10 Kasım 2021 Çarşamba

PATIRTI.COM

Merhaba!
Hepimiz alışveriş severiz bence özellikle indirim dönemleri konusunda 
resmen telefon bildirimlerine pür dikkat bakar olduk😋 o halde Patırtı.com kalitesi ve ürünlerine bakalım isterseniz .






Kahverengi severler umarım buradadır. Yumuşacık dokusuyla beni kendine hayran bırakan bir kargo pantolon oldu kendisi. Üstteki kategorilere bakarak diğer kadın pantolon modellerinede bakabilirsiniz . Bendeki S beden, olmaz diye m almak istemiştim fakat kalmamış bedenler o kadar çabuk tükeniyor ki acele etmekte fayda var. Zaten göründüğü üzere çokta güzel oturdu. Zaten dar paça pantolonun lastikli olması ve bilekten biraz daha üstte durması benim için daha iyi, kışın bu tarz bayan pantolonları çizmelerle vb.. giymek çok daha rahat duruyor, daha düzgün görünmesini sağlıyor. Kargo pantolonun yukarıda bütün detaylarını eklemek istedim, ayakkabı olarak ugg model tercih ettim, gerçi dediğim gibi bütün kahve siyah tonundaki çizme modelleri hatta yazında beyaz spor ayakkabı çok yakışır. 
💦
Aslında bu kargo pantolon yaz için daha ideal çünkü biraz ince, ama ben sorun etmem içine içliktir çorap vs giyerim derseniz mutlu mutlu giyeceğinizi umuyorum. Neyse diğer modelimize gidelim....Karşınızda Mom jeans ! 







 Nefis bir model, kalıbının bende bu kadar güzel duracağına inanmıyordum, denemeden almak risk, 3 tane numarası kalmıştı bendeki numarası '' 28'' . Kadın mom jeans diye geçiyor . Beden tablolarına bakarak kendinize kilonuza en uygununu bulabilirsiniz. Kilom tam olarak 50 ne eksik ne fazla. Bu tarz mom jeans modellere bayılırım bende 1 tane daha vardı ama dümdüz bir model, bu kot pantolondaki artı sizi marjinal ve tarzınızı açığa çıkaran olay aslında üzerindeki tatlı çizim figürleri kız ve erkekmiş gibi geldi bana siz nasıl gördünüz bilemem ama (: Kumaşı ne kalın ne ince ben her 2 mevsimde de sıkça tercih ederim. Hatta içine dantelli yada ince kadın çoraplarıyla giymeyi daha çok severim soğuk aylarda. 
💦
Yüksek bel ve kot kumaşı hiç sert değil. Uzun çizmeler hariç bence her ayakkabıyla kombin yapılır, aynı zamanda bu tarz açık mavi renk kot pantolonlar her üstlede cuk diye oturuyor. Ben öyle dapdar pantolon sevmeyengillerdenim sanırım bir tık bolluk rahatlık daha iyi oluyor. Daha da birçok model mevcut, hazır sayfada indirim varken bitmeden bakmayı unutmayın. 

Bu arada kısa süre içerisinde geldi ve paketleme kargo 
olarak gayet özenli ve güzeldi buda ek bilgi olsun

En çok hangi  parçayı beğendiniz? benimlede paylaşırsanız 
çok memnun olurum . 



Sevgilerimle
💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁