12 Eylül 2013 Perşembe

***AVON 'Ꮶırmızı Ꮢuj' ***






Helüüürüüüü  privieddddd a Dostlar ! :)






En sevdiğim kırmızı rujlarımdan biride avo'nun bu ortası beyaz olan nane ferahlığında dudaklarımı yakan bu rujudur!

Kalıcığına rahat 10 üzerinden 8 veririm.

Dudaklarımı yakıyor düzgün bir görüntü sağlıyor.

Mat bir ruj değil aynı zamanda nemlendirme sağlıyor.

Dolgunlaştırma özelliği var ama öyle çok şişireyim diye aman aman bir etkisi yok,tabi yinede güzel seviyorum !


Tam ayarında güzel bir kırmızı,bazen çok cart kaçıyor diye sürüyorum daha sonra peçete yardımıyla geri siliyorum dudağımdan,o kalan rujun doğal rengine bayılıyorum hatta üzerine parlatıcı sürdüğümde yine kıpkırmızı oluyor okadar pigmentli ve kalıcı bir ruj.Almak isteyeniniz olur ise kaçırmasın alsın denesin bir derim ortası böyle yakan kavuran rujların serisi hala varsa kaçırmayın!





¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• ¸¸.•¨¯`•¸¸.•¨¯`•
 SEVGİLER 

5 yorum:

  1. çok güzel bi rengi var :)

    YanıtlaSil
  2. Kırımızı ruj hastası olarak rengini bende çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. privied,kak dila ? mne oçen panravilas eta pomada :)

    YanıtlaSil
  4. kırmızı delisi olarak bu rengi tuutum:))) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. *Eda*
    Bincede yani :)

    *Kermit*
    Bende beğeniyorum<3

    *Aysel*
    Oo merhaba ayselim iyiyim sen nasılsın :) Haroşa haroşaa :P döktürmüşsün dostummm :)

    *Makyajlı*
    Ne delisi varmış bu kırmızınında demi yeea (: Sağol ciniim güle güle sürüyorum zaten :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁