23 Kasım 2015 Pazartesi

GrATİS İndirimi Alışverişim !



Duymayan kaldımı bilmiyorum ama hepimizin bildiği üzere 2 günlük süren bir %40 artı 10 düz %50 lık bır ındırımın ardından herkes bır yoruldu bır rahatladı .Kimisi birşey bulamadı kimisi alcağı şeyi bulamayıp direk o sırayıda şu bi iki ürünüm  için bekleyemem yaneee diyip vınnnladı :) Açıkcası bence istediğim iki ürünü bulamadım ikiside renkli kozmetikti,bende naptım ihtiyaç alışverişi yaptım,makyaja dair en ufak birşey bile alasım gelmedi değil kalem oje bile almadım.Sabırlı olmayı ve doğru anı yakalayıp mantıklı davranabildiğimden beridir çok rahatım alışveriş anlamında cokdaha mutluyum diyebilirim,herkese nasip olmaz :)))diyorum ve geçiyorum alışveriş detaylarıma...



Şöyle bir banyo süngeri aslında lifi alayım diyordum ama sünger daha bir dikkatımi çekti sanki,yüzümü jelle yıkarken bazen süngerle geçip öyle suyla yıkıyorum daha güzel temizleniyor aynı mantığı vucutta etkili olur gibilerinden düşündüm :D Tabı bunu aldıktan sonra düşündüm nede iyi etmişim almakla didim kendi kendime .Birde kullanayım kalıtesini göreyim acep nasıldır?:||

Listerin ağız çalkalama suyu ; Yenı çıkan bir ürün,kısa surede daha beyaz dişler olacağını vaad ediyor,bırılerınden okuyarak aldım yine güzel aa beyazlattı yahu falan dıye yorumlar gördüm e listerınıde seviyorum sonuçta tamam denım bari didim aldım,inş cinimm yea daha beyaz dişler yaniie:P
Palmolıve adaçaylı duşjeli; Aklımda Nanelı olanı vardı cunkü daha once testerını deneyip çok hoşuma gitmişti,fekat benım olduğum gratiste bırtane bıle göremeyınce maselefff alamadım:/ e ıhtıyaçda var napım ne ediyim derkene koklayarak karar verdım ve yenı cıkan serının ıcınde en hoşuma gıden kokunun bu olduguna karar verdım.
Splat extreme whıte diş macunu; Bir organık aloveralı olanı bırde ıkısı arasında çok gittim geldim,arkasını okuyarak bunun daha etkılı olabılıcegı kanısına varıp aldım,bu arkadaşda daha beyaz dısler saglıklı diş eti felan fistandan bahsetmiş.Son zamanlarda ınstagramda goruyordum Splat markasınıda merak ediyordum,güzel oldu benım ıcın,bakalım kokusu dokusu tadı nasıl acep .
Benri Beyaz sabun kokulu ıslak mendıl; Zaten 2 çeşiti var bırı güllü biride bu, oncekı ındırımlerden bırınde güllü alıp artık sıkıldıgım ıcın kokusundan bunu tekrar denemek istedim.Benrı ıslak mendıllerı guzel oluyor sevıyorum.
Otacı gülsuyu; Özellıkle bunu almak ıstedım,otacı markasının ıkı çeşit gulsuyu var bırısı bu %100 yazan diğeride normal olan.Bu sanıyorum 2.yada 3.alışım ya bılemıyorum aslında gulsuyunun cıldımde bır etkısı varmı yokmu cok emın olamıyorum artık sureklide alırım yanı almaya devam edermıyım artık etmezmiyim emın değilim şu saatten sonra,bakıcaz artık duruma göre..
Crıstal ter önleyici; Ter onleyıcı mendıllerden bırtanesıni alıp birde ben deneyeyım dedım,nasıldır etkılımıdir en ufak bır bılgım yok sırf meraktan aldım birtane.
Foot mask; Yıpranmış kuruluk olan bolgelere ıyı gelebılecek bir maske oldgunu okudum , ayak kremlerı el kremleri baya ılgı alanıma giren şeyler,Ayak maskesı adlı maskeyıde ilk defa deneyecegım umarım ılk deneyişte mucızeler yaratır nedense beklentim büyük:-D
Hask keratın proteın; Saç için bakım kremı keratın dıyınce akan sular duruyor sankı direk attım sepete..
Foot Spa ; Yıne bır ayak kremi,ilk başta tuz sanmıştım hanı ayak banyosu tarzında birşey ama krem oldugunu okuyunca alayım dedım, bu mınnak testırımsı urunlerın buyuk boyları yok galüba dımı hiç dıkkatınızı çektımı benım çekmedide..
Benri kare pamuk ; Uzun zaman oldu benrı pamuk almayalı, eskileri yaad edelim dıyerekten tekrar aldık bakalım ((;
Essence Argan oil ; Birkaç oldu essence stadnlarında yerını alalı ıkı çeşidi var,tırnak kremı yağı olsun benım ıcın onemliler, sadece tek arganı standın ortasında 1 adet gorunce dırek attık sepetıme,Essence sonuçta yağ sonuçta ne kadar kötü olabilirki kalyon alıcaktım aslında ama bunda gözüm kaldı,hadı hayırlısı..
Hask keratın oıl; Haskın daha once normal yıne bu boy yağını almıştım halen daha kullanıyorum ve ayıla bayıla yanı okadar sevdım dıyebılırım,marka başarılı bır marka hanı,saçımdakı guzel etkılerınden sonra boyle düşünmemek elde değilki.


Ve son urunumuz hımalayanın complete care adlı mınciks macunu,seyahatler sırasında mını boy oluşundan mütevellit çokca işime gelen bir ürün olcağını düşündüm yine aldım.Denk geldikçe alıyorum boye minnoşları. Aşağı fişi koydumki fıyatları göresiniz, yalnız dipnot; fışteki fiyatlar %40 yansımış şekli aşasındakı gratis ındrımı yazan kısımında ise %10 daha düştüğünü belirtiyor. Tabiki bu %10 luk kısım Gratis kartı olanlara özel,kart yoksa 40 . Benım alışverişim böylelikle bitmiş oldu,ihtiyaçlar hiç bitmez ama yinede ucuz atlatmış olduğum için musmutluyum <3 



ڪےevgilerimle 


6 yorum:

Belgin Guven Takunyacioglu dedi ki...

hepimiz mantıklı alışveriş yapmışız bu sefer :) Hask yağa ben de bayılıyorum

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Evet bakıp ınceledıgım kadarıyla bende farkettım hihi (: çok muthiş bencede,büyük boy görürsem alırım belkide

Duru dedi ki...

O sünger birkaç kullanımda parçalanacak ne yazık ki :( Üstelik bayağı sert. Nextcare markasının doğal sünger (adından emin değilim) adlı bir süngeri var ve yapısı müthiş. Hem yumuşacık hem de siz atmadan eskimiyor! Ama ne yazık ki fiyatı pahalı... İndirimde hemen bittiği için yedekleyemedim de. Ama kesinlikle favori süngerim o.

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Bugun kullandım çok hoşuma gıttı bya köpüğü tutuyor, duş jelinı güzelce kopürterek uyguladım.Banada parçalanır gibi geldi ama bakalım kısmet artık,daha dıkkatlı kullanmayı düşünüyorum (: Yokya gerek yok okadarda pahalıysa altı ustu sunger zaten parçalansın gıtsın napım body shopun banyo lifinden alırım.

nilgün aydın dedi ki...

Güle güle kullan canım Çok güzel ürünler ve de alinasi

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Çok tşekkürler nılgunüm en iyileri senin olsun :-*