17 Eylül 2013 Salı

***MAX FACTOR ''Peach Rose'' ***





Şeffaf güzel bir gloss da diyebiliriz aslında ;) 




**Nemlendiriciliğini seviyorum,kuru dudaklara sürdüğünüzde yumuşacık yapıyor.

**Kokusu ekşi bir şeftali kokusu açıkcası çok güzel bir kokusu yok !

**Renk vermesi çok açık bir şeftali rengi olduğu için,kalıcılığı konusunda birşey diyemiyeceğim.Ben bunu sade dudağa kullanıyorum,bir rujun üzerine sürmek için başka glossları tercih ediyorum.

**Fırçası oldukça kadifemsi çok yumuşak sürümünü seviyorum.

**Kilitlenen bir kapağı var pratik açılıyor kapanıyor,kabıda minicik tam çantaya atmalık.


**Özel günlerde kullanırım diye almıştım,çok kullanmıyorum bitmesin diye içindeki miktar gözükmüyor akışkan olmadığı için bende kıyıp kullanamıyorum arada bir dudaklarıma sürüyorum evdeyken okadar .





Tavsiye edermiyim,
ederim evet gratisde falan bir ara indirimde görmüştüm 
20-22 tl civarındaydı galiba biraz daha aşağıda olabilir.
Alıcaksanız kırmızı gibi belirgin renkleri alın derim,
memnun kalıcağınızdan eminim.




ڪےevgilerimle !




8 yorum:

  1. Max factor'e gerçekten bayılıyorum. Özellikle pudrasına. Lipgloss ve kalem rujunu merak etmekteydim. Yorumların üzerine indirimden alabilirim. :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bir rengi var :)

    YanıtlaSil
  3. **Liby**
    Pudrasına hiç bakmadımda denemedimde canım,du bi bakım :} Alırsan seveceğine eminim seninde kuzum,ama önce vicdanını rahatlatıp bir iki ruj bitirip öyle al ziyan etme ötekileri :P

    **Eda**
    Evet güzel rengi var ama dudakta belli bile değil (:

    YanıtlaSil
  4. glossları boşverben sevmiom :) makyaj düzenini çeksen glossuz olanlarımesela ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy max.olur cirkinmi olur ♡♡ bayıldım

    YanıtlaSil
  6. **Aysel**
    Tamda gloss denemez bunlara :) Makyaj düzenim baya karışık şuanda çekmesem daha iyi :)

    **The**
    Marka merakım asla yoktur benim,elbet aralarında kötü ürünlerde var,ne kadar markada olsa pahalıda olsa :/ Bende bayılarak kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bu yazıdan sonra indirimde gördüğümde kaçırmaycağım ürünlerden biri oldu,teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  8. ** selbi **
    Ay eski yazılarımımı karıştırdın kuzum çok sağol <3 alınabilir yani kalitesi güzel.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁