6 Ekim 2014 Pazartesi

Emily Dudak Kalemi ✎





Helllüüüüüüüüü ....





Ucu çabuk azalabiliyor yumuşaklığından dolayı. 

Gül kurusumu, koyu pembemi ,yoksa dudak rengimi siz karar verin.



 Ben Şeftali tonlarındaki likit mat rujumla uyguladım bana göre nude gidi dudak rengindeki bu dudak kalemini çok başarılı bulduğumu söylemek istiyorum.Emily nın göz dudak kalemlerine hayranım çok güzeller gerçektende.Bunuda hafif makyajlarımda bayıla ayıla kullanıyorum.Acayip kalıcılar,dicek laf bulamıyorum .Çok uygun fiyattalar ve aradığım zaman renkleri bile seçilmiş oluyor,istediğim rengi bulamasam bile başka bir renk alıp çıkıyorum,buda öyle oldu neticede ama gayet sevdim .



Rujlardan çok dudak kalemleri daha işlevsel ve verilen parayı hakediyorlar,hepsi değil ama flormar  ve pastelin dudak kalemleri hariç geri kalanı iyi bence.



ڪےevgilerimle 







3 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁