23 Kas─▒m 2015 Pazartesi

GrAT─░S ─░ndirimi Al─▒┼čveri┼čim !



Duymayan kald─▒m─▒ bilmiyorum ama hepimizin bildi─či ├╝zere 2 g├╝nl├╝k s├╝ren bir %40 art─▒ 10 d├╝z %50 l─▒k b─▒r ─▒nd─▒r─▒m─▒n ard─▒ndan herkes b─▒r yoruldu b─▒r rahatlad─▒ .Kimisi bir┼čey bulamad─▒ kimisi alca─č─▒ ┼čeyi bulamay─▒p direk o s─▒ray─▒da ┼ču bi iki ├╝r├╝n├╝m  i├žin bekleyemem yaneee diyip v─▒nnnlad─▒ :) A├ž─▒kcas─▒ bence istedi─čim iki ├╝r├╝n├╝ bulamad─▒m ikiside renkli kozmetikti,bende napt─▒m ihtiya├ž al─▒┼čveri┼či yapt─▒m,makyaja dair en ufak bir┼čey bile alas─▒m gelmedi de─čil kalem oje bile almad─▒m.Sab─▒rl─▒ olmay─▒ ve do─čru an─▒ yakalay─▒p mant─▒kl─▒ davranabildi─čimden beridir ├žok rahat─▒m al─▒┼čveri┼č anlam─▒nda cokdaha mutluyum diyebilirim,herkese nasip olmaz :)))diyorum ve ge├žiyorum al─▒┼čveri┼č detaylar─▒ma...



┼×├Âyle bir banyo s├╝ngeri asl─▒nda lifi alay─▒m diyordum ama s├╝nger daha bir dikkat─▒mi ├žekti sanki,y├╝z├╝m├╝ jelle y─▒karken bazen s├╝ngerle ge├žip ├Âyle suyla y─▒k─▒yorum daha g├╝zel temizleniyor ayn─▒ mant─▒─č─▒ vucutta etkili olur gibilerinden d├╝┼č├╝nd├╝m :D Tab─▒ bunu ald─▒ktan sonra d├╝┼č├╝nd├╝m nede iyi etmi┼čim almakla didim kendi kendime .Birde kullanay─▒m kal─▒tesini g├Âreyim acep nas─▒ld─▒r?:||

Listerin a─č─▒z ├žalkalama suyu ; Yen─▒ ├ž─▒kan bir ├╝r├╝n,k─▒sa surede daha beyaz di┼čler olaca─č─▒n─▒ vaad ediyor,b─▒r─▒ler─▒nden okuyarak ald─▒m yine g├╝zel aa beyazlatt─▒ yahu falan d─▒ye yorumlar g├Ârd├╝m e lister─▒n─▒de seviyorum sonu├žta tamam den─▒m bari didim ald─▒m,in┼č cinimm yea daha beyaz di┼čler yaniie:P
Palmol─▒ve ada├žayl─▒ du┼čjeli; Akl─▒mda Nanel─▒ olan─▒ vard─▒ cunk├╝ daha once tester─▒n─▒ deneyip ├žok ho┼čuma gitmi┼čti,fekat ben─▒m oldu─čum gratiste b─▒rtane b─▒le g├Âremey─▒nce maselefff alamad─▒m:/ e ─▒ht─▒ya├žda var nap─▒m ne ediyim derkene koklayarak karar verd─▒m ve yen─▒ c─▒kan ser─▒n─▒n ─▒c─▒nde en ho┼čuma g─▒den kokunun bu olduguna karar verd─▒m.
Splat extreme wh─▒te di┼č macunu; Bir organ─▒k aloveral─▒ olan─▒ b─▒rde ─▒k─▒s─▒ aras─▒nda ├žok gittim geldim,arkas─▒n─▒ okuyarak bunun daha etk─▒l─▒ olab─▒l─▒ceg─▒ kan─▒s─▒na var─▒p ald─▒m,bu arkada┼čda daha beyaz d─▒sler sagl─▒kl─▒ di┼č eti felan fistandan bahsetmi┼č.Son zamanlarda ─▒nstagramda goruyordum Splat markas─▒n─▒da merak ediyordum,g├╝zel oldu ben─▒m ─▒c─▒n,bakal─▒m kokusu dokusu tad─▒ nas─▒l acep .
Benri Beyaz sabun kokulu ─▒slak mend─▒l; Zaten 2 ├že┼čiti var b─▒r─▒ g├╝ll├╝ biride bu, oncek─▒ ─▒nd─▒r─▒mlerden b─▒r─▒nde g├╝ll├╝ al─▒p art─▒k s─▒k─▒ld─▒g─▒m ─▒c─▒n kokusundan bunu tekrar denemek istedim.Benr─▒ ─▒slak mend─▒ller─▒ guzel oluyor sev─▒yorum.
Otac─▒ g├╝lsuyu; ├ľzell─▒kle bunu almak ─▒sted─▒m,otac─▒ markas─▒n─▒n ─▒k─▒ ├že┼čit gulsuyu var b─▒r─▒s─▒ bu %100 yazan di─čeride normal olan.Bu san─▒yorum 2.yada 3.al─▒┼č─▒m ya b─▒lem─▒yorum asl─▒nda gulsuyunun c─▒ld─▒mde b─▒r etk─▒s─▒ varm─▒ yokmu cok em─▒n olam─▒yorum art─▒k sureklide al─▒r─▒m yan─▒ almaya devam ederm─▒y─▒m art─▒k etmezmiyim em─▒n de─čilim ┼ču saatten sonra,bak─▒caz art─▒k duruma g├Âre..
Cr─▒stal ter ├Ânleyici; Ter onley─▒c─▒ mend─▒llerden b─▒rtanes─▒ni al─▒p birde ben deneyey─▒m ded─▒m,nas─▒ld─▒r etk─▒l─▒m─▒dir en ufak b─▒r b─▒lg─▒m yok s─▒rf meraktan ald─▒m birtane.
Foot mask; Y─▒pranm─▒┼č kuruluk olan bolgelere ─▒y─▒ geleb─▒lecek bir maske oldgunu okudum , ayak kremler─▒ el kremleri baya ─▒lg─▒ alan─▒ma giren ┼čeyler,Ayak maskes─▒ adl─▒ maskey─▒de ilk defa deneyeceg─▒m umar─▒m ─▒lk deneyi┼čte muc─▒zeler yarat─▒r nedense beklentim b├╝y├╝k:-D
Hask kerat─▒n prote─▒n; Sa├ž i├žin bak─▒m krem─▒ kerat─▒n d─▒y─▒nce akan sular duruyor sank─▒ direk att─▒m sepete..
Foot Spa ; Y─▒ne b─▒r ayak kremi,ilk ba┼čta tuz sanm─▒┼čt─▒m han─▒ ayak banyosu tarz─▒nda bir┼čey ama krem oldugunu okuyunca alay─▒m ded─▒m, bu m─▒nnak test─▒r─▒ms─▒ urunler─▒n buyuk boylar─▒ yok gal├╝ba d─▒m─▒ hi├ž d─▒kkat─▒n─▒z─▒ ├žekt─▒m─▒ ben─▒m ├žekmedide..
Benri kare pamuk ; Uzun zaman oldu benr─▒ pamuk almayal─▒, eskileri yaad edelim d─▒yerekten tekrar ald─▒k bakal─▒m ((;
Essence Argan oil ; Birka├ž oldu essence stadnlar─▒nda yer─▒n─▒ alal─▒ ─▒k─▒ ├že┼čidi var,t─▒rnak krem─▒ ya─č─▒ olsun ben─▒m ─▒c─▒n onemliler, sadece tek argan─▒ stand─▒n ortas─▒nda 1 adet gorunce d─▒rek att─▒k sepet─▒me,Essence sonu├žta ya─č sonu├žta ne kadar k├Ât├╝ olabilirki kalyon al─▒cakt─▒m asl─▒nda ama bunda g├Âz├╝m kald─▒,had─▒ hay─▒rl─▒s─▒..
Hask kerat─▒n o─▒l; Hask─▒n daha once normal y─▒ne bu boy ya─č─▒n─▒ alm─▒┼čt─▒m halen daha kullan─▒yorum ve ay─▒la bay─▒la yan─▒ okadar sevd─▒m d─▒yeb─▒l─▒r─▒m,marka ba┼čar─▒l─▒ b─▒r marka han─▒,sa├ž─▒mdak─▒ guzel etk─▒ler─▒nden sonra boyle d├╝┼č├╝nmemek elde de─čilki.


Ve son urunumuz h─▒malayan─▒n complete care adl─▒ m─▒nciks macunu,seyahatler s─▒ras─▒nda m─▒n─▒ boy olu┼čundan m├╝tevellit ├žokca i┼čime gelen bir ├╝r├╝n olca─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝nd├╝m yine ald─▒m.Denk geldik├že al─▒yorum boye minno┼člar─▒. A┼ča─č─▒ fi┼či koydumki f─▒yatlar─▒ g├Âresiniz, yaln─▒z dipnot; f─▒┼čteki fiyatlar %40 yans─▒m─▒┼č ┼čekli a┼čas─▒ndak─▒ gratis ─▒ndr─▒m─▒ yazan k─▒s─▒m─▒nda ise %10 daha d├╝┼čt├╝─č├╝n├╝ belirtiyor. Tabiki bu %10 luk k─▒s─▒m Gratis kart─▒ olanlara ├Âzel,kart yoksa 40 . Ben─▒m al─▒┼čveri┼čim b├Âylelikle bitmi┼č oldu,ihtiya├žlar hi├ž bitmez ama yinede ucuz atlatm─▒┼č oldu─čum i├žin musmutluyum <3 



┌¬█ĺevgilerimle 


6 yorum:

  1. hepimiz mant─▒kl─▒ al─▒┼čveri┼č yapm─▒┼č─▒z bu sefer :) Hask ya─ča ben de bay─▒l─▒yorum

    Yan─▒tlaSil
  2. Evet bak─▒p ─▒nceled─▒g─▒m kadar─▒yla bende farkett─▒m hihi (: ├žok muthi┼č bencede,b├╝y├╝k boy g├Âr├╝rsem al─▒r─▒m belkide

    Yan─▒tlaSil
  3. O s├╝nger birka├ž kullan─▒mda par├žalanacak ne yaz─▒k ki :( ├ťstelik baya─č─▒ sert. Nextcare markas─▒n─▒n do─čal s├╝nger (ad─▒ndan emin de─čilim) adl─▒ bir s├╝ngeri var ve yap─▒s─▒ m├╝thi┼č. Hem yumu┼čac─▒k hem de siz atmadan eskimiyor! Ama ne yaz─▒k ki fiyat─▒ pahal─▒... ─░ndirimde hemen bitti─či i├žin yedekleyemedim de. Ama kesinlikle favori s├╝ngerim o.

    Yan─▒tlaSil
  4. Bugun kulland─▒m ├žok ho┼čuma g─▒tt─▒ bya k├Âp├╝─č├╝ tutuyor, du┼č jelin─▒ g├╝zelce kop├╝rterek uygulad─▒m.Banada par├žalan─▒r gibi geldi ama bakal─▒m k─▒smet art─▒k,daha d─▒kkatl─▒ kullanmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum (: Yokya gerek yok okadarda pahal─▒ysa alt─▒ ustu sunger zaten par├žalans─▒n g─▒ts─▒n nap─▒m body shopun banyo lifinden al─▒r─▒m.

    Yan─▒tlaSil
  5. Güle güle kullan canım Çok güzel ürünler ve de alinasi

    Yan─▒tlaSil
  6. ├çok t┼čekk├╝rler n─▒lgun├╝m en iyileri senin olsun :-*

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü