13 Eylül 2018 Perşembe

Beyond Alışverişim 🎀

Selamlar ! Bir kore markası olan Beyond 
ne mutlu ki Ankara'da ankamall mağazasında yerini aldı.O kadar güzel ambalajlı ürünleri varki gidip gezilesi biryer.



Gerginleştirici sıkılaştırıcı maske ve Asetonsuz sıfır tırnaklara zarar veren içerikli olan oje temizleyici diyeyim en iyisi. Ben ikisinide indirimden almıştım. Maske^yı çooktan kullandım tabiki tek kullanımlık olduğu için öyle yoğun etkili bir yorum beklemeyin ama tek kullanımdaki etkiside güzeldi hani.Belki bitenlerimde yazmışımdır.Ama kore ürünlerinin kötü çıkma şansı yokmuş gibi geliyor. 😏 Maske 7-8₺ Asetonda 9 ₺ diye hatırlıyorum.İndirimleri yakalarsanız çok iyi bir fiyata satın alabilirsiniz bir çok güzel bb kremlerini,spreylerini vs... Demet hanım çok ilgili çok tatlış birisi,ufacık alışverişime çok güzel testırlar verdi sağolsun en sevdiğim şey minnak cildime özel ürünler.Cildinize değer verin ve ona iyi bakın diyorum ben, asla basit ucuz ürünler kullanmayın özelliklede yüz bölgenize.




Benim Kore Kozmetiği alışverişim bu kadardı,
sizinde bu markadan sevdiğiniz ürünler varsa paylaşırsanız sevinirim.

ڪےevgilerimle 💋




10 yorum:

  1. Bilgilendirme için teşekkürler :)) Fırsat bulabilirsem bende gidip bir bakmak istiyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim herzaman ((: Hiç bakmadıysan bak sürekli yenılenıyor güzel şeyler geliyor kaçırma .

    YanıtlaSil
  3. Burada yok olsa bende alışveriş yapmak isterdim:((

    YanıtlaSil
  4. Ankaraya gel ozaman ben senı en ıyı şekılde gezdırırm kelebekimm :*

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan tatlım, markanın ürünlerini çok beğeniyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  6. Çok mersii <3 Ne çok pahalı ne cok ucuz fıyatlarıda guzel bende seviyorum kore urunu candır abloş (:

    YanıtlaSil
  7. Kore ürünlerini çok seviyorum, bu markanın bir ürününü deneme fırsatım henüz olmadı ancak ilk fırsatta edinip denemek isterim ben de...

    YanıtlaSil
  8. Kremleri losyonları serum tarzı urunlerınden başla derım canım, çok etkılı guzel kremler yapıyor koreliler bir harikalar :D

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁