24 Eylül 2013 Salı

●-●-●Göz Makyajım-3-●-●-●(Sonbahara Özel)





Kullandığım Ürünler !

Lorealin 3'lü kahverengi tonlarındaki farından kullandım,
siyahın asilliği kadar kahverengininde asil bi renk olduğunu düşünüyorum !
En net çektiğim görsel bu olduğu için renkler iyi yansımıştır inş.

Essence'nin siyah eyelınerini çektikten sonra,göz içime ve kirpik diplerime mis ten markasının yeşil simli kalemini kullandım,malesef belirgin bir görüntü olmadı ama bütünüyle baktığımda güzel durdu.
Saçlarımı yukardan başlayarak ördüm ve arkada topladım,
yanlardan tek tek saç çıkardım.
●-●
Benim için makyaja göre saç şekli çok önemli.
Siyaha  boyadığım saçlarım,
diplerinden kendi rengine dönüyor,
artık boyamıyacağım demiştim çünkü,sanırım böylesi daha iyi (:
●-●
Soft makyajlara bayılıyorum buda öyle sade doğal bir makyaj oldu,
tamda eylüle yakışan sonbaharlık bir makyaj.
Umarım hoşunuza gitmiştir !




Sevgilerimle 



20 yorum:

  1. Makyaj çok hoş olmuş tam benlik!! Doğal, göz yormayan ve insanın güzelliğinin önüne geçmeyen kendi güzelliğini daha çok ortaya çıkaran bu soft makyajları çok seviyorum ki sana da çoooooook yakışmış ^,^ Sabah sabah gözüm gönlüm şenlendi ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelsin çok :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. canımya ennn sevdiğim ton bu gözlerde. ne de güzel olmuşsun tü tüü tüü sana

    YanıtlaSil
  4. Ben dudaklarina kullandigin ürünü merak ettim çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. benim en sevdiğim makyaj tipi çok çok yakışmış ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Pek güzelsin, çok da güzel olmuş kokoşçum :)

    Rimelin yazıyor muydu? Göremedim.

    YanıtlaSil
  7. tam sonbahara yakısan bir makyaj olmus:)
    doğal durmus
    hatırlatma yapacağım bir de cekiliş yazıma yorum yazmayı unutma sakın:) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Kokoş'um çok tatlı makyaj olmuş ama sen daha tatlısın kiii. <3 <3

    YanıtlaSil
  9. çok hoş sonbahara uygun bir makyaj olmuş :) sana da çok yakışmış bu tonlar

    YanıtlaSil
  10. Wooow bu kadar güzel yüzün vardı da neden bunca zaman sakladın:) vallahi çok hoş olmuş makyajın:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş makyajın tatlım bayıldım:))

    YanıtlaSil
  12. Oyy bebeğimin güzelliğine bakk! Maşallah sana ya. Makyajı çok beğendim kuzum ellerine sağlık. Artık yüzünün gözüktüğü makyaj yazıları isterizzz ♥♥

    YanıtlaSil
  13. ●-●Ceyda●-●
    =)Çok doğru söylemişsin tatlım,bu tonları seviyorum,bu güzeeell yorumun için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.^^

    ●-●Pekbilmiş●-●
    Valla utandırdın beni kuzum ne dicemi bilemedim,o senin kalbinin güzelliği çoookkk tişikkür ediriiim mmuaaaah !!! (_:

    ●-●Aysel●-●
    Sanada yakışır beybi sende dene biara,asyacıktan fırsat bulur isen :) Ay yüzüme tükürme kız,du popişimi kaşıyım :) Yeriim^^çok tenkss ayselişkom...

    ●-●Ebru●-●
    Essence 01-nude dudak kalemini hafifçe içine uygulayıp,daha sonrasında golden rose'nin glosunu sürdüm üzerine canım,çok sağol...

    ●-●Boşnak●-●
    Seninde yorumuna sağlık özlemcim çok mersi <3

    ●-●Turbo-●-●
    Ayy..!!Teşekkür ederim bebeyim,=) sorma ya rimeli unutmuşum resim çekerken koymayı,sonrada nasıl olsa farkeden olmaz diye yazmadımda tekrar çekip koymadımda,amaaa bir fark eden olmuş görüyorum ki,baya pür dikkatliyiz yani =}}}Rimel avon'un color trend markasından canım.

    ●-●Biricit●-●
    Beğenmen mutlu etti canım bendende sevgiler çok,katıldım çekilişede :**

    ●-●LibY●-●
    Uyyşş siboşum,teşekkkürler tatlım benim <3

    ●-●Zuhal●-●
    Cesaret edemedim sanırım kujum ya,:)Öperim !! Çok teşekkürler zuhalciğimmm ❤

    ●-●Makyajlı●-●
    Çook Sevindimmm beğenmene şikerim çok mersiii ...;)

    ●-●Buse●-●
    Bak şimdiii!!❤Şımartma beni zaten çok nazlıyım birde şımarık kız olmıyım =)Muuuucukkss kuzucum sanada ç♥k ç♥k teşekkür idiyorum bibikim, inşallah ama vaktim oldukça foto çekiyorum canım işte,böyle yarım yüzle devam et tam göremessin benden =) İstediğin makyaj tonları varsa söyle ama yapmaya çalışırım :P

    YanıtlaSil
  14. canım cok guzel dogal olmussss sende cok guzelsin :)))

    YanıtlaSil
  15. Kokoşum ne tatlısın sen öyle?Fotoğrafını ilk defa görüyorum sanırım maşallah sana ❤

    YanıtlaSil
  16. Aynen herkese katılıyorum maşallah çok güzelsin makyajında çok güzel olmuş az makyaj en iyisi:)

    YanıtlaSil
  17. Bebeğim sen yeterki yap benim için ton farketmezzz ♥ Ama biliyorsun favorim kahverengi tonları :P Olsun yüzünün yarısını görelim böyle de çok güzelll ♥

    YanıtlaSil
  18. En son ben geldim :):) Gizemli kimliğini,yüzünü en merak edenlerden biri bendim sanırım .Pürüssüz bir ten ,kaş,göz herşeyin yerinde maşallah !!
    Daha çok makyaj yazısı isteriz artık güzellik.

    YanıtlaSil
  19. ●-●Balböceği●-●
    Oy.oy!!bebeyim çok naziksin çok teşekkür ederim bu güzel düşüncen için =}

    ●-●Paris●-●
    ❤Canım benim o senin kalbinin tatlılığın ya,çok sağol çok mersiii,evet göz makyajım vardı daha önce ama yarım yüzümü ilk görüyorsun =}}
    Öperim :**

    ●-●tgfbt●-●
    Çok teşekkür ediyoruum kuzum benim,inşallah kalbimde güzeldirde cennete giderim =)

    ●-●buse●-●
    Vaaay..!Tamam kuşum ozaman anlaştık,ama sanırım birdahakine kırmızı tonlarını kullanıciğim :P kopya verdim sana :) yeyiimm balım senin o güzel gören gözlerinii!!

    ●-●Merve●-●
    Aaa..!! seni ozaman ilk başlarda beklerdim kuzum olmadı şimdii baak :))neyse artık birdahakine afettirirsin kendini yiiivrum =}} Yeyiim senide <3 mersi bebeğim o senin güzel rujlu dudaklarının güzelliği beeh hehe :) Gelcek gelcek merak etme,hemide kırmızı rujlu bir makyaj gelcek kısa zaman sonra...

    YanıtlaSil
  20. Aaaayy maşallaaaaahhhh çok güzelsin ben bu makyajını yeni gördüm:)) Kırmızı ruj da yakışıyor böyle doğal tonlar da sana:)) Cildin çok güzel ona da ayrı bayıldım ^_^

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁