27 Ocak 2016 Çarşamba

Çöpe Чollananlar -30 ஜ



Hellürüüü ! 

Soğuk geçen bir Ocak ayının daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.Kışı severim fekat,bu kadar soğuk havanın bizleri ve ciltlerimizi mahvetmesini değil,kış olucak kar yağıcak ama hava ıpılık olucak Hayaller&hayatlar !!  Niyse efenim bu ocakdada ben baya güzel şeyler bitirdim hiç ummadığım kadar kozmetik ürünümde bitti diyebilirim,ama en sevdiklerim bitti hiçte sevinmiyorum bittiklerine hıhh :^( ... 



1: Listerıne Ağız Bakım Ürünü - Daha beyaz dişler sloganıyla herkesi kandırmayı başaran diye bir cümleye başlarmışımm  Şaka kaka bende hiçbi işe yaramadı, ama diğer kullanmış olduğum listerinler gibide gözümden yaş gele gele yakmadı,bu artı bir özellik.Eksi olan diğer bir özelliği ise ağızımı çalkadıktan sonra bir ferahladığını bi bişi yaptığını hissedemedim ne yazık ki . İyiki tam boyunu almamışım,normalde listerinleri çok seviyorum ama bu olmamış ! Genede deneme*yanılma yapmak size kalmış.

2: Gliss Mıllıon Gloss Şampuan - Matlığını yitiren saçlar için diyor yani tam benim boyalı saçlarıma özel diye aldım,ama aksine kupkuru kuruttu saçlarımı yağını mağını iyicene aldı oldu sana kuru saç,derisi soyuk saç,çakma kepeklı saç :/ Hemen anneme takviye ettim o bayıldı ! Ay onunda saçları sapsarı,yağlıda değil saç tipi normal ama hatun beğendi nasıl olduysa :S Renkler zevkler işte, parlak ve yumuşacık bir etki yaratmış onda şaşırtıcı.. 

3: Isana Saç Kremi - Boyalı saçlar için olan saç kremi,denedim sevdimmi ? ımm**yani bir elseve gliss kadar değil ama orta derecedenın biraz altında diyebilirim.Saçlarım küt-kısa olsaydı çok severdim sanırım,ama uzun ve dolaşıklaştığı için açmaya yeterli kalmadı.Kokusu fena değildi gideri var hani.Fiyatına göre de iyi bence .

4: Palmolive Duş Jeli - Ah palmolıve aşkım ! Thermal Sıpam benimm <3  bildiğiniz üzere bu markanın dujj jellerıne bayılıyorum, buda içinde mınık mınık partıkuller barındıran,vucududa çok nazıkce tertemiss yapan en nadide jellerden.Seviyoyum hertürlü alırım aldırırım .



5: Loreal Super Lıner - İlk başta bunu aldığıma hiç memnun kalmamıştım,çabucak elımı değınce çıktığı için ,ama daha sonradan bayılarak kullandığım için ışık hızıyla bitirdim . Nedenmi eyelıner çektığım zaman ozellıkle o kuyruk kısmını yamuk veya kalın yağtığımda çook iz kalmadan bır çırpıda sılbıldıgım ıcın diyebilirim,bu bile yeter sevmeme ! Gün içinde hiç bozulma olmuyor tabiki,ama siyahlığı diğer ıslak duranlara göre az, bu biraz mata kaçıyor sankim.Tekrar alırım ama elımdekı likit+jel olanları bitirdikten sonra kendıme ödül olarak kesınlıkle alacoğum.

6: Chuby stıck -Enn sevdiğim mega melonum bitti :/ nasıl güzel nem veriyor renk veriyor o doğallık zerafet hepsi bunda. Kalıcılığını çoğu kişi başarılı bulmuyor ama ben onuda sevdim yanı bişi yesem içsem azda olsa dudağımda yıne kalıyor bariz ruj olduğu belırgın duruyor.Kokusu yok gibi plastıkımsı hafif bişiler kokuyor ama sorun değil hiççç,seviyorum ulen ! Amma neredeyse 60 tl olan bu ciciye bu kadar para verırmıyım sanırsam vermem,ama ındırım olursa yada set halinde satışa sunulursalar kesınlıkle yıne birşans veririm.

7: Maybellıne Colossal - bLak ! simsiyah bir kalem ! benım yaşaran gözlerimın iç kısmında, ılk değil ama 2. 3. sürüşte gün içinde zamk gibi kalıyordu. Avonun supershok kalemınden sonra çok sevdiğim  başarılı bulduğum kalem oldu kendileri. Alerji vs.. bi zarar vermedi. Göz üzerine eyelıner olarak çekmek için bana fzlaca kalın geldi.Akma yapıyormu?,her kalem gibi azda olsa tabüküde yapıyor,zaten bunla ilgili detaylı yazıyı yazmıştım bloğumda bulabılırsınız.

8: Lancome  waterproof Eye Pencıl - Çokk çok önceden aldığım, fakat ne siyahlığını nede kalıcılığından memnun kaldığım bir kalemi snunda bitirebildim. Füme gibi rengi olan, fıyatına göre performansını hiç haketmeyen bir kalem idi kendileri. Sanırsam lancome makyaj malzemelerınden bir daha bir süre daha uzak kalırım gibime geliyor.Zaten ykm ye gıttıgımde gördüğüm kadarıyla biraz daha urun skalasının +50-60 yaşa hitap ediyor,farları olsun renkleri çeşitliliği olsun.



9:Neutrogena El&tırnak kremi - Yanılmıyorsam 3.bitirşim ve o kadar çok seviyorum ki başka bir krem alsamda yine bir indirimde gidip bu güzel kremi tekrar alıyorum.Öncelikle nemlendirmesi çok başarılı, ben her gece yatmadan önce sürüyorum sabahkeyin yumuşacık oluyor ellerim! Tırnaklara etkiside çok büyük , eğer elleriniz suyla çok temas etmiyorsa ve hergün hergün oje sürmediğiniz halde yinede soyuluyorsa bu tam sizlik.Ne zaman kullansam soyulmalarım ve kırılmalarım azalıyor ama ne zaman ellerim suyla temas etse sorun tekrar başlıyor.O yüzden su ve oje olayına dikkat etmeniz gerekiyor.11 tl falan normal fiyatıda,ben migros ındırımlerınden 5 tl ye alıyorum , baya uyguna denk geliyor.Sonuna kadarda bitirdim hatta kestim mınık bir kavanoza  doldurdum kalanınıda.

10:Nıvea Byby spot : Sıvılcelere savaş için üretilmiş bir gece kremi, bu ürünü bana sevgili blog arkadaşım merve vermişti eğer okuyorsa sevgilerimi iletiyorum(: Yüzüm için uzun süre kullanamadım ara vermiştim bende boyun bolgemede krem sürmeyi eksik etmediğimden ötürüdür,orası için kullandım.Nemlendirmesi ve klasik nivea kokusunu çok sevdim. Artık üretimden kaldırıldığı için bulmanız biraz zor,ımkansız :D 

11:Avene Makyaj Temizleyici : Avene ürün alışverişim sırasında tester boy olarak vermişlerdi,ama miktarı bana yeterince kullanıp fikir sahıbı olmama yetti diyebilirim. Göz makyajında nazıkce yumuşacık çıkarmama olanak sundu, yalnız hafif bir göz makyajı yapmışsam, bıodermanın kı gibi  yanı hafif göz makyajlarını nasıl güzel çıkarıyorsa buda öyleydi. Yüz içinse yine çok çok iyiydi sevdim yanı, yazın bu markanın termal suyunu kullanıp bitirmiştim, buda alınabilir bir ürün diyebilirim.

12: Alterra Serum : Kendileri nar özlü bir serum, kullanığım ilk günden beri çok beğenerek kullanmaktayım.İlk başlarda kadifemsi bir his bırakıyordu fakat sonradan cilt alıştı sanırım yada ben hissetmedim belkide o etkiyi o yine kadifemsidir :D Nemlendirmesi şahane ! Nemlendiricimi uygulmadan önce kullanıp daha sonra üzerine bunu sürüyordum,veyahut tam tersinide yaptığım oluyordu. Herhangi bir sivilce vs.. çıkarttıgını hatırlamıyorum. Kokusu doğal olduğu için biraz garip,ama o nar kokusunu alıyorsunuz. Özellikle cildim soğuklardan dolayı maksımum kurudugunda pul pul dökülme dediğimiz olayı gerçekleştirdiğinden beridir dahada işime yarar oldu. Bu ürüne bir şans vermenizi isterim. Birde yüz bakım yağı çıkmış aynısının,belki indirim olursa onu alıp denerim.

13: Little Black Dress Avon - Parfüm denınce aklıma, marka avonsa direk bu gelir ♥ ,En sevdiğimden diyebülürüm, sadece eskiden sanki daha kalıcı daha güzel kokuyordu içerik mi değişti nedir anlayamadım,genede seviyorum kafama estikçe çanta boyuna denk geldikçe tereddütsüz alıyorum.Bi gidin gidin bakın diyorum bilmeyenleriniz varsa. Koku türü vanilya ve oryantal kokular,içinde yılang yılang ve sandal ağacıda var.Zaten çiçek bazlı olsaydı sevmezdim,hernekadar çiçeksi kokular bende dahada kalıcı olsada ben sevemedim gitti. 

14: KAvAklı Parfümeri (hypnotıc Poıson) - Orjınalını yüz kerede üzerime sıkıp denediysem ve bende hiç kalmazken gittim açık aldım inanılmaz ! hem koku aynı hem kalıcılık mükemmel ! Sık sık değiştirir oldum parfüm markalarımı, hangi koku hangisinde daha gerçekciyse ona yöneliyorum mesela şimdi burbury brıt sheer'e bakınıyorum, mAd parfumerı varmış bide önyargımı kırıp birde onu deneyim bakalım..Sizin tavsiyeleriniz varsa bekliyorum.

15: Affınıtone 24* Fondoten - ßunla ılgılı gereken yazıyı yazmıştım bloğumda bulabilirsiniz, ama ne yazık ki ben sevmedim, çok kuru kuru pütürdek durdu yüzümde.


16: Lılıbe Dısk Pamuk - Her daim kullanıp bıtırdıklerımden. Bazıları kat kat ayrılıyor bunuda ala ala kullandıkça farkettım. Yani iyisine denk gelmeniz biraz şans işi. 

17 : Facelle İntım Mendil - Jelını sevmedım ama mendıllerı bana çok iyi geliyor,herhangi bir alerjide kaşıntıda imdadıma yetişiyor. Mini boyu 2*3 tl civarında. 

18 : Perlodent Diş İpi - Şuana kadar en beğenerek kullandığım diş ipiydi, hem yumuşak hemde ipinde mentol var.Bıttığı için kürdanlılardan alacağım bu seferde onlar pratıklık açısından iyi oluyor.Diş önemlidir hiç bir şekilde aksatmaya gelmez.

19: Elseve Saç Yağı {Tester} - Tam boyunuda denediğim için direkt olarak yorumum şudur iki nokta üst üste, çok yumuş yumuşcak yapan müthiş yağ . Fekat artık hask ın yağlarını kullandığımdan beridir çabucak bitmediği için almıyorum bunu,belki birgün geri dönüş yapabilirim.Elimde daha var birdaha koymam sanırım bitenlerime sürekli görmekten sizde sıkılmış olmalısınız :} 

20 : Dong Baek Gold - Mıssha alışverişimde verilen şampuan testerı ,daha öncede kullanmıştım saçlarımda yıkadıktan sonra bile kokusu missler gibi kalıyor, hacim veriyor ve iyi köpürüyor.



Yepyeni bir bitenlerde Şubatta görüşmek üzere hoşçakalın güzeller!! 

ڪےevgilerimle






4 yorum:

Belgin Guven Takunyacioglu dedi ki...

baya ürün bitmiş, klasik cümleyi kurayım gelsin yeniler :) Alterra serum dikkat listeme girdi :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Evet bu ay öyle oldu, geliyo yoldaa (: gırmeli girsin,çok begenırsın sende cıldın çok yağlı değilse..

Belgin Guven Takunyacioglu dedi ki...

keşke azıcık yağlı olsa kupkuruuu

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Kuru cıltte şanslı ama oyle deme,neredeyse hıc sıvılce çıkmıyor pürüssüz mukemmel duruyor ,keşke kuru olsa benımkide :))