sunduğu yazıları da efsane! Bir kenara atılması gereken bir kitap kesinlikle değil, arada bir bakabileceğiniz tarzda,hatta arkadaşlarınıza da okutmak isteyeceğiniz düzeyde. Kitabı tavsiye ederim enerjinizin yükseleceği ve daha birçok konuda kendinizi iyi hissedeceğiniz sözler okuyacak olmanızı temin ederim,almanızda fayda var.




ڪےevgilerimle
💜



8 yorum:

  1. Herşeyden, herkesten, her durumdan ve her olaydan ders çıkmıştır hep. Önemli olan bunu farkedebilme yetisi bence ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öyle doğru... farkedebilenler olarak azınlıkta olsakta bazen donk!!donk durumları olabiliyor .(:

    YanıtlaSil
  3. Kişisel gelişim kitaplarını sevemedim ben. Çoğu gerçek hayatla örtüşmüyor.

    YanıtlaSil
  4. Gerçek hayatta yaşadıklarımıza büyük destek aslında, bir psikolog edasında gibi geliyor bana çoğu zaman, hayatına iyiyi güzeli almak istemessen okudugun duydugun sana destek olan arkadaşının dedıklerını bile duymayıp amann deyip kafanın estiği gibi hareket etmeye devam edersin.Herşey insanda bitiyor, istersen olumlu düşünebilirsin elfamlarından kurtulursun daha pozitif olanı sevmeye çalışırsın. Kitaplar yol gösterici, seni daha önce hiç düşünmediğine iten,aa evet deyip üzerine düşünmeni sağlayan en güzel araç.
    Dip not->(bütün kişisel gelişim kıtapları için söylemiyorum tabiki bunu, bazı okuduklarım banada klişe ve boş geldi)

    YanıtlaSil
  5. Tuğçe Işınsu'yu instagramdan takip ediyorum.Kitaplarını da biliyorum..Anlattığı şeylerden kendim için faydalı olanlanları seçiyor ve uyguluyorum da ;))
    Olumlama yapmak ve enerjimizi yüksek tutmak her zaman için iyi bir şey bence de😊
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok faydalı uygulanabilir yazılarının dışında dualarda var okadar hoşuma gitti ki benımde belki sırf ondan dolayı diğer okuduklarımın önüne geçti. Kesinlikle öyle ne guzel boyle düşünmeniz sizede iyi gelmiş olması.. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ben hep öğrenmeyi sevdiğim için kişisel gelişim kitaplarını da severim hep...

    YanıtlaSil
  8. Kişisel gelısım kıtaplarını sevenleri bende severim :) :*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁