4 Kasım 2021 Perşembe

SAÇ TEBEŞİRİ UYGULAMASI ♥❤


 Merhaba kızlar bugün saç tebeşiri hakkında biraz konuşalım bakalım (:
ilk önce nasıl uygulandığına dair bir video koymak istedim bir sürü video var ama benim en hoşuma giden hemde eğlenceli bulduğum birinin videosunu koymak istedim
 
İYİ SEYİRLER !


SARI SAÇTA DURUŞU 

KUMRAL SANKİ BİRAZDA BAKIRIMSI BİR SAÇ TONUNDAKİ DURUŞU!


















PLATİN SARISI SAÇTA DURUŞU 






Ve sıra geldi benim saçımdaki duruşuna :)

Saçlarımın rengi sarıya yakın bir açık kumral aslında güneştede git gide açılan bir yapısı var ama benim beyazlarım çıktığı için boya şart.

Neyse bu saç tebeşirlerini aliexpresden bir satıcıdan aldım ! 3 tane renk aldım ve ufalanmış paramparça kırık kırık şeklinde geldi bir sağlam resimde gördüğünüz yeşil rengiydi:( Sakın ha sakın gidipte internetten almayın diyorum ! Diğer alan arkadaşlarada mesaj atıp sordum onlarında tebeşirleri kırık gelmiş:( Hepsi bir arada sıkıca sarılmış ama daha düzgün tek tek bir şekilde sarılabilirdi o zaman problem olacağını düşünmüyorum!

Onun yerine kırtasiyelerde satılan kuru pastel denen şeyde aynı görevi inanın kat kat görüyor ve daha ucuz. 

Ben 3 Tanesini 4tl den aldım, kargo ücretiyle beraber 16TL ödedim !Boyutları minnacık ve acayip sertleştiriyor.! Saç kremiyle deniyeyim hevesinde olmayın ben onuda denedim renk vermiyor öyle, su ile vaadini yerine getiriyor :)


 



İlk gördüğümden beri çok heveslenmiştim bu tebeşirler için, hevesim geçti alınca tabi ama durum budur yani.

Onun dışında rengini vermesi güzel pembe rengini denedim ama tahmin ettiğim gibi belli olmadı saçlarımda, mavide çok belli olmadı yeşili seçtim bende, hoş durdu ama çok dolaşıyor ve tam kazık gibi olmasada bildiğiniz sertleşiyor o tutam.

Yattığınız yastığıda boyaması cabası,ertesi sabah uyandığınızda dolaşık bir şekil alıyor ve dokunduğunuzda elinizi boyuyor.

Koyu saçlarım olduğu için şuan pembem beklemede. sarıyada boyatmıştım ama aklıma hiç yapmak gelmedi zaten çok yıprandı saçlarım.


Edit: Bu yayını 2013 de atmıştım düzenleyip tekrar gösterime sokmak istedim .(: tebeşirler hala var bu arada fakat 8 seneden beri kullanmıyorum. Heves olan her şey geçicidir. Bunuda anlamış olduk, teşekkürler .😋


Sevgiler💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁