26 Mart 2013 Salı

İKEA ''Ҡüçük вir Ɠezi''....

Dün İkea'ya gitmiştim nasıl güzel ev eşyaları var,koltukların ev eşyalarının fiyatları çok uçuk olsada bayıldım bakmaktan kendimi alamadım doğrusu.
Saatlerce baktım en çokta mumlar ve dekorasyon bölümüne bak bak bitmedi!
Birkaç parçada birşeyler aldım hem ikeadan hemde Anatolium*Avm ile Nata Vega*Avm'leri yan yana olunca haliyle Rossman&Gratise girdim ve oradanda birkaç şey aldım,onlarıda ayrı bir başlık altında yazacağım.
Sizlere İkeadan çektiğim resimler arasından çok beğendiğim birkaç parça birşeyler göstereceğim,resimleri çekerken yamuk yumuk olan ürünleri düzeltip öyle çektim düzenli durması göze hoş gelmesi açısından.Umarım zevklerimi beğenirsiniz,evini yenileyecek olanlar için yeni birşeyler alacak olanlar içinde fikir olur
 
Gerçek çiçek değiller tabiki,yapma-mapma bir çiçek felan ama en güzel görünmeyen biryeri bile güzelleştirebilirler diye düşünüyorum.
 Saksıların içlerine tek tek yukarıdan alıp çiçek koydum uyumlu oldu,saksıların şekil ve renklerine bayıldım bittim...
Bu yeşil aydınlatmaya bayıldım aşağısına da çiçeklerin,tabak,çatal bıçak kaşık ve bardakların olduğu bir sofra hazırlamışlardı bu şekilde çektim yeşil çiçeklerle hoş durdu.
★ 
Tanesi 7tl'idi,çok daha güzel duruyorlar seviyorum bu japon feneri denen aydınlatmaları.
                                       ★                                                                        
Şu Şirin ekmek sepeklerine de bir bakınBezden yapılmış çok hafif yapıda,heryere de sığar,renk çeşitleride mevcut fiyatlarıda çok uygundu.
★ 
★ 
Su dalgası şeklinde bir aynaydı buda,çok beğendim!
★ 
Çok amaçlı şık teneke kutular,ister çay kahve,şeker,kalem makyaj malzemesi akla gelen herşey konulabilir bence bunlara,daha çeşidi çok ama ben bunları beğendim.
★ 
13-yada 16 tl arasında idiler yalnış hatırlamıyorsam okadar tatlı bir tepsiki bunlar göstermesem olmazdı.
★ 
 Şişşт!şeklindeki bu resim hep hoşuma gitmiştir arkadaki resimlerde fena değildi hani,resim uygun bir fiyatta idi fakat nişan-düğün hazırlığı içinde olduğumuzdan şuan için gereken eşyaları aluyoruz,malum maddi durum çöküntüye giriyor bu işlerde(:
★ 
Buda başka bir resim ördekli fotograf,çok çok şiriindiii bu ya çocuk odalarına çok yakışır,koridorada güzel olur aslında(:
★ 
Ah ahh..bu çerçeveler bana pek bi nostaljik geldi.Haydi gelin sizide bir çekeyim dedim,beyazlar çok şıktı diğer renkli olanlarda değişik ve güzeldi.
★ 
 Minder&yastık artık ne derseniz şunun güzelliğine bak bak yetmez,uyurum ben bununla!
★ 
Deseni harikaaa bir koltuk,fiyatı okadar pahalı değildi heryere de uyar bence seviyorum böyle yazılı resimli desenleri.
★ 
Gelelim biz kokoş kızlarla alakalı olan bu güzel parfüm şişelerine,ister kolonya ister açık parfüm koyun,3'lü Set halinde 30tl bu şişeler,içinde parfüm kalmıştı azcık sıktım,zevkli bir kullanımı var çok görsel şık duruyorlar bayada büyükler yani.
★ 
Rengareng plastik sprey FıS FıS şişeler.
 Çeşit çeşit mumlarla karşılaştım,mum bölümüne girerken zaten anlamıştım miss gibi yayılan kokulardan,nefis kokuda şipşirin mumlar vardı mumluklar vardı.
Bunlardan  birkaçı. 
 

Son olarak bu klasik beyaz saatlerle bitiriyorum resimleri,umarım fotografları beğenmissiniz ve kafanızda bir fikir oluşmuştur.


Sevgiler...








2 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Öncelikle bloğumdaki güzel yprumların için teşekkürler.Ikeayı bend e çoks everim.Çeşit çeşit renk renk harika şeyler var.Kapaklı teneke kutuları görsem mutlaka alırdım,denk gelmedim malesef.Bu arada yanlış anlamazsan minik bir öneri;fotoğraf renkleriyle çok oynama.Bakınca ne olduğu belli olmayan soluk şeyler görünüyor.Dah net,beyaz ışıklı ve yalın halde kalmaları şık olacaktır.Sevgiler,

кoкoş dedi ki...

Rica ediyorum,yorumunu biraz daha düzgün yazsaydın keşke,okumakda zorluk çektim.
Aşağıdaki resimler gayet net ve ne olduğu anlaşılacak şekilde zaten insanlar ne olduğu bilir görünce,amaç fikir edinmelerini sağlamak,ki böyle daha görsel ve hoş duruyor saatlerce uğraşıyorum güzel gözükmesi ve net anlaşılır olması için genede Önerin için teşekkür ederim.
Sevgiler