7 Ekim 2014 Salı

MİMMM# 22 # kişisel sorular ve cevapları ☞








Sevgili mor menekşeden gördüğüm ,yapmak isteyenleri mimlediğini 
okuyunca benimde yapasım geldi, bayağı olmuş mim cevaplamayalı,e hadi bakalım ...




1- Blog ismin neden bu? Nasıl karar verdin?  Değiştirmek ister misin?

 Aslında uzunca anlatmıştım bunu mimlerin biirnde ,ama gene kısa ve öz olarak ;hem değişik hemde hafiften gülümseten bir ad olmasına dikkat ettim.Değiştirmeyide düşünmedim gerçi madamlı birçok blog veyahut başka isimlerde türüyor,bilmiyorum belki değiştirirm ama çok birşey oynamaz anlamında şimdilik iyi :) 

2- Ne zamandır blog yazıyorsun? Genelde ne üzerine yazmak istiyorsun? Başka konularda da yazmayı ister misin?
 2 seneye yakındır yazıyorum,ağırlıklı olarak bolca kozmetik üzerine yazıyorum ama evet bazı zamanlar başka konularada yer verebiliyorum .

3- Bir blogu beğenme şartların nelerdir? 
  Teması ,yazı düzeni,kolay okunabilirliği ve ürün fotolarının kalitesine dikkat ediyorum.Çok süslü birşeyler beklemiyorum yalnızca biraz özenli olması gerekiyor.

4- En sevdiğin kozmetik ürünün nedir?
Rujlar * eyelınarlar ...birtane yokki ayırt edemiyorum,herşey bir bütün.

5- İlk kendi paranla ya da harçlığınla aldığın kozmetik ürünün nedir?
 Göz kalemi ,nıvea renkli lip balm.Hatırlıyor olduğum ürünler bunlar birde baya eski olduğunu düşündüğüm fırst tıme diye bir markanın krem farını almışım belkide buydu ilk aldığım bilemedim şimdi ama sıralama yapılacak olursak ilkler bunlar :D

6- En sevdiğin cilt bakım ürünün nedir?
Kesinlikle maskelerimi,alırken sürerken eğleniyorum .

7-İlk aldığın bakım ürünün nedir?
 Temizleme köpüğü almıştım avondan çok net hatırlıyorum .

8- En sevdiğin high end marka, mineral kozmetik markası ve  drugstore marka nedir?
 Kullandığım hıgh end gibi pahalı markalar yok,her markanın iyiside var kötüsüde var.Anca ilerde mac ruj nars gibi öncelikli alacağım ürünlerini kullandıktan sonra yorumlarım.Mineral olarak lorealın true match serisindeki pudrasını çok seviyorum cildimi tıkamadığını hissediyorum.Maybellıne ,max factor,the balm,cecile gibi markaların ürünleri güzel oluyor.

9- Seni geliştirme yönünde bir hobin var mı? Ya da gittiğin, bize de önerebileceğin bir kurs, eğitim var mı?
Geliştirme yönünde yok ama uğraştığım extreme bir spor var.Fırsatını buldukça yapacağım.Onun dışındada hobi niyetine makyaj videoları izlerim bolbol (: Eğitim olarak makyajda iyi olduğumu düşünüyorum,ara ara makyaj yaptırmak isteyenlere yapıyorum okadar.

10- Bir fobin var mı?
Yok öyle fobi falan,bazı şeylerden ne olduğu önemli değil bazen huylanırım okadar .

11- Mesleğin nedir? Sahip olmak istediğin başka bir meslek var mı?
Şuan çalışmıyorum işte yeni çıktım kpssden iş arıyorum herşey rayına oturana kadar bir işte çalışmak lazım./,memurluk en iyi mesleklerden olsa gerek :-D  /

12- Evli misin? Bekar mısın? Çocuğun var mı? Aşık mısın?
 Bekarım tabi bekarlık sultanlık* 



Bende yapmak isteyen özelliklede uzun zamandır yapmayan bloger arkadaşlarımı mimmmlemek istiyorum !


:*)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁