15 Eylül 2013 Pazar

*** Avon Extra Lasting Plump And Stay ''Plump peach'' ***




En sevdiğim şeftali tonundaki likit rujlardan birisidir,
Avonu bunu ürettiği için tebrik ediyorum :


 


 Uzun süreli kalıcı ruj anlamına gelen bir adı var,kendiside gerçekten süper !

 İlk sürdüğümde ıslak bir görüntü var ama bir süre sonra matlaşıyor ve kuruyor ve dudağa yapışıyor! Arkasındaki şeffaf gloss tarzındaki parlatıcıyıda bu ruj sabitlendikten hemen sonra sürüyorum.

 Şeffaf tarafı nanemsi kokuya sahip,dudaklarımı karıncalandırıp&yakıp hafifde dolgunlaştıran bir özelliğe var.

 Şeftali rengindeki tarafda ağır bir kokuda,resmen ekşi bozuk bir şeftali kokusuna sahip ama rahatsız olmuyorum.

 Normal bir dudak yapınız varsa yani çok küçük olmayan,dudaklarınızı olduğundan dolgun ve düzgün gösterecektir.Ben bu özelliğine bitiyorummm!

 Eğer parlatıcı tarafınızı sürmesseniz dudakları kurutuyor ve çok iyi göstermiyor,aklınızda olsun.

 Dolgunlaştırıcı tarafını ve ferahlatıcı etkisini çok seviyorum keşke biraz daha ml'li olsaydı :/ Gördüğünüz gibi bitti bitecek.:/





12tl ye falan almıştım sanırım yani öyle çok ucuz değildi.hala varmı bilmiyorum ama bu güzellikte bir likit ruj bulamassam sanırım tekrar avona uğrayıp aynısından ediniceğim,bence diğer renklerinin arasından en güzel rengide bu!



ڪےevgilerimle !


3 yorum:

  1. Çok güzel bir ürüne benziyor!!! :)
    Güzel günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  2. bende serinin ruju vardı, baya uzun süre severek kullandım. kalıcılığı iyiydi.

    YanıtlaSil
  3. **aylin**
    Teşekkürler ama güzelde kelimemi gerçektende süper !!

    **Yabanmersini**
    Bununda kalıcılığı bir ruj kadar iyi,rujunu denemedim ama merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁