6 Haziran 2015 Cumartesi

NARECZA.COM { Yeniliğin,Güzelliğin Yeni Adresi ! }




Herkese güneşli ılık ama yağmurlu günlerden 

Selamlar !  

ßugünde ''Narezca' tarafından gönderilen paketin içeriğinden birazdan sitesinde mevcut olan bir markadan bahsediyor olacağım. Narecza dermokozmetik ürünler satan ve birçok ürünü biraraya getiren güzel,birçok kişi tarafından ulaşılabilir bir site.Ayrıca zaman zaman fırsat ürünleri kısmında  %5-15- 3 al 2 öde gibi kampayalarıda oluyor.Açıkcası alacak imkan ve bütçeye sahipseniz dermokozmetik ürünleri kullanmanız taraftarıyım, küçükte olsa bir şans verilmeli.



Pco Maske
[Daha öncede denediğim bir maskeydi kendisi, bir zararını görmedik tek kullanımlık olduğu için yine görmeyeceğimi biliyorum,  maskelerin düzenli kullanımda etkisi ve yararı olduğunu unutmayalım ]



[İlk gün izlenimi soracak olursanız,hafif yapıda,rengi bir baz olarak ideal ne çok koyu ne çok açık, kore ürünü,ve sorup araştırdığıma göre benim yaşımada uygun, biraz kullandıktan sonra ürünü daha detaylı olarak yazacağım.]

Bu ikisini bekliyordum ben sadece ama bir baktım,sevdiğimde bir üründe olan hatta kullanmakta olduğum bitti bitecek olan Avena termal suyunun mini boyunu ve testarlaar göndermişler:) Tatlı bir jest yapmışlar, çook sevgilerimi gönderiyor ve tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.



Ducray Ürünlerine gelirsek ?

Tam olarak ducray hakkımda bir bilgim yok ancak kullananların memnunıyet sayısının fazla oluşunu ve markanın kalitesinin iyi oranda olduğunuda gözardı edemem.Daha önce hangi ürününü kullandım hatırlamıyorum ama ya saç kremiydi ya yıkama jeliydi,kokusunun güzelliğini anımsıyorum sadece:) Sitesiden alıntılar yaparak sizlere üşenen arkadaşlara marka hakkında biraz özet geçeceğim.

Dünyada özellikle bayanlar için önemli olan güzellik sırları, bakımlı ve sağlıklı olma isteğinin yanıtı Ducray olarak karşımıza çıkmaktadır.1930 yılında başlayan macerası onu kozmetik sektöründe bir dev yapmıştır!Markanın tüm ürünleri vücut sağlığını tehliyeye sokmayacak, onarıcı, destekleyici ürünlerdir.Ürünlerin çok fazla çeşitlendirilmiş olması,herşeyin en ince ayrıntısına kadar düşünülmesinden ileri geliyor.Ürünlerin; vücut, saç, cilt, makyaj, sağlık gibi kategorileri doldurması güven vericidir.

İyi görünen, sağlıklı ve parlayan bir cilt için özellikle bayanlar fazlasıyla özveride bulunurlar. Bunu iyi bilen Ducray,cilt bakımının tüm arayışlarına cevap verir.Akneli, kırışık, hassas, kuru, yağlı, soluk, bakımsız, deformasyona uğramış ciltler ve daha fazlası için geliştirdiği özel içerikli ürünlerle tüm sorunları ortadan kaldırıyor. Bunu yaparken de ürünlerinin tamamen kulanılabilir ve güvenilir olmasını garantiliyor. 


Ducray Anaphase (Dökülme önleyici bakım şampuanı )



Ducray Anacaps  (Dökülme önleyici kapsül )



Ducray Melasscreen  (ve şuan %15 indirimde olan çeşitli cilt bakım ürünleri )


/ Başlıklarına link koydum üzerlerine tık ! yapıp direk sitelerine nokta atışı yapabilirsiniz.\




Kullanıp memnun kaldığınız dermokozmetik ürünler varsa,
buradaki ürünlerdende varsa yorum yaparsanız sevinirim,böylece herkes yararlanmış bilgilenmiş olur.




ڪےevgilerimle 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁