27 Nisan 2014 Pazar

Watsons ★Magic Lip Balm ★






Hafif Pembelenmek herzaman güzeldir <3 



Sihirli ruj diye tabir ettiğimiz olay budur,
normal beyaz nemlendiriciymiş gibi gözüken balmı bir aşağıdaki resimdeki değişimini,
 görmeniz mümkün.

Elimin üzerindeki hal ve durumu böyle....


 Muuuucukkkkkks (:

Dudaklarımın normal rengi soluk bir pembe,o yüzden bu renk bende normaldende koyu durdu hatta resimde çok yansıtamadım ama git gide dahada koyu bi pembe haline geldi.Pembe rujlara alışık olmasamda bu beni çokta rahatsız etmedi açıkcası.


Tadının acı olduğunu söyleyenler var,ben bu durumdan ilk başlarda rahatsız olmadım,fakat zaman geçtikçe o acılığı aldım mı,evet ne yazık ki aldım,üzgünüm !Ama aşkımıza engel mi? hayır değil (:

Kokusu şurup gibi ilaç gibi ivit,ama sorun yok,çünkü ağır rahatsızlık derecesinde bir kokusu yok.

Nemlendirmesi bir nivea kadar çok çok iyi değil,fakat idare eder derecede iyi diyebilirim.

Kalıcılık sorunsalı bu balmdada normal,yani birşey yiyip içseniz belki azcık bir pembeliği kalıyor o kadar.Üzerindeki parlaklık tamamen gidiyor tabi! :/ 

Sürümü o kadar yumuşacık ki,insanın sürdükçe süresi geliyor yeminlen :D simli değil sadece güzel bir ıslak görünümü var.



Sürekli kullanımda bitecek bir lipbalm,bitirenleride duydum okudum (: Pembe rengini sevdiyseniz alıp bir deneyebilirsiniz,fiyatı 4 ila 5 tl arasında gidip geliyor.
Lipbalmı baya merak ettiğim tamda almak istediğim sıralarda,bana belgin ablam göndermişti,o yüzden benim için birazcık daha özel ve güzel...





... Sєνgıℓєrımє ...






8 yorum:

  1. Ayy çok severim kendisini ♥ Yaz geldiğine göre sık sık kullanacağım demektir. Hatta içinde az vardı yedeklemek lazım :P Güle güle kullan bebiş :*

    YanıtlaSil
  2. cok tatli bir pembeymis, bende cok begendim :) Maalesef watsons yok almanyada, ama bu tarz bir pembe bulursam bende alacagim :)

    YanıtlaSil
  3. bende severek kullanıyorum ama sana çok yakışmış pembeliği bu gerçeği de söylemezsem olmaz :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy bunun rengi nasıl tatlıı böyle bayılıyorum renkli nemlendiricilere en yakın zamanda alacağım Kokoş'um balım öperim seni <3 :-*

    YanıtlaSil
  5. Rengi herkeste farklı oluyor bunun sanırım=) sende çok güzel bebek pembesi olmus bayıldım çok yakışmıs canım bende daha koyu duruyor. Birde o acı tadı olmasa harika olabilirdi ama o özelliginden vasat kalıyor benim için. Cidden bu renk çok yakışmış dudaklarına ^.^

    YanıtlaSil
  6. ஆbuse ஆ
    bende seni severim evelallah kujumm ツ tenkyü verimaç bebiş . yedekle yedekle,ben verdiği renge iyice alıştım kalıcıda olsaydı yanımdan ayırmazdım.

    ஆViva ஆ
    Almanya diye seviniyoruz koca almanyada watsons yok arkadaşyaa :( inş.açılır canım heryere açıyorlar şubelerini,niveaya bak istersen güzel hafif renk verenleri var.

    ஆŞuleஆ
    Ooo yakıştırdıysan dışarıdada sürüp kullanırım ben bunu tatlım,çok teşekkür ettim :*
    sevgiler

    ஆLibyஆ
    Muuuckkkk_*_ :) Al bakalım bebişkom,ama indirimleri bekle 1 tl daha ucuz alırsın.

    ஆshıvaஆ
    Evet bende farkettim birçok ürün öyle ama bazıları sadece ürün resmini gösteriyor olmaz öyle.Evet ya acı tadı neyin nesi kimin fesi olmasaydı keşke acı ne var içinde merak ediyorum.Teşekkürler tatlım yakıştırmana sevindim :* öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bende severek kullanıyorum hatta kokulara karşı alerjim omasına rağmen ısrarla kullanıyorum bu ürünü yaz için vazgeçilmezlerim arasında (: bloguma beklerim heraninpaylastiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. merhabalar;
    Bende rengi için ısrarla sürüyorum tadı acı ama katlanıyorum işte :( Tabiki hemen bakarım ...

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁