19 Eylül 2013 Perşembe

***Kate♥Moss 07-Nude Ruj ***





Nude rengindeki Kate ruja kim hayır diyebilir ki 
İşte bende hayır diyemedim ve 
dudaklarımda en güzel duran kate'i seçtim
!






 Katelerin kokularını beğenmeyen birkaç yazı okumuştum,meyvemsi bir kokuları var aslında çok ağır değil,fakat bu meyvemsi koku beni rahatsız etti hoşuma gitmeyen bir kokuya sahip.Yeni çıkan kırmızı kaplı olanları kokusu daha güzel bu siyahlardan çok farklı,yani aralarındaki koku farklılığı.

℘ Kalıcılığına 10 üzerinden 9 veririm .

℘ Görseldeki gözüken renkler dudaklarımdaki renk aynı,çünkü kıvamı yoğun bir ruj şeffaf bir nude değil.Hafif bir makyaj ile harika duruyor !

℘ Dudakları kurutmuyor yalnız mat bir ruj,üzerine şeffaf bir gloss sürebilir yahut sürmeden önce nemlendirici sürerseniz daha sağlam bir güne adım atmış olursunuz ;)

℘ Dayanıklı bir ruj,birşeyler yiyip içinde kolay kolay basit rujlar gibi hemen gitmiyor .

℘ Kabı'nın sağlamlığı ve şıklığıda cabası !

Sürümü yumuşak !

℘ Şuanda benim için indirimde watsonsdan aldığım 6 veya 7tl ye sahip olduğum en güzel ruj,çünkü nude renkte bir rujum yoktu bunu alınca herşey tamam oldu :D



Ruj hakkında sormak istediğiniz sorularınız var ise çekinmeden danışabilirsiniz !





ڪےevgilerimle !



13 yorum:

  1. Rengini çok beğendim tatlım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Renkler süper ama benim dudaklarımı kuruttu ayrıca peeling yapmadan uygulayamıyorum kötü gözüküyor :( ama renkleri için katlanmaya değer :) güle güle kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
  3. kokoscummmm gule gule guzel gunlerde kullan canımm :))

    YanıtlaSil
  4. Bende bir nude ruj evlat edinmek istiyorum ama kozmetik diyetim bitince :)) aklımdaydı zaten bu marka yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. bende de var kokusu bana ağır gelmiyor güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. canım dediğin gibi ben sürmeden önce nemlndrici srüyorum mat yapısıkurutuyr dudaklrı

    YanıtlaSil
  7. Aynı renkten bende de var ve bayılıyorum diyebilirim. Bence kırmızı ambalajlıların kokusundan bin kat iyi bunun kokusu. Bende tam aksine kırmızıların kokusunu hiçç sevmiyorum :)) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. Rengi çok hooşş! Kate moss'ların hepsinden istiyorum ya kaliteliler fiyatlarına göre. :) Güle güle sür sürüştür Kokoş'um. :)

    YanıtlaSil
  9. Sanırım bitecek olan nadir rujlarımdan :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan!
    Rengini çok güzeldir!

    YanıtlaSil
  11. *♥*Ceren*♥*
    Sağol bebeyim,benimde aralarından en beğendiğim renk oldu bordodan sonra:)

    *♥*Ceyda*♥*
    Sağol tatlım,nemlendiricili aslında ama,kurutmaması için altına baz sür öyle dene artık napcan:/

    *♥*Balböceği*♥*
    Sağolasın balııım eksik olma,daha güzelleri kalitelileri senin olsun inş....öperimmm !^^!

    *♥*Sena*♥*
    Nude tonlu bürsürü çeşit var orada kate serisinden aslında ama dudakta farklı duruyorlar,alt dudağa farklı üst dudağa farklı sürdüm ben hatta hangisi daha nude turucak diye :)

    *♥*Audrey*♥*
    Teşekkürler şekerim,sende güzel günlerde sür,Kokusu öyle ağır gelmiyor banada ama hoşuma gitmeyen bir meyve kokusu var sevmedim koku yönünden.

    *♥*Aysel*♥*
    İyi yapıyorsun ayselcim,bende çok kurutmaya sebep olmuyor ilk sürüşte ama akşama kadar durursa oluyor haliyle pul pul (:

    *♥*Grumpy*♥*
    Tabiki canım sen onu seversin ben bunu sevmem,kokulara karşı ilgiliyim ben en ufacık kokuyu bile alırım oyüzden kötü demiyorum ama hoşlaşmadım :) Tişikkürlerrr..

    *♥*Liby*♥*
    Evet ama 6 tl iken al kuzum hepsinden :) Sağol sibelcim hep birlikte,sürüşelim :)

    *♥*Meri*♥*
    Woww,süpersin bibikim (:

    *♥*Victoria*♥*
    Sağol sugar ;)

    YanıtlaSil
  12. merhabalar, yeni bloggerım:) blogunu da öyle gezerken keşfettim ve bu ruja bittim, rengi gerçekten çok güzel, sanırım alacağım:) watsonslarda var mı?
    ayrıca çekilişime de beklerim, benim ilk çekilişim, sevgiler

    YanıtlaSil
  13. *♥*Merhabalar belgin hanımcığım,*♥* hayırlı olsun yeni bloğunuz umarım güzel paylaşımlarda güzel yorumlarda buluşuruz sizinle...Bence alın deneyin indirimde kaçırmayın,evet evet watsonslarda zaten standı oradan ulaşabilirsiniz.Hemen geldim çekilişe katıldım merak etmeyin ...
    Sevgiler öpücükler :**

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁