23 Eylül 2013 Pazartesi

☆Oje Tasarımı {13} ☆





Mickey&Minnie Mause Sunar ! =)


İleride açılmama ihtimaline karşı Link:


Yaparken çok zevk aldım,evdeyim ve bir kaçgündür halsizim,gribim hastayım,ne ararsan =) nail art yapayım bari dedim ve ortaya bu sonuç çıktı.Sol ellerimle sağ tırnaklarıma uygulamak zor oldu gerçekten ama oda güzel oldu,diğerinede aynısını yaptım görsellerde kolayıma geldiği için diğer tırnaklarımın resmini çekmedim.

Videoda kırmızıylan yapmış kız,
fakat ben pembeyi tercih ettim,kıyafet uyumuma göre =)



Yapabildiğim kadarıyla düzgün olmasına özen gösterdim 
artık ne kadar güzel olduysa,ona siz karar verin ;)





ڪےevgilerimle 
Musmutlu Günler Dilerim ...



12 yorum:

  1. emeğine sağlık canım benim ne güzel olmuş:)) :*

    YanıtlaSil
  2. Kokoş'um çok tatlı olmuuuuş! Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık kuzum, çok tatlı olmuş! :)

    YanıtlaSil
  4. wowww, çok iyi ya:) ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  5. Bende bu videodan bakıp yapmıştım ama fotoğrafları kızım sildiği için bloga koyamadım tekrar yapmayı düşünüp düşünüp erteliyorum :) Ellerine sağlık seninkiler de süper ve çok cici olmuş ^^

    YanıtlaSil
  6. ayy yesinler senin mickey lerini :)

    YanıtlaSil
  7. Çook şirin olmuş :) Sana yorum yapmayı özlemişim ^^

    YanıtlaSil
  8. Kokosumm cok tatlı olmus canımm :)

    YanıtlaSil
  9. ﹌Nilgün﹌
    Teşekkürler çook canımmnilgüncüm:**
    muaaah !!

    ﹌Liby﹌
    Çok Sağol siboşum =)

    ﹌Aylin﹌
    Tişikkürler,dadlum...

    ﹌Aysel﹌
    O senin süpermen görüşün ayselişkom çok tenk yu =)

    ﹌Yabanmersini﹌
    Tenk you canım beğenmene sevindim=}}}

    ﹌Ceyda﹌
    Tekrar farklı renk ve stillerde yapabilirsin canım,tişikkürleğ :**

    ﹌Begüm﹌
    Hihhiriiii yesinler ayoll =)

    ﹌Turbo﹌
    Teşkürler kuzummm,yerim<3<3 bende senin bloğu çok özledim,bugün baktım ama ses soluk yok:( umarım dönersin yivrum.

    ﹌Balböceği﹌
    Balım çook tenk youu!!senin o güzel yorumun içinde :**

    YanıtlaSil
  10. süpersiiin harika olmuuuş ellerine sağlık bayıldııım bende denemeye çalışıcam canım :)

    YanıtlaSil
  11. ﹌Özlem﹌
    Ayy!! çook Teşkürler şikerim,dene kesin seninkinide merak ediyorummm =}
    sevgiler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁