13 Eylül 2013 Cuma

MİMMM# 5 # Kişisel sorularrrr :)




Paris tarafından tekrar mimlendim kendisine mimlediği için teşekkür ediyorum ve hemen başlıyorum :) 

Ve bendee mimliyorum :)

Pelin derin

Nihanla Makyaj
Liby liby 
Audrey

Yapmak isterseniz kapım herzaman açık :) 




1)Asla yapmam deyip de yaptığın bir şey?
Var tabi hangimiz hata yapmıyoruz ki hatasız kul olurmu :) ya ufak tefek şeyler aslında uzun uzun yazamam sanırım özele girmiş bu soru :)

2)En sevdiğin kelime?
Benim 2 tane yaramaz muhabbet kuşlarım var birçok kelimeyi söylüyorlar bebeğim aşkım diyorlar :) Sayelerinde bebeğimi çok sever ve çok söyler oldum bende,ben öğrettim ama onların azından bir başka şeker yaa :) Bebeyim,kuzum,cicim,minnoşum gibi sözleri severim sevdiğim kişilere söylerim.

3)En nefret ettiğin kelime?
Gülüm ! ve güzelim kelimeleri ! İkiside hoşuma gitmiyor söylemeyi ve söylenmesinden hoşlanmıyorum.

4)En çok kullandığın küfür yada küfür benzeri kelime?(çok da kötü olamaz değil mi)
Aa.çok kötü olamaz tabikide ayıpsın :) Çok sinirlenince salak manyak gibi bilindik şeyleri söylerim ama tabi sevdiklerime ve değer verdiklerime söylerim çünkü onların yaptıkları şeyleri önemsiyorum haliyle susamıyorum incindiğim için.Bazende hiç birşey söylemem sadece ağlarım,rahatlarım :S  Çokda off çekerim :S

5)En çok hangi kitap/dizi/film karakterinin gerçek olmasını isterdin?
Casper :) Gerçi bu çizgi film ama olsun sayılırmı bilemedim .Bütün romantik ve sonu güzel filmlerin gerçek olmasını isterdim . Sıradışı filmleri ve olayları seviyorum.

6)Seni kızdıracak ne yaparlarsa katil olursun?
Ay Allah korusun be o nasıl söz öyle ! Katil olacak kadar imanım güçsüzleşmedi daha .

7)Gözünü kör eden bir şey? (aşk gözünü kör eder derler ya öyle)
Ayakkabı:) Ayakkabıları görünce o an ne varsa duruyor sadece onlara doğru yaklaşıp bakmaya başlıyorum :)  Aşk' her sevenin gözünü kör ederkiii :p Aşktan çok sevgi&sadakat kör eder benim gözümü,düzgünse o kişiye herşeyimi adarım.

8)Dostunun erkek olmasını mı kız olmasını mı tercih edersin?
Fark etmez hangisi kafa dengi çıkarsa o senin dostun oluyor zaten.

9)Unutamadığın bir gençlik/çocukluk anın?
Hihi var birkaç tane de hangisini anlatıyım :) İlk okuldaykene dersin ortasında  (şuan yazarken kahkalarla gülüyrum):)  birden bire elimdeki lego gibi plastik şişeleri masaya vurarak şarkı söylermişim :)) Oldum olası uzun derslerden sıkılmışımdır zaten,ilgisiz bir öğretmenimiz vardı tokat atardı bize :/ Ah ah .. tekrar çocukluğuma dönesim yok :) 
Sesin güzelmi derseniz her farklı kişinin konuşmasını ses tonunu taklid edebiliyorum ve her tarz şarkıyı söyleyebilirim ,ama sanatçı olmayı hiç istemedim :)

10)Herhangi bir soruya verdiğin en saçma cevap?
Hımm.. olmayadabilir...hihi haha hoho gibi gbii şeyler ... :)




SEVGİLERİMLE 


3 yorum:

  1. Hahaha şarkı söyleme olayı çok tatlıymış Kokoş'um. :) :D

    YanıtlaSil
  2. Bu ay mim ayı galiba :))
    Ben de seni eğlenceli sorularla mimledim.
    Yapmak istersen eğer
    http://mor-rimel.blogspot.com/2013/09/eglenceli-mim.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. **Liby**
    Hihih sorma sibelimm ya :)

    **Mor**
    Galiba öyle yapa yapa bir hal oldum :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁