24 Nisan 2014 Perşembe

☆Oje Tasarımı {32} ☆




Bir siyah-beyazlı tasarımla daha karşınızdayım !
G
ü
n
a
y
d
ı
n
:)



Çok kolay ve basit bir yapımı var.
Çokta güzel şık duruyor .



Aslında nazar boncuğu yapacaktım ama sonradan noktaların çok küçük olduğunu anlayan ben bırak böyle dağınık kalsın dedim :) Başıma gelen olayı paylaşmak isterim; metroda giderken 50-55 yaşları arasında bir adam pardon birşey sorusam,''bunları sizmi yaptınız bn yapıştırma sanmıştım nasıl yaptınız '' diye sormaz mı :)) Birde daha neler çıkacak neler dedi başımıza taş yağacak der gibi .Garipsedim yani genç biri sorsan neyse ama bende bildiğin anlattım nasıl yaptığımı yani komikti gerçekten :)


Siz beğendiniz mi kızlar denermisiniz böyle bir tasarımı farklı renklerle yada benim yaptığım gibi ?





6 yorum:

  1. güzel gözüküyor, eline sağlık canımcım

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor canım :):) çok beğendim hemen bende tırnaklarıma uygulıcam :):)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. güzel olmuş eline sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. hoş olmuş canım :) siyah-beyaz tonlarla daha başka tasarımlar da yapmalısınnn :)

    YanıtlaSil
  6. ஆ Bademle b.ஆ
    Çok teşkürler abloşcum :*

    ஆ Bernaஆ
    Beğenmene sevindim kuzu, (: uygula bakalım,seni hangi renk yapcaksın bekliyorum .Mucuksss ..

    ஆEmirஆ
    Teşekkürleeer :)

    ஆBir kum t.ஆ
    Çok sağolun .(:

    ஆO benim d.ஆ
    Mersi tatlım,:) Düşüneyim bi bakalım artık diğer aya kısmetse yaparım,herzaman yapılmıyor işte can sıkıntısından uğraşıyorum böyle.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁