3 Ekim 2020 Cumartesi

MATTE LOOK BİTKİSEL JÖLE & SAÇ KÖPÜĞÜ !

Selam !

Saç bakımı her kadın için önemlidir bence. 
Bende özellikle bu seriyi tatildeyken bol bol kullandım.


Önce jöle sonra köpük sıkıp sapasağlam bir saç görünümüne ulaşabilirsiniz.

Yada sadece jole yada köpük alıp deneyebilirsiniz. 
Açıkçası ben ıkısınıde cok sevdim, elim ıkısınede gitti.
 Kokularıda muhteşem hem doğal hem hafif bir kokusu var. 
Bende bu markanın başka ürünleride var ve ciddi anlamda çok başarılılar. 

Hem erkek hem bayanların rahatlıkla kullanabileceği ürünler.
Daha önce deneyip kullandığınız ürünleri varsa benimlede paylaşırsanız sevinirim.❤






Sevgilerimle

5 yorum:

  1. Valla ben krem jölesine bayılıyorum ve bittikçe de alacağım bu markanin spreyi köpüğü tüm ürünü var elimde:)

    YanıtlaSil
  2. Bende Bi bakayım normalde köpük kullanıyorum merak ettim

    YanıtlaSil
  3. Köpükler saçıma etki etmiyor. Yağ ve kremde kullandım istediğim etkiyi alamadım. Araştırmalara devam ediyorum bakalım ne zaman bulacağım 😁

    YanıtlaSil
  4. Jölenin biz erkekler içinde kullanılabilmesi çok iyi

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁