13 Eylül 2013 Cuma

***Oriflame Power Shine ''Golden Red'' Ruj***





Helüüüüüürüüüüvvv :)
Bu güzel kırmızı kızımla  karşınızdayız 
(:


 Oriflame bazı ürünleri güzel demiştim,bu güzel rujumda onlardan biri !

 Genede baya kullanmışım,kalan miktarı ve görüntüsü bu kadar hergün sürsem bitecek derecede kendileri !


Böylesine içinde güzel altın ışıltılar bulunduran bir rengi var ! Bu ışıltılar dudakta dahada belirgin.

İndirim bölümünden 4-5 tl gibi fiyata almıştım normalde fiyatı 7-8 tl arasında diye biliyorum.

Dudakta hiç ağır durmayan,ışıltılarına hayran kaldığım yine ender sevdiğim kırmızı rujlarımdan biridir.

Kalıcığı öyle çok olmasada birşey yiyip içmesseniz sizinle gün bitimine kadar kalıyor.(evde denedimde ordan biliyorum:)...)

Kokusu :) ah o kokusu yokmu ! elma elma tatlı bir elma kokuyor meyveli gibide sanki ama bariz elma kokusu ama çok güzel ...

Nemlendiriyormu derseniz? hımm..sanırım evet,çünkü ne zaman sürsem dudaklarımı kurutmadı ve hafifde bir yağlı yapısı var rujun,seviyorum ruju uleynn :)

Malesef son kullanma tarihi geçeli bir ay olmuş :) Sorun değil no panikto,ben kullanmaya devam ediciğim atmam kolay kolay !




Alıp denemenizi isterim,indirimde görürseniz kaçırmayın bence.Yani kaçırılmamalı bu cici rujlar,6-7 çeşidi var diye de hatırlıyorum.









Mucukkkk hepinizi öpüyorum güzeller !!
Sevgilerimle daima güzel gülen dudaklarınız ve ışıldayan kalpleriniz olsun !





5 yorum:

  1. çok güzel bi şekilde anlatmışsın hoş da bir rengi var :)

    YanıtlaSil
  2. Çok da kırmızı gibi durmuyor rengi ama çok güzel duruyor :)
    no panikto çok iyi :))
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Rengine de fiyatına da bayıldım Kokoş'um çok uyguna almışsın. Takibe alayım hemen bu ruju indirimden kapayım bir tane. :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi,ışıltısı hoş duruyor güle güle kullan kuzucugum :)

    YanıtlaSil
  5. **EDA**
    Beğenmene sevindim,Teşekkürler edacım,:**

    **HAZEL**
    Evet canım hafif turuncumsu gibide demi bende farkettim =) hihih

    **LİBY**
    Eh öyle oldu birazcık:} İndirim sayfasında oluyor bazen,görürsen hemen kap sibelcim kaçırma :)

    **MERVE**
    Sağol minnoşkom bende seviyoyum ç00k :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁