31 Ocak 2016 Pazar

☆Oje Tasar─▒m─▒ {44} ☆



Golden rose Express Dry :86 numaras─▒
Essence Colour & Go 122:Ch─▒c reloaded 

─░ki muhte┼čem rengi birle┼čtirince....Ta taa ┘ę(͡๏̯͡๏)█Â




Kuruma h─▒z─▒ndan biraz bahsedicek olursam,evet ger├žektende g├╝zel diyebilirim. S├╝rd├╝kten hemen sonra,test etti─čimde iz yapm─▒yor olu┼čuda art─▒─▒─▒..Bende olmayan bir renk oldu─ču i├žin nefti ye┼čile benzeyen ├žok be─čendi─čim bir ton oldu, flormardada var bu tona yak─▒n bir renk ama dikkatli bak─▒l─▒p s├╝r├╝ld├╝─č├╝nde tamamen bamba┼čka bu tona benzemeyen bir renk. De─či┼čik bir renk g├Âr├╝rsem al─▒r─▒m.
Bu seride en sevmedi─čim ise kal─▒c─▒l─▒─č─▒, bir┼čeyle ├žok ura┼čmasam bile u├žlardan soyulmaya d├Âk├╝lmeye ba┼čl─▒yor bu oje,kal─▒c─▒l─▒kta ├žok iyi de─čil yani adamlar sadece 60 san─▒yeye tak─▒k kalm─▒┼č ileri gidememi┼čler :) Essence ise ye┼čile,mora f├╝me renk tonlar─▒na ├žalan b├Âcek rengi gibi yans─▒mal─▒ crome bir oje,kal─▒c─▒l─▒klar─▒n─▒ ise ├žokca be─čeniyorum,├Âzellikle bu tarz renklerde ve a├ž─▒k olan renklerinde,t─▒rnaktan hi├ž ├ž─▒kma soyulma yapm─▒yor, ├žok hafifce belki u├žlardan okadar.Zaten fiyatlar─▒da 3 tl kadar uygun. Bug├╝n├╝n ojesi bu ┼čekildeydi, art─▒k s├╝rersem bir┼čeyler yaparsam gene payla┼čmaya devam edicem,genelde ├╝┼čenip ─▒nstagramdan at─▒yorum ben fotolar─▒ daha h─▒zl─▒ payla┼č─▒m olsun diyerekten fekat buray─▒da ojeden mahrum b─▒rakmak istemiyorum art─▒k. 



┌¬█ĺevgilerimle !



S─▒k kullan─▒lan sosyal hesaplar─▒m

─▒nstagram: madamek0kos_
Snapchat : madamekokos
Tweeter:madamek0kos 
­čĺä 

2 yorum:

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü