17 Eylül 2013 Salı

Ⓓ Ⓘ Ⓨ ''Kendin Yap'' Ruj Yapımı Ve Tavsiye kanalı.com'dan Güzel Bir Jest !



Güzel oldu güzel ;)



 Malzemelerimiz ve yapım !

Malzemeler özel ve güzel ;) 
Bana fazlasıyla simli gelen turuncu gibi dudaktada oldukça koyu bir şeftali duran bir ruj vardı,bende onu kullanamayınca napsam netsem diye düşünürken,birde baktım bu hale gelmiş :)
**
Şaka bir yana 
büyük bir cam kasenin içine ruju koydum,birazda avonun şeftali tonlu allığından içine fırçasıyla tozuttum
**
daha sonra burts bee'nin ballı nemlendiricisinden 2-3 parça bıçakla minik minik kesip içine koydum.
**
Ve mikro dalga fırına koyup erittim sonrada bu minik kabın içine akıtıp buz dolabına koydum.
**
Kokusu yoğun bir şekilde burts bee kokuyor,yapısı ve nemlendirmeside cabası ! 

Sonuç bu şekilde :)



KANALD SHOPPİNG VE TAVSİYE MELEKLERİME TEŞEKKÜR EDERİM !

Kendileriyle yaklaşık hemen hemen 2&3 aydır beraberim,bu bana göndermiş oldukları ilk hediye ! shoppingle anket sonucu sayesinde tanıştım ve kapıma aniden geldi.İçinde pembiş çok şirin bezden ped çantası *3 adet indirim kuponu ve 5 adet katalog bulunuyor.

Kendilerine buradan ulaşabilirsiniz 

Bu güzel süpriz için çok teşekkür ediyorum ! 
İhtiyacım olanda birşeydi aslında her kadının çantasında bulunması gereken güzel bir çanta.
Hemen hemen herkese göndermenizde ayrı bir incelik...



Sevgilerimle 
M.kokoş



2 yorum:

  1. ben de kaşıkla yapmıştım bloğumda da var hatta yapılışı güzel oluyor :) sn de gzel gnlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Tam istediğim kıvamda oldu hoşuma kaçtı açıkcası benimde :) sağol ayselcim güzel yorumun için !! ^^

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁