11 Eylül 2013 Çarşamba

⊱❤乇coTools Concealer Fırçası ❤⊰ Ve Tasarımı ⊰




Fırça hakkında yorumumu & fırçamın ilk hali ve son halini görmek istermisiniz ?

Ozaman hadi buyurun başlayalım görsellere bakmayı ve yazıları okumaya !



 İngilizcesi çok karışıktı hiçbirşey anlamadım :S 
Siz anlarsınız diye çekip koyayım dedim,sanırım birkaç özellikten bahsediyor.

 Fırçanın dik ve asil duruşu :)

Buda en en yakın görüntüsü !



⊱ Fırça'nın kıllarının sıklığı süper derecede iyi !

⊱ Göz altıma kaş altıma concealer uygulamasında kolayca dağıtabiliyorum.

⊱ İz bırakma gibi çizgilenme gibi bir sorun olmuyor,zaten concealer uygulamasından sonra mutlaka pudra geçerim o bölgeye,daha sağlam ve göz altıma sürdüğüm kalem akıp dağılmasın orada diye.

⊱ Sakın dik ve sık olduğuna bakmayın asla can yakıp tahriş etmiyor yumuşacık ve ucunun sivriliğinden dolayı alt kirpik diplerime kadar uygulama yapabiliyorum.

⊱ Tek kelimeyle bayıldımm bu fırçaya ne dökülme yaptı ne başka birşey.

⊱ Sağlamlık açısından on numara 5 yıldız :) herkes tarafından beğenilen ve sevilen bir seriydi zaten.

⊱ Gratisteki bir indirimden 10 TL ye almıştım .

⊱ Far uygulamasında nasıl denemedim ama iyi güzel süper diyenler var en kısa zamanda denemek istiyorum.



Bu fırçaların renklerini ilk gördüğümden beridir beğenmiyorum, yani daha güzel ecotools adına yakışan hoş bir renk tasarlanabilirdi olabilirdi dedim ve bakın ben ne yaptım :)


⊱ Yakın zamanda bir cam boyamak istediğim için kırtasiyeden 3tl ye yeşil cam boyası aldım,
Rossmandanda 2tl ye far fırçası aldım bunu boyamak için :)Diğer normal bu işler için olan ucuz fırçaları sert buldum çünkü en yumuşağı en güzeli rossmanın far fırçasıydı.

⊱ Sonraa,fırçamı boyama başladım,çabucak kurudu.Ve rapsodinin su yeşili ojesiyle üzerine nokta noktalar benekcikler yaptım,ama bazı noktaların rengi kahverengi gibi gözüktü sonradan:P en sonda verniklemek yani parlaması kaygan olması adına ''Cecile marka'' normal beyaz ojelerin en sonuna geçtiğimiz ciladan sürdüm ve sonuca ben bile bayıldımmm!!!


Bende sadece bu fırçası var belki daha sonra diğer concealer fırçasınıda alabilirim bilmiyorum.Fırça kullanımı arada lazım oluyor,gerek göz farında gerekse eyelinerda falan şart oluyor.Onun dışında bb krem sürerken bile
fırça kullanmadım hiç,benim eklips süngerim var ve biz çok iyi anlaşıyoruz
onla,yazısıda en kısa zamanda gelecek.





ڪےevgilerimle !





8 yorum:

Nihanla Makyaj dedi ki...

Çok şirin olmuş bebeğim :)

AYSEL KAYA dedi ki...

şuu sıralar bir fırça furyası aldı başını gidiyor. ben ellerile mutluyum aslında ama özenip de fırça seti sparişi verdim bekliyorum bakalım. bu fırçayı burun konturunde de kullanblirsin. uyguluyorsan tabi. ben burnumu konturlemyorum.

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

cannım cok tatlı olmuss guzel gunlerde kullan :)

audrey dedi ki...

çok güzel olmuş gerçekten üşenmesem keşke..

KozmetikHikayeleri dedi ki...

Ay ya supersin sen nasl da aklına gelmis çok güzel olmuş ;)

Melislicious dedi ki...

aaaaa hiç aklıma gelmezdi fırçaya DIY yapmak süpersin cnm yaa, hergün kullandığım bu güzel malzemeleri biraz renklendirmek lazım, çok daha eğlenceli olmuş:)))
buarada bu fırçaları ben de hep görür merak ederim bir de doğal bir malzemeden galiba öyle bi özelliği vardı. Fırçalarımı değiştirecektim zaten ben de bundan alayım:P

Buse Çakan dedi ki...

Bende bu fırçayı severek kullanıyorum evet makyaj malzemelerini seviyoruz ama böyle üstlerinde ufak tefek değişiklikler yapınca daha çok seviyoruz çok güzel olmuş güle güle kullan:)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

❤Nihan❤
Teşekkürler kujumm muah :**

❤Aysel❤
Bende mutluydum aslında tatlım,taki gözüm mikrop kapana kadar:/ Ondan sonra fırça alayım bari dedim,burnum küçük ve düzgün aslında kuzum ama,ne için kontür yapılır buruna ona bi bakıyım ben ona göre yaparım yada yapmam :)

❤Balböceği❤
Sağol canım,ya dimi amaaa <3

❤Audrey❤
Çok çok mersiii,Üşenme canım! :)

❤Kozmetik❤
Tişikkürler gizemcim,çok naziksin!
=}

❤Melis❤
Ay çook mersi melisciğim ya!! çok mutlu oldum beğenmene,öperim :**

❤Buse❤
Diğerinide bugün aldım tatlımu,air olanı :) hem far için hem concealer için kullaniciğim.. çok teşekkürler senin güzel yorumuna..