7 Şubat 2022 Pazartesi

REXONA CLİNİCAL | KADIN ERKEK DEODORANT KARŞILAŞTIRMA

 

Merhaßa !

Deodorant kullanımı gerçekten çok önemli, ve iyisiyle kötüsü ile anlattım.


 




Neredeyse 2,5 aydır kullandığım bu mucize keşke daha önce alsaydım dediğim stik deodorantlardan bahsedeceğim sizlere. Bİkere Terleme yada özellikle kadınlar beni anlıcaktır, lazer sonrası o geçmeyen değişik yanık tarzı bir koku Olur Ya hani o tarz yada ter kokusu problemi olanlar mutlaka alıp bana dua etsin☺️ Her zaman ki gibi Avantaj ve dezavantajları ile anlatacağım👍🏻Trendyol kampanyasından almıştım, 2 ürün çok uyguna geliyordu kadın olanından 1 tane kalmıştı bende mecbur erkek alım madem hem daha güzel kokar dedim fakat hiç beğenmedim etki olarak aynı ama sevmedim fresh hafif de aslında ama bana pis koktu bilemiyorum zevkler renkler tabiki neyse..
✨1 kullanım bile yetiyor cidden arkasında yazdığı vaadlerin fazlası var azı yok, duşa girip çıksam kullanmasam bile devam ediyor yani peş peşe 3 gün kullanmadığım günler terletse bile asla koku oluşturmadı beni bu ozelliği şaşırttı tabiki.
✨Kıyafetlerime leke yapmadı.
✨Alttan çevirmeli olduğu için 2 koltuk altımada kolayca uygulama yapabildim.
✨Tek olumsuz yönü kaşıntı yapması oldu aslında birkaç kişiden duydum ama o zamanlar yeni kullanmaya başladığım için alla alla falan dedim ama yaptığını 1.ayın sonlarına doğru falan farkettim🙂 1 hafta ara verdim sonra geçti tekrar başladım tekrarladı derken kafama göre ihtiyaç anlarımda haftada maxımum 1 yada 2 kez kullanıyorum artık şuan aramız iyi. Alerjik bi bunyem var ama iyikide biraz daha kullanıp yorumlamışım en azından neyle karşılaşıp karşılaşmayacağınızı bilirsiniz.Sizde olur yada olmaz bilemem içerik kısmını ekledim içindekilere bakın inceleyin.
✨Alırmısın dersen evet👏🏻çünkü hergün deodorant kullanmak mı yoksa 1 gün kullanıp 2 gün rahat etmek mi? evet pahalı ama kesinlikle hakediyor. 2 sini 130₺ falan almıştım yalnış hatırlamıyorsam. Gene indirim olursa stoklarım hatta erkeklere tavsiyem kadın olanını almaları yönünde olacaktır çünkü kokusu daha kremsi pudramsı daha hoş. Zaten sürekli burnunuza gelmiyor ama benim tercihim bu yönde oldu, ki normalde erkek kokularını severim✔️
Benim favori markam #rexona ve 8x4 olmuştur bu iki markayı çok severim. Sizinki hangisi yorumlarda buluşalım✌🏻️



Sevgiler
💗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁