25 Mart 2013 Pazartesi

MİNİK BİR ALIŞVERİŞ ♡

 Head&Shoulders:İşte bugün Rossmandan aldığım hassas saç derisi bakımı''normal saçlar''için olan aloveralı bir şampuan,son kullandığım şampuanlardan sonra bundan büyük beklentiler içerisindeyim!Nolur iyi olsun yeniden elseve'e dönmek istemiyorum:/Fiyat-11tl

Garnier Saf Ve Temiz 3'ü Bir Arada Temizleme✦Peeling✦Maske:Kil içeriyor,siyah noktaları,gözenekleri temizlemede,cilt tonunu düzenlemede etkisi büyükmüş.
Birçok kişi memnun bu üründen bende yeni alır almaz bir kez denedim siyah noktam yok ama kahverengi lekelerin gittiğini gördüm ben bunu çok seveceğime eminim(:
Fiyat-10tl

Natural Touch Concealer *01*Rival de LoopBerlin:Rossmandan aldığım göz altı kapatıcısına en sonunda kavuştum,benim bulunduğum yerde sürekli en açık rengi olan*1*numarası bitiyordu bende başka bir alışveriş merkezinde görünce kaçırmak istemedim kaptım birtane,lorealden bir kapatıcım var aslında,onu çok kullanmamak için bunu almak istedim,kokusu güzel alterna'nın da vardı hatta ordaki bir kadın kullanmış tavsiye etti bitkisel falan dedi ama kokusu okadar berbattıki dayanamadım daha fazla.Fiyat:6,49tl

Dawid WalkerAçık parfüm:Parfümlerim artık iyice bitmeye başlamıştı,bitenler yazımda da görüceksiniz zaten,yavaştan parfüm alma zamanımda gelmişti hani bende çok sevdiğim markanın açık parfümünü aldım bugün''Coco Chanel''Adlı orjinal parfümün açığını,ne yalan söyliyim orjinalinin tester boyunu kullandım ama bu orjinalinden daha hoş kokuyor,alıpta denemek isteyen varsa ya Dawid W.yada DP markasının açık parfümlerini kullanabilirsiniz iki markanınkilerden de alıyorum iki yerde ayrı ayrı güzeller fiyatlarıda çok uygun.2 parfümün fiyatı 20Tl

Beauty Formulas Kayısılı maske(15ml):Gratislerde satılan bu maskelerden sık sık alıyorum watsonsdakileride kullanmıştım,bu çeşitlerinide yeni aldım bakalım etkisi hemen belli olucakmı maskem biter bitmez deniyip yorumlayacağım.Fiyat-2tl

Purederm oksijen maskesi(3,5ml iki tane):Yaban mersini özlü,sürdükten bir süre sonra köpürüyormuş sanırım,merak ettiğim bir maskeydi buda.Fiyat-2tl


evgiler  

2 yorum:

  1. şampuandan bence memnun kalcaksın
    ben pembesini kullanıyorum 2 senedir saç döküyor biraz
    ama ne kepek ne yağlanma hiçbirşey yapmıyor
    veee miss kuaför bile soruyor saçların çok güzel kokuyor deyip dururyor
    ama dediğim gibi saç döküyor

    YanıtlaSil
  2. Benimde en son kullandıklarım saç döküyordular nefret geldi down under serisinden:/İnşallah dediğin gibi iyi gelir.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁