7 Haziran 2015 Pazar

15'li Kapatıcı Kontür Paleti !




Selamlar ; Kontür yapmak çoğumuzun çağ hastalığı gibi (: Ya fazla kaçırılıyor yada elmacık kemikler nerede bilinmiyor . Böyle sade hafif, siyah bir dış görünümü var,biraz güzelleştirmiş olabilirim. Benim işimide fazlasıyla kolaylaştıran bir paletten bahsedeceğim,hadi inceleyelim ! 


Alıexspresteki adını hatırlamadığım bir satıcıdan aldım, aslında başka sitelerde daha iyisi kalitelileri vardı amerikan malları fakat türkiyeye gelişi ya yok yada kargosu ürünün fiyatından yüksekti .Bende bi cesaret yaklaşık kargoda içinde 9-10 tl ye gelen bu ürünü almaya karar verdim . Yaklaşık 2-3 hafta içinde sorunsuz sıkı paketlenmiş bir şekilde ellerimdeydi. O kadar tereddütlerim vardı kı,çin ürünü ya cildime zarar verirse ya birşey olursa yanacıklarımda ,zaten aldığım sıralar sorun vardı pişiksel bir durum gibi birşeyler yaşıyordum.Allahtan ki ne birşey oldu nede kokusu dokusu kötü çıktı,herşey on numara !  Eskide kontür yapamayan ben daha kolay yapmaya başladım diyebilirim,krem ürün bir bronzer arıyordum tekli olarak bulamamıştım böyle bir ürün daha işime geldi ;-)
 ❤
Toz halde satılanlar,renkleri daha değişik olanlar,10 lu 5 li satılanlarıda var birdolu çeşiti var, ama almadan önce uyarayım kremle toz ürünü karıştırmayın çünkü fotograflar çok benzer hangisini istiyorsanız iyi okuyun gerekirse satıcıyla iletişime geçin, çinliler ama çat pat ingilizce konuşup anlaşılmıyacak kadarda değil .(;


Hiç kullanılmamış hali ...


 Kullanıldıktan sonraki hali....


En soldan aşağıya doğru 3'lü şekilde 

Zaten Paletten en sağdaki 6 renk kontür için ayrılmış diğer 6 kapatıcı ve 3'üde renk eşitsizliklerini gidermek için.


Kızarıklık ömleyici vs kapatıcı ve aydılatıcı.Ben bu beyaz olanı kapatıcı sanmıştım mesela ilk gördüğümde ama bildiğin simli mimli bir aydınlatıcı çıktı :D Sorun yok tabi hoşuma gitti, yüze sürüldüğünde doğal güzel bir aydınlık sağlıyor. Diğer yeşil ve mor olan renklerini çok kullanmadım,ama yeşil gerçektende minik kızarıklara iyi geliyormuş beeh ! İlk bloglarda okuduğumda hadiya falan diyordum ama cidden etkili.Önce kızarıklığın üzerine sürüyorsunuz daha sonrada kapatıcınızı uygulayın işlem tamam Dostumm  

Pembe alt ton ve bildiğin hardal sarısı. 
Ara ara bölgesel uyguluyorum tabi ama bu sarıyı sanırsam hiç denemedim :S
 Bir fikri olan varmı böyle bir renk ne amaçla kullanılabilir.

Kapatıcı olarak sık kullanmasamda bu renklerde gayet
 iyi ve kapatıcılıkları pörfekt !

Ve benim en sık dibini görmek üzere kullandığım renk !
 Soldan ilk sıradaki , kontur o kadar doğal duruyorki sanırım 
bir ay boyunca sürekli kullanmaktan bitecek.


Kopkoyu durduğuna bakmayın buda yüz üzerinde
 dağıttığınızda mikemmel duruyor ! diğerleride aynı şekilde kontür olarak ayrılan renkler çok güzel iş çıkarıyorlar. 

Satın almak isterseniz pişman olmayacağınız bir palet,çok ucuza kaçmamanız kaydesiyle tavsiye ediyorum şayet 5-3 tl liklerini bile görmüştüm.


Konturleme uzerıne blog yazıları, olduğu için detaya çokta inmeden nasıl uyguladığımı foto üzerinde göstermek isterim.Çok çıkık elmacık kemiğim yok alın bölgem geniş ve yuzum oval,benim uygulama şeklim aynen resimdeki kızınki gibi,aşağılara taşırmadan dağıta dağıta uyguluyorum.Hafiften başlayıp derinlik vermek istersem biraz daha pıt pıt yapıyorum.Fakat tenim beyaz olduğundan ötürü fazlada sırıtmasına izin vermiyorum .Nadiren daraltmak adına, alın bölgesine dağıtıyorum fakat bariz net bellirgin olduğu için ne kadarda doğal dağıtmaya çalışsam çamur bulaşmış gibi duruyor o yüzden ya turuncu yada tenimden biraz koyu bb kremlerin üzerinde tercih etmeye çalışıyorum. 

1847368 resim arasından en net bunu laik gördüm,yoksa fotoya yansıycağı yoktu :)
buda paletteki en koyu renk, dagıtınca durum budur.



ڪےevgilerimle !

10 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor bende sıvı ya da stick ürünler ile kontür yapmayı seviyorum. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Evet hala bitiremedim ama az kaldı <3 Tozu sevmiyorum bende aynen, çok teşekkürler hürremcim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. canim instagramda kozmetiksudam diye bir hanimefendi var bu urunu oradan alicam 30 tlye satiyor kargoyla 40 tl yapiyor. en kaca aldin?

    YanıtlaSil
  4. Bilgecim dikkatli okusaydın yazımda yazıyor her detayı, ama yazıyım yınede,herşey dahil 10 tl civarında bir fiyata gelmişti.

    YanıtlaSil
  5. Peki diğer renkler ne işe yarıyor onlar kapaticimi onu anlamadım kullanıyorum bende ama o sarı renkten geri 8 renk ne onu anlayamadım bilgi verir misin onun hakkında

    YanıtlaSil
  6. Aynen o normal gozukenler kapatıcı cılt tonunuz hangı renkse ıste yuze goz altına kullanarak ıstedıgınız kusuru kapatabılırsınız. Yeşil ızlere ve kırmızılıklara cok ıyı gelıyor. Morda gozdekı damarlı gorunume baya faydalı ! Gerı kalanınıda kontur olarak kullanıyorum ben.

    YanıtlaSil
  7. Yeşil sari ve mor renkleri nötrlemek icin kullaniliyor yesil ile sivilceler,kirmizi nokta vs sari ile goz alti morluklari sari ise cansiz solgun kisimlari esitler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁